می 7, 2024

کمبود کارکنان، زندان های انگلیس را مجبور به اتخاذ تدابیر اضطراری “قرمز” می کند | زندان و تعلیق

0

گاردین دریافته است که زندان‌های انگلستان در سال جاری 22 بار پس از پایین آمدن از حداقل اشغال، «رژیم‌های قرمز اضطراری» را اجرا کرده‌اند. یکی از زندان‌ها گزارش داد که در 15 نوبت سخت‌ترین رژیم را برای زندانیان اعمال کرده است – که به طور سنتی «آخرین چاره مطلق» است.

یک رژیم قرمز، که توسط سرویس زندان و مشروط HM (HMPPS) به عنوان “موقعیت پایدار نیست” توصیف شده است، برای دوره هایی که منابع کارکنان کمتر از حداقل توافق شده محلی کاهش یافته است و فقط می توان به یک رژیم اولیه دست یافت.

کارشناسان هشدار دادند که این امر زندانیان را از دسترسی به کار، کتابخانه، توانبخشی یا حتی غذا محروم می کند و منجر به “فرهنگ ناامیدی” می شود. سال گذشته یک زندانی در زندان دانکاستر توضیح داد که 23.5 ساعت در روز در بسته بوده و دوش نگرفته است تحت رژیم قرمز

زندان سوالساید در کنت امسال 15 بار تحت رژیم قرمز عمل کرده است، در حالی که زندان های منچستر، استوکن در ایست میدلندز و بریستول هر کدام دو بار و اشفیلد، همچنین در بریستول، یک بار از اقدامات اضطراری استفاده کرده اند. HMPPS گفت که نمی تواند مدت زمان هر رژیم قرمز را بیان کند.

پیا سینها، مدیر عامل تراست اصلاحات زندانوی گفت: «رژیم‌های سرخ در زندان‌ها در گذشته آخرین راه‌حل مطلق بودند. این واقعیت که آنها در بسیاری از زندان‌های ما به امری عادی تبدیل شده‌اند، واقعیت تلخ سیستم زندان امروز ما را منعکس می‌کند. هیچ کس از این رژیم ها سود نمی برد. باعث ایجاد ناامیدی در بین زندانیان، بی انگیزگی و رضایت شغلی پایین کارکنان زندان و ایجاد فرهنگ ناامیدی می شود.

کاهش فشار بر سیستم و ایجاد فضای بیشتر در بخش زندان برای تحریک تغییر رژیم در زندان‌ها ضروری است.» فراهم کردن شرایط منظم، ایمن و انسانی زندان یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از خروج افراد بازپرور از زندان است. زندانی که مرتباً در حالت قرمز کار می‌کند، در درون دیوارهایش اصلاح نمی‌شود – این در حال شکست دادن مردم در زندان‌ها، ناتوانی کارکنان و ناتوانی در انجام وظایفش است.»

HMPPS داده ها را در پاسخ به درخواست آزادی اطلاعات (FoI) از سوی گاردین ارائه کرد. در پاسخ به درخواست برای ارائه تصویری از یک روز در سیستم زندان، FoI فاش کرد که یک چهارم موسسات تحت یک رژیم بسیار کاهش یافته فعالیت می کنند.

پاسخ FoI نشان داد که تا 7 سپتامبر، هیچ زندانی در انگلستان و ولز در رژیم قرمز قرار نداشتند، اما 32 زندان از 123 در رژیم کهربایی بودند، که به عنوان “ارائه فعالیت ها و خدمات کاهش یافته اما پایدار” تعریف می شود. بالاترین سطح یک رژیم سبز است که ارائه کامل فعالیت ها و خدمات را در نظر می گیرد و پس از آن رنگ سبز-زرد که بخش عمده آن تامین می شود.

جزئیات رژیم های محدود شده در بحبوحه بحران ازدحام به دست می آید. الکس چالک، وزیر دادگستری، در پاسخ گفت که دولت هزاران زندانی را تا 18 روز زودتر آزاد می کند، به دنبال بازگرداندن زندانیان خارجی بیشتر و اجاره مکان های زندان در خارج از کشور برای جنایتکاران بریتانیایی است.

اندرو نیلسون، مدیر کمپین انتخاباتی لیگ هوارد برای اصلاحات کیفریوی گفت: کارکنان ناکافی، ازدحام بیش از حد و کمبود منابع به این معناست که مردم ساعت ها در شرایط ناامن و بدون هیچ کاری محبوس می شوند.

هفته گذشته جمعیت زندانیان از 88000 نفر گذشت که بالاترین رقم ثبت شده در انگلستان و ولز است. این موارد از رژیم‌های قرمز تصادفی نیست، بلکه نتیجه مستقیم افزایش روزافزون جمعیت زندان‌ها و سیستمی است که برای مدت‌های طولانی از آن خواسته شده است تا با کم‌کاری کارهای زیادی انجام دهد.»

سخنگوی سازمان زندان گفت: “ما بیش از هر زمان دیگری با افزایش حقوق و راه اندازی اولین کمپین استخدام ملی خود، بهترین افراد را جذب و حفظ می کنیم.” نرخ نگهداری کارکنان زندان در حال بهبود است.»

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *