می 7, 2024

حیف والدین بیچاره در پاترول بی پایان | تلویزیون کودکان

0

نقد شما در مورد دومین فیلم Paw Patrol (12 اکتبر) درباره «قهرمانان توله سگی است که زادگاه همیشه در خطر خود شهر ماجراجویی را نجات می دهند». در واقع آنها معمولا در Adventure Bay زندگی می کنند که قرار است زادگاه آنها باشد (البته در فیلم اول به شهر ماجراجویی نقل مکان کردند). هر پدر و مادری که مانند بسیاری از ما، این فرنچایز را با چرخش سخت، به سبک لودوویکو تجربه کرده باشد، پس از 1000 قسمت اول یا بیشتر متوجه این موضوع خواهد شد.
دکتر. جان ملورز
لیورپول

به دلیل ازدحام بیش از حد زندان (17 اکتبر)، یک بار از یکی از دوستانم که در یک زندان بزرگ کار می کرد، پرسیدم اگر پرسنل سابق نظامی، مرخصی های مراقبتی و کسانی که سلامت روان و مشکلات اعتیاد داشتند را حذف کنیم، چند زندانی باقی می ماند. پس از تفکر زیاد، پاسخ آمد: “هیچ.”
فروشندگان پگی
پیکرینگ، یورکشایر شمالی

همین سرنخ در جدول کلمات متقاطع سریع در 13 و 17 اکتبر ظاهر شد: Dilettante. پاسخ نیز یکی بود: آماتور. اما یک دلتنگی یک دلتنگی سطحی است، در حالی که یک آماتور یک عاشق فداکار است.
جودیت ابس
لندن

تفاوت بین «بازی» و «ورزش» چیست (نامه ها، 17 اکتبر)؟ عکس ها وحشی هستند. برای تیراندازان ورزش است.
هال دانکلمن
بامپتون، آکسفوردشایر

ممکن است برخی کتاب گیتاریست سابق اسمیتز را دوست داشته باشند، اما همه به گیتار علاقه ندارند. J’en Ai Mare (مصاحبه 25 مهر).
کریس باودن
داونهام، چشایر

آیا در مورد هر چیزی که امروز در گاردین می خوانید نظری دارید؟ لطفا پست الکترونیک نامه خود را برای ما ارسال کنید تا برای انتشار در ما در نظر گرفته شود نامه ها بخش.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *