آوریل 29, 2024

پس از رد شدن پرونده “عوامل”، فروشنده به قتل محکوم شد

0

یک موتورسوار سابق ادعا می کند که او فقط یک نظاره گر بی گناه بوده که شاهد مرگ وحشیانه یک نفر بوده است سیدنی زنی که جسدش سوخته در بوته پیدا شد توسط هیئت منصفه رد شد.

نجما کارول، 33 ساله، در 14 ژوئیه 2020 کشته شد و جسد او 15 روز بعد توسط یک بوشگرد که در منطقه سندی پوینت پیاده روی می کرد، کشف شد.

هیئت منصفه یکی از قاتلان او به نام بنجامین تروی پارکز را در روز چهارشنبه پس از یک محاکمه شش هفته ای در نیویورک به جرم قتل مجرم شناخت. NSW دادگاه عالی.
نجما کارول، 33 ساله، در 14 ژوئیه 2020 کشته شد و جسد او 15 روز بعد توسط یک بوشگرد که در منطقه سندی پوینت پیاده روی می کرد، کشف شد.
نجما کارول، 33 ساله، در 14 ژوئیه 2020 کشته شد و جسد او 15 روز بعد توسط یک بوشگرد که در منطقه سندی پوینت پیاده روی می کرد، کشف شد. (پلیس NSW)

این مرد 46 ساله ناموفق استدلال کرد که مردی که با او مواد مخدر فروخته بود، رابرت اسلون، کسی بود که کارول را مورد ضرب و شتم قرار داد و سعی کرد با پاشیدن بنزین و آتش زدن جسد او را از بین ببرد.

به گفته دادگاه، یک انسان‌شناس که بدن او را که به شدت سوخته بود بررسی کرد، متوجه شد که جمجمه او به 62 قطعه شکسته شده است که نشان‌دهنده ضربه‌های شدید نیرویی است.

پارکس، اسلون و کارول در حالی که در هتل هانتز در لیورپول، در جنوب غربی سیدنی اقامت داشتند، ملاقات کردند.

در ماه فوریه، همزمان با شروع محاکمه، دارن رابینسون، دادستان تاج، به هیئت منصفه گفت که کارول با برداشتن پس‌انداز بازنشستگی، 8000 دلار در تجارت غیرقانونی مواد مخدر خود سرمایه‌گذاری کرده است.

هیئت منصفه شنیدند که پارکز نگران بود که کارول “بیش از حد” در مورد تجارت مواد مخدر خود می دانست و با اسلون برای کشتن او موافقت کرد.

رابینسون به هیئت منصفه گفت که این زوج موافقت کردند که او را از هتل هانتز به خانه یکی از آشنایانش در اسمیتفیلد ببرند، جایی که او قبل از کشته شدن در گاراژ او ماند.

پارکس منکر قتل بودن آن شد و گفت که با یک قوطی گاز به محل سندی پوینت رسید تا شاسی بلند کارول را آتش بزند از ترس اینکه با تجارت مواد مخدر آنها مرتبط شود.

او در 24 می با جلسه دادگاه روبرو خواهد شد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *