می 3, 2024

منکر هولوکاست فرانسوی که در فایف یافت شد در نبرد استرداد شکست خورد | اسکاتلند

0

یک منکر هولوکاست که در دهکده ماهیگیری اسکاتلند دستگیر شده بود، پس از دو سال فرار از سوی مقامات، به فرانسه بازگردانده می شود.

وینسنت رینوار پس از دستگیری در نوامبر 2022 نبرد استرداد خود را از دست داد. طبق گزارش ها مشخص شد که او در آنستروتر، فایف، جایی که به عنوان معلم خصوصی کار می کرد، زندگی دوگانه ای داشت.

به گزارش PA Media، رینوار، 54 ساله، در حالی که مقامات فرانسوی درخواست استرداد را با استناد به ویدئوهایی که در آنها گفته می‌شود وجود اتاق‌های گاز در اردوگاه‌های کار اجباری را انکار می‌کرد، ارائه کردند.

یک حکم بازداشت داخلی از یک دادگاه فرانسه به هفت ویدیوی ضبط شده بین سپتامبر 2019 و آوریل 2020 اشاره دارد، از جمله یکی که در آن جنایات نازی ها را “تهمت های فاحش” توصیف می کند و دیگری که در آن از “مشکل یهودی” صحبت می کند.

جنایات ادعا شده شامل «بی اهمیت جلوه دادن علنی جنایت جنگی» و «ترک علنی وجود جنایات علیه بشریت انجام شده در طول جنگ جهانی دوم» است.

انکار هولوکاست از سال 1990 در فرانسه یک جرم جنایی بوده است و رینوار قبلاً محکوم شده است، از جمله احکام زندان در نوامبر 2020 و ژانویه 2021.

پس از جلسه دادرسی در دادگاه کلانتر ادینبورگ در اکتبر سال گذشته، کلانتر کریستوفر دیکسون گفت که ویدیوهای یوتیوب “فراتر از آنچه در جامعه ما قابل تحمل است” است و نقض قانون ارتباطات است. او تصمیم گرفت که استرداد ممکن است انجام شود.

رینوار استرداد را به چالش کشید، اما درخواست او برای درخواست تجدیدنظر رد شد. در یک حکم کتبی که توسط لرد کارلووی در دادگاه استیناف در روز جمعه صادر شد، آمده است که استرداد “نمی تواند نامتناسب تلقی شود” و “هر فرد منطقی” از این ویدئوها آزرده خواهد شد.

او گفت که جرم مربوط به توزیع ویدیوهای توهین‌آمیز به صورت آنلاین “بر اساس استانداردهای اسکاتلند نسبتا جدی است”.

در این حکم آمده است: «این ویدئوها انکار نژادپرستانه وجود هولوکاست و سایر جنایات جنگی بود.»

در ادامه این بیانیه آمده است: پدیده «اخبار جعلی» مرتبط با اینترنت و رسانه‌های اجتماعی و همچنین اثرات مضر آن به خوبی شناخته شده است.

PA Media به این گزارش کمک کرده است

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *