می 3, 2024

مادر قربانی کالین پیچفورک از برنده شدن او در جلسه انتشار جدید ناامید شد | اخبار انگلستان

0

مادر یکی از قربانیان کالین پیچفورک خشم خود را پس از اینکه متجاوز و قاتل در مناقصه ای برای یک جلسه جدید آزادی مشروط برای تصمیم گیری در مورد آزادی او از زندان برنده شد، ابراز کرد.

Pitchfork در سال 1988 به دلیل تجاوز و خفه کردن لیندا مان و داون اشورث، هر دو 15 ساله، به ترتیب در سال های 1983 و 1986 به حداقل 30 سال تا حبس ابد محکوم شد که بعداً به 28 سال کاهش یافت.

در دسامبر 2023، هیئت آزادی مشروط رای داد که او نباید از زندان آزاد شود، اما Pitchfork به این تصمیم اعتراض کرد و روز دوشنبه اعلام شد که او موفق بوده و با یک جلسه رسیدگی جدید روبرو خواهد شد.

Pitchfork در سپتامبر 2021 با مجوز مشروط آزاد شد و اعتراضات را برانگیخت و دو ماه بعد پس از نقض شرایط مجوز خود به زندان فراخوانده شد.

بی بی سی گزارش داد که او در پیاده روی از بازداشتگاه خود به زنان جوان نزدیک شده بود و پس از ابراز نگرانی افسران آزمایشی در مورد رفتار او دستگیر شد.

الکس چالک، دادستان کل، پس از اینکه اعلام شد که Pitchfork در مقابل هیئت دیگری از اعضای هیئت مدیره قرار خواهد گرفت، فوراً به دنبال جلسه ای با هیئت آزادی مشروط بود.

یک منبع دولتی گفت: «بسیار نگران‌کننده است که پس از یک تصمیم ناقص، هیئت آزادی مشروط تصمیم دیگری گرفته است که باعث ناراحتی شدید خانواده‌های لیندا مان و داون اشورث شده است.»

“یک بار دیگر شما هیچ اطمینانی ندارید و لرد صدراعظم درخواست یک جلسه فوری با هیئت آزادی مشروط کرده است.”

باربارا اشورث، مادر داون، به PA Media گفت: «در حال حاضر از حرف زدن بی‌حوصله هستم. به نظر می رسد که او می خواهد بدون توجه به هر چیزی بجنگد.

“راستش را بخواهید، من فقط نمی دانم کجا باید بروم. او دو دانش آموز را کشت. می دانم چه کار کنم، کلید را دور می اندازم.»

در بیانیه ای، هیئت آزادی مشروط گفت که درخواست تجدیدنظر Pitchfork موفقیت آمیز بود زیرا “توصیه رئیس متخلف زندان” باید در جلسه مورد توجه قرار می گرفت و تصمیم گرفته بود که “تصمیم مستدل هیئت این کار را انجام نمی دهد.”

در این بیانیه آمده است: «عضو بررسی مجدد دستور داد که پرونده آقای پیچفورک اکنون باید توسط هیئت جدیدی متشکل از سه عضو هیئت آزادی مشروط مورد بررسی قرار گیرد. این هیئت بررسی خود را از پرونده آقای پیچفورک، از جمله استماع شواهد شفاهی، تکمیل خواهد کرد و تعیین خواهد کرد که آیا او شرایط قانونی آزادی را دارد یا خیر.

«هیئت آزادی مشروط تنها در صورتی می تواند دستور آزادی مشروط را صادر کند که هیئت جدید قانع باشد که دیگر لازم نیست آقای پیچفورک برای محافظت از مردم در زندان بماند».

آلبرتو کاستا، نماینده محافظه کار در لسترشایر جنوبی، محل قتل، هیئت آزادی مشروط را به اتخاذ “تصمیم غیرمنطقی” متهم کرد.

او گفت: «یک بار دیگر، هیئت آزادی مشروط ناتوانی کامل خود را در برخورد مناسب با این مرد خطرناک نشان می‌دهد که هرگز نباید فراموش کنیم که به طرز وحشیانه‌ای به دو زن جوان تجاوز شده و خفه شده است. از جنون».

این قانونگذار گفت که او درخواست خواهد کرد که جلسه استماع آزادی مشروط Pitchfork به صورت علنی برگزار شود تا اطمینان حاصل شود که این تصمیم به درستی بررسی می شود.

کارولین کوربی، رئیس هیئت آزادی مشروط، قبلاً درخواست مشابهی را رد کرده بود، به این معنی که جلسه قبلی پشت درهای بسته برگزار شد.

سخنگوی وزارت دادگستری گفت: عمیق ترین تسلیت ما به خانواده های لیندا مان و داون اشورث در این زمان سخت است.

این دولت در حال اصلاح سیستم آزادی مشروط است تا کنترل وزرا بر آزادی خطرناک ترین جنایتکاران و تغییر قانون به گونه ای تغییر کند که زندگی برای فاسدترین قاتلان جامعه به معنای زندگی باشد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *