می 17, 2024

قاضی می گوید فردریک بارکلی به دلیل نقض هزینه های طلاق جریمه نمی شود برادران بارکلی

0

یک قاضی گفت که یکی از مشهورترین تاجران بریتانیا با وجود نقض حکم دادگاه مجازات نخواهد شد.

سر فردریک بارکلی، که منافعش شامل گروه رسانه ای تلگراف و هتل ریتز در لندن بود، به دلیل عدم پرداخت سریع پولی که دادگاه عالی به او بدهکار بود، به اهانت به دادگاه محکوم شد.

این حکم بخشی از یک نبرد حقوقی طولانی مدت بین او و همسر سابقش هیروکو بارکلی بود.

سر جاناتان کوهن که بیش از دو سال است این پرونده را در بخش خانواده دادگاه عالی لندن اداره می‌کند، در ژوئیه 2022 حکم داد که بارکلی به دلیل عدم پرداخت 245000 پوند هزینه‌های قانونی به همسر سابقش تحقیر شده است. حمایت از کودک. پیرمرد 88 ساله سپس این پول را پرداخت کرد.

قاضی با در نظر گرفتن این واقعیت – و سن بارکلی – گفت: “من چاره ای جز صدور حکم دیگری ندارم.”

هیروکو بارکلی در سال 2019 دادگاه عالی لندن را ترک می کند. عکس: Kirsty O’Connor/PA

در ماه مه 2021، بارکلی به دنبال شکستن ازدواج 34 ساله آنها، در مجموع 100 میلیون پوند به عنوان مبالغ مقطوع به همسر سابقش محکوم شد. به قاضی گفته شد که بارکلی هنوز پرداخت نکرده است.

بارها به او گفته شده که توافق بر سر 100 میلیون پوند هنوز معلق است. به قاضی مبلغی در حدود 10 میلیون پوند در رابطه با این تسویه حساب گفته شد، اما روز پنجشنبه به او گفته شد که وام دهنده این پول را برداشت کرده است. قاضی گفت که بارکلی هنوز 100 میلیون پوند به همسر سابقش بدهکار است.

سال گذشته لیدی بارکلی استدلال کرد که شوهر سابقش به دلیل نقض دستورات دادگاه برای پرداخت پول به او تحقیر شده است. اما قاضی حکم داد که پرداخت نکردن این مبلغ – یا قسط اول 50 میلیون پوندی – برای او بی احترامی نیست زیرا به گفته او لیدی بارکلی نتوانست نشان دهد شوهر سابقش توانایی پرداخت یکی از این دو مبلغ را دارد.

با این حال، قاضی حکم داد که بارکلی به دلیل عدم پرداخت پولی که برای هزینه های حقوقی و حمایت از کودکان بدهکار است، تحقیر شده است، زیرا به این نتیجه رسیده است که توانایی پرداخت آن مبالغ کمتر را دارد.

ماه گذشته، قاضی یکی از قسمت‌های اخیر این دعوی را “شبه” نامید. یکی از مشاوران بارکلی در آن زمان در دو جلسه به او گفت که مردم هنوز منتظر هستند تا پول در یک حساب نمایش داده شود.

اما چند روز بعد، وکیل سرپرست تیم حقوقی لیدی بارکلی به قاضی گفت که پول هنوز نرسیده است. کوهن آن را “شبه” نامید و استوارت لیچ کی سی پاسخ داد: “این احساس ما نیز هست.”

مکس ترنل، وکیل بارکلی، گفت که پول قرض گرفته شده است.

او به قاضی گفت: “سر فردریک از وام دهنده دیگری پول قرض می کند.” این وام دهنده پول را از یک وام دهنده قرض گرفته است.» او افزود: «این پول در اختیار ما نیست.»

کوهن جلسات استماع را به این دلیل که توافقی در راه است به تعویق انداخت. قاضی گفت: چهار یا پنج بار به من گفته اند که این پرونده باید به تعویق بیفتد زیرا یک معامله در حال تکمیل است. “در حال حاضر مطمئن نیستم که هرگز این اتفاق بیفتد.

“در چند ماه گذشته بارها به من گفته شده است که همه اینها اتفاق می افتد … و هر بار این اتفاق نمی افتد.”

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *