می 6, 2024

بررسی “پسر ما” – بیلی پورتر و لوک ایوانز پدران همجنسگرا در نبرد تلخ حضانت | فیلم سینما

0

تیدرام تلخ او در واقع بازسازی فیلم «کرامر علیه کرامر» در سال 1979 است – اما این بار با دو پدر جدا شده نیویورکی که به جای ک.2جفت سنتی زن و مرد است. و مانند خودروی قدیمی‌تر داستین هافمن-مریل استریپ، «پسر ما» کمی صابون‌آلود و متوسط ​​است، اما در مجموع بی‌عیب و نقص اجرا شده است، که توسط سه چرخش عالی از لوک ایوانز و بیلی پورتر به عنوان دو پدر، با حمایت برنده و پیروز انجام شده است. از کریستوفر وودلی در نقش اوون، پسر هشت ساله اش.

فیلمنامه که توسط پیتر نیکوویتز و کارگردان بیل الیور نوشته شده است، یک پرتره گروهی واضح و با سایه از سبک زندگی کنونی همجنسگرایان ارائه می دهد، از پسران متاهل با فرزندانی مانند نیکی (ایوانز) و گابریل (پورتر) که به صورت تک همسری زندگی می کنند، تا گابریل بدون. هماهنگی قبلی در آغوش شوهر شخص دیگری سرگردان، به مردان مسن‌تری که هرگز این نوع خانواده را نمی‌خواستند، به مردان جوانی که هنوز یک شب را در صحنه جرم می‌گذرانند. و این فقط پسرها هستند – شخصیت های لزبین نیز وجود دارند، به ویژه پم (رابین وایگرت)، وکیل خانواده نیکی، که سرشار از توصیه های خوب است.

در یک پویایی بسیار باورپذیر، گابریل کاملاً مطمئن نیست که چرا عاشق نیکی شده است، اما تغییر در احساسات غیرقابل جبران است و هنگامی که بیان شود، دیگر بازگشتی وجود ندارد. هدف این است که تصمیمات جدایی، طلاق و حضانت را به گونه ای هدایت کنیم که کمترین آسیب ممکن را به اوون وارد کند، پسری حساس که با این وجود انعطاف پذیرتر از آنچه به نظر می رسد. این فیلم چگونگی باردار شدن اوون از طریق اهدا کننده تخمک و یک مادر جایگزین را بررسی می کند، اما با مسئولیت پذیری نشان می دهد که از نظر قانون، نیکی و گابریل هر دو پدران او هستند، حتی اگر نیکی پدر بیولوژیکی باشد.

گاهی اوقات فیلم کمی آموزشی به نظر می رسد، گویی قصد دارد به دوستان و اقوام مستقیم درباره مسائل ازدواج و طلاق همجنس گرا آموزش دهد، مانند اعضای مستقیم و حامی خانواده نیکی که بعداً با آنها آشنا می شویم. با این حال، سخاوتی در اینجا وجود دارد که لحظات کمی موعظه را قابل بخشش می کند. همه شخصیت ها به یک اندازه خوب، قابل خطا و دوست داشتنی هستند، و حتی اگر آهنگ کمی شربتی باشد، فیلمی لذت بخش و جذاب است.

«پسر ما» از 25 مارس برای تماشای پلتفرم های دیجیتال در بریتانیا و از 26 مارس در Apple TV در استرالیا در دسترس خواهد بود.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *