می 6, 2024

شوهرم میخواد جدا بشه ولی من نمیخوام آیا می توانم این ازدواج را نجات دهم؟ | زندگی و سبک

0

شوهرم می خواهد جدا شود، اما من نمی خواهم. چه می توانم بکنم؟ ما دو فرزند کوچک داریم، یکی با نیازهای اضافی. می ترسم این چه تاثیری بر او بگذارد. احساس می کنم شوهرم به شدت افسرده است و نگران هستم که تصمیمی بگیرد او پشیمان خواهد شد

از زمانی که او اعلام کرد که باید از من جدا شود، زیاد مشروب نمی خورد و دوباره دوستان را می بیند که من از این بابت بسیار خوشحالم. او توضیح می دهد که باید خود را خارج از نقش پدر و تامین کننده بیابد. من مایلم از او در این امر به عنوان بخشی از شراکتمان حمایت کنم. من متاسفم که چگونه به او اجازه دادم از من فاصله بگیرد و چقدر کم مشروب خوردن و انزوای او را به چالش کشیدم. او از هر نوع درمانی امتناع می ورزد. آیا کاری هست که بتوانم به بچه ها و او کمک کنم؟ آیا می توانم این را ذخیره کنم؟

النور می گوید: اول اینکه خیلی متاسفم که می شنوم شوهرت با شما این کار را می کند. نکته اصلی ازدواج این است که وقتی به هم می پیوندید، دیگر دنیا و تصمیمات خود را از دریچه یک فرد متکی به خود نمی بینید. آنها دیدگاه مشترکی دارند. یکی از ترسناک‌ترین خیانت‌هایی که وقتی به این دیدگاه تغییر می‌کنید ممکن است برای شما اتفاق بیفتد، زمانی است که شریک زندگی‌تان برمی‌گردد. نتیجه تصمیماتی که گرفته اید، زمانی که هنوز مثل نیم تیم فکر می کردید، باقی می ماند.

به نظر من شاید ارزش جدا کردن دو سوال را داشته باشد. یکی اینکه آیا می توان جمع را نجات داد؟ دیگری این است که چگونه از فردی که هستید محافظت کنید، هر اتفاقی که برای آن گروه بیفتد.

آیا می توان جمع را نجات داد؟ شاید، اما نه بدون کمک او. به نظر می رسد که شوهر شما سختی های زیادی را پشت سر گذاشته است. افسردگی (اگر حق با شما باشد)، الکل، احساس کبوتر شدن در نقش های خانوادگی. به نظر می رسد که او با چیزی دست و پنجه نرم می کند که به بسیاری از ما مربوط می شود، و آن این است که چگونه از خودمان به اندازه کافی به دیگران بدهیم تا بتوانیم همسر یا والدین خوبی باشیم بدون اینکه آنقدر بدهیم که هیچ کس دیگری از ما به عنوان فردی باقی بماند. فکر می‌کنم پردازش این احساسات در زیر یوغ ایده‌های مردانگی و احساسات برای مردان می‌تواند بسیار دشوار باشد – شما گفتید که او از هر نوع درمانی امتناع می‌کند، که (می‌دانم که می‌دانید) تقریباً به اندازه امتناع از دیدن یک درمان منطقی است. مکانیک.

اگر متأسفانه دلبستگی به دیگران مانند یک قفس به نظر می رسد، باید این احساس را با دیگران کنار بگذارید احتمالا باعث ایجاد کلاستروفوبیا بیشتر خواهد شد. بسیاری از مردم به دلیل احساس غرق شدن در مسئولیت، روابط خود را قطع می کنند زیرا این تنها راهی است که آن را می بینند.

اما گوش کن، نمی‌توانی او را مجبور به تغییر آن کنی. این یک قانون کاملاً سخت و سریع است: شما نمی توانید کاری کنید که مردم چیزهایی را احساس کنند که در حال حاضر احساس نمی کنند.

شاید حق با شما باشد که می گویید بعداً پشیمان می شود، اما نمی توانید این را هم برای او روشن کنید. برخی از دانش‌ها را فقط باید از نزدیک یاد بگیرید – شریک زندگی‌تان شما را دوباره اختراع نمی‌کند، ماشین اسپورت شما را جوان‌تر نمی‌کند، پد لیسانسه احساس تنهایی و خالی می‌کند – گاهی اوقات تنها راه برای یادگیری این چیزها داشتن آنهاست. فلس ها از چشم خودت می افتند

این بدان معنا نیست که شما نباید برای جمع بجنگید. اما ممکن است روی رویکرد شما تأثیر بگذارد. شما می توانید استراتژی هایی را که وقار و وضوح شما را حفظ می کند، به جای دنبال کردن تایید او در اولویت قرار دهید. می تونی اینجا چیزی رو که به من گفتی بگی شما می توانید به خاطر فرزندانتان بر درمان مشترک پافشاری کنید. گاهی اوقات در باز بودن رابطه پس از مرگ، می‌توانیم خود را به گونه‌ای نشان دهیم که در طول رابطه نشان ندادیم. ممکن است بتوانید این کار را قبل از انجام کالبد شکافی انجام دهید.

اما یکی از بدترین تجربیاتی که می توانید داشته باشید این است که به عقب خم شوید و سعی کنید کسی را نگه دارید که به شما می گوید دیگر برای شما ارزشی قائل نیست. هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها چگونه واکنش نشان دهند. اما تضمین می کند که چگونه احساس خواهید کرد: کوچک، ناتوان، تحقیر شده.

اگر نمی توانید رابطه را حفظ کنید، حداقل می توانید رابطه خود را با خودتان حفظ کنید. اگر شوهرتان این جدایی را پشت سر بگذارد غم و اندوه وحشتناکی خواهد بود، اما خیلی بهتر است که قدردانی او را از دست بدهید تا خودتان.

از تبلیغات خبرنامه بگذرید


یک سوال از ما بپرسید

آیا درگیری، دوراهی یا دوراهی دارید که به کمک نیاز دارید؟ النور گوردون اسمیت به شما کمک می کند تا به سوالات و معماهای زندگی بزرگ و کوچک فکر کنید. سوالات شما به صورت ناشناس بررسی می شود.

  • اگر در استفاده از فرم مشکل دارید، اینجا کلیک کنید. شرایط استفاده را اینجا بخوانید

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *