می 17, 2024

سازمان دیده بان می گوید که قرار گرفتن در زندان برای چارلز برانسون اساساً ناامن است زندان ها و مشروطیت

0

رگولاتور گفت که زندان فوق امنیتی، جایی که چارلز برانسون در آن نگهداری می شود، با توجه به نرخ بالای حملات به مقامات زندان و کمبود کارکنان “مزمن” “نیازمند حمایت فوری است”.

چارلی تیلور، رئیس بازرس زندان‌ها، پس از اینکه زندان میلتون کینز را “اساسا ناامن” تشخیص داد، به دادستان کل الکس چالک نامه نوشت تا یک اخطار فوری برای بهبود HMP Woodhill صادر کند.

کارکنان وودهیل، که شامل مجرمان پرخطر رده A در میان زندانیان و خانه‌های تا 500 زندانی می‌شود، در معرض «بالاترین میزان تهاجم جدی در انگلستان و ولز» قرار گرفتند و بازرسان دریافتند که «قلدری و ارعاب توسط زندانیان دستور کار است. روز”.

سازمان دیده بان گفت که روحیه ضعیف به این معنی است که بسیاری از کارکنان “با پاهای خود رای داده اند”، تعداد افسران بیشتر از ورودی خارج می شوند و “هیچ نشانه ای از بهبود وضعیت وجود ندارد”.

بازرسان در بازديد خود از زندان بين 14 تا 25 اوت متوجه خشونت و مصرف مواد مخدر شدند. تیلور در نامه خود گفت که بین پنج بازرسی انجام شده از سال 2014، “وخامت نگران کننده ای” در شرایط وودهیل وجود داشته است.

موارد خشونت گزارش شده در زندان “به شدت افزایش یافته است”: 298 حمله در 12 ماه قبل از بازرسی ثبت شده است، در حالی که قبل از بازرسی قبلی 182 حمله بود.

استفاده از زور علیه زندانیان نیز “در میان مردان بالغ در میان بالاترین موارد بود”، اما رهبران “هنوز باید اقدام موثری برای ایمن‌تر کردن زندان انجام نداده‌اند.”

حداقل 26 زندانی از ترس امنیت خود در سلول های خود قرنطینه شده بودند و میزان خودآزاری در زندان های مردانه در کشور بالاترین میزان بود.

تیلور گفت: «این یک بازرسی بسیار نگران کننده بود. وودهیل یک زندان پیچیده و پرخطر است که زندانیان محکوم به جرایم سنگین را در خود جای داده است. با چنین کمبودهای مزمن کارکنان، به سادگی نمی تواند به طور موثر عمل کند.

برای کمک به وودهیل و دیگر آژانس‌ها برای توسعه برنامه‌های معتبر و بلندمدت که جذب کارکنان و مهم‌تر از همه، حفظ کارمندان را بهبود می‌بخشد، به حمایت فوری از سوی (اعلیحضرت سرویس زندان و مشروط) نیاز است.»

“این باید برای همه ما بسیار نگران کننده باشد که فقط یک سوم از زندانیان وودهیل گفتند که تجربه آنها در آینده کمتر احتمال دارد دوباره آنها را آزار دهد، نسبت بسیار کمتری نسبت به زندان های مشابه.”

به دلیل کمبود کارکنان، زندانیان اغلب کلاس ها و کار را از دست می دهند، در حالی که کتابخانه از سال 2020 بسته شده است.

از تبلیغات خبرنامه بگذرید

پیا سینها، مدیر اجرایی صندوق اصلاحات زندان، این گزارش را “تکان دهنده” خواند و افزود: پس از هشدارهای مکرر، این که اکنون زندان در این وضعیت قرار دارد، بسیار ناامید کننده است.

وزرا باید فوراً در مورد مشکلی که رخ داده است رسیدگی کنند.

دامیان هیندز وزیر زندان گفت: “یافته های این گزارش نشان می دهد که در HMP Woodhill نیاز فوری به بهبود است و ما به سرعت و نزدیک با زندان کار خواهیم کرد تا مشخص کنیم که چگونه می تواند به این مسائل رسیدگی کند.”

آمارهای وزارت دادگستری که در ماه ژوئیه منتشر شد نشان داد که تعداد زندان‌هایی که «عالی» رتبه‌بندی شده‌اند به پایین‌ترین سطح خود در شش سال گذشته رسیده است.

PA Media به این گزارش کمک کرده است

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *