می 16, 2024

اتهامات آزار و اذیت جنسی برای مقامات محلی حداقل 2.5 میلیون پوند هزینه دارد | آزار و اذیت جنسی

0

یک مطالعه نشان داد که مقامات محلی در انگلستان و ولز حداقل 2.5 میلیون پوند برای هزینه های مربوط به اتهامات آزار جنسی در پنج سال گذشته هزینه کرده اند. مشاهده کننده می تواند امروز را آشکار کند.

داده‌های جمع‌آوری‌شده از طریق قانون آزادی اطلاعات (FoI) نشان می‌دهد که از سال 2018، 62 عضو شورای شهر بیش از 1728900 پوند برای پوشش صورت‌حساب دستمزد کارکنانی که به دلیل اتهامات مربوط به هر چیزی از آزار جنسی گرفته تا اعم از تجاوز به تعقیب و سوء استفاده از قدرت تعلیق شده‌اند، هزینه کرده‌اند.

800000 پوند دیگر توسط شش مقام محلی برای ادعاهای آزار جنسی، از جمله هزینه های قانونی، هزینه های شاکیان و غرامت برای قربانیان پرداخت شد.

تعداد کل به احتمال زیاد بیشتر خواهد بود: 103 شهرداری از ارائه داده ها خودداری کردند یا به درخواست FoI پاسخ ندادند.

جمیما اولچاوسکی، مدیر عامل انجمن فاوست، در پاسخ به یافته‌های ما گفت: «این ظالمانه است که آزار جنسی در محل کار بیش از 1.7 میلیون پوند برای افراد محلی به عنوان دستمزد معلق در پنج سال گذشته هزینه داشته است. این حتی هزینه اخراج زنان از نیروی کار به دلیل آزار و اذیت را توضیح نمی دهد. در بحبوحه رکود اقتصادی و بحران عمیق هزینه های زندگی، هیچ بهانه ای وجود ندارد که اقدامی برای اطمینان از اینکه این نوع پول هرگز دوباره هدر نمی رود، وجود ندارد.

در همین دوره حداقل 320 اتهام آزار جنسی علیه کارمندان دولت محلی وجود داشت – 68٪ توسط همکاران، در حالی که 32٪ توسط اعضای عمومی مطرح شد. در بریتانیا، 40 درصد از زنان در محل کار آزار جنسی را تجربه می کنند، اگرچه الف تخمین زده می شود که 79 درصد از حوادث گزارش نشده است.

تقریباً نیمی (46%) از 225 شورایی که پاسخ دادند مشاهده کننده درخواست FoI گزارش هایی از آزار و اذیت جنسی دریافت کرد.

اولچاوسکی گفت: «ما باید فوراً از فرهنگ جبران خسارت به فرهنگ پیشگیری از آزار جنسی در محل کار برویم. ما از نزدیک با Wera Hobhouse (نماینده لیبی دم از حمام) در مورد قانون حمایت از کارگران کار کرده‌ایم که در صورت تصویب، به کارفرمایان این وظیفه را می‌دهد که در وهله اول از وقوع آزار جنسی در محل کار جلوگیری کنند. نمی تواند به این زودی بیاید.»

برخی از اتهامات مربوط به خواندن مزاحم است. شورای شهر هال 11 گزارش از آزار و اذیت جنسی در طول دوره مورد تجزیه و تحلیل دریافت کرد که 10 مورد آن از سوی همکاران بود.

اینها شامل ادعاهایی بود مبنی بر اینکه یک کارمند مرد از پاها و دامن یک همکار زن زیر میز عکس گرفته است، اقدامی که به عنوان “بالا کشیدن” توصیف می شود. یکی دیگر از کارگران شورا متهم شد که شلوارش را انداخته و «به آن سیلی زده است». در هر ده پرونده، عامل مورد ادعا مرد و شاکی زن بوده است. هفت نفر از این افراد به مجازات انضباطی تهدید شدند و سه نفر از سمت خود استعفا دادند.

اتهام یازدهم مربوط به یک کارگر مرد شهرداری بود که ظاهراً با مشتری آسیب‌پذیر تماس‌های نامناسب جنسی برقرار کرد. این شورا 67809 پوند را برای دستمزد کارکنانی که به دلیل اتهامات سوء رفتار جنسی تعلیق شده بودند، هزینه کرد.

این مبلغ با بالاترین میزان هزینه شده توسط یک مقام محلی فاصله زیادی داشت. شورای شهر ولورهمپتون 107549 پوند را برای هزینه تعلیق کارکنان پس از 8 شکایت آزار جنسی کارکنان هزینه کرد. این اتهامات شامل آزار جنسی از طریق رسانه های اجتماعی، زبان نامناسب و نمایش فیلم های نامناسب بود. هفت کارمند رسما جریمه شدند.

از تبلیغات خبرنامه بگذرید

سخنگوی این شورا گفت: مشاهده کننده که شکایت های مربوط به آزار جنسی را بسیار جدی می گیرد. زمانی که اتهامات جدی از این قبیل مطرح می شود، سیاست شورا بدون پیش داوری تعلیق پرداخت عادی است تا امکان بررسی سریع فراهم شود.»

شورای شهر ویکفیلد پنج اتهام از کارمندان و سه اتهام دیگر از مردم دریافت کرد. این سه اتهام شامل یک مورد سوء استفاده جنسی و دو اتهام ارسال پیام های نامناسب بود. هفت کارمند به 93896 پوند تعلیق شدند.

شورا تمامی اتهامات مربوط به سوءرفتار جنسی، آزار و اذیت و تجاوز را بسیار جدی می گیرد. جیل کلایتون، مدیر خدمات مردمی و توسعه سازمانی ویکفیلد، گفت: ما رویه‌های رسمی برای بررسی شکایات داریم.

را مشاهده کننده همچنین از مقامات محلی خواست تا کل هزینه ادعاهای آزار جنسی را که در پنج سال گذشته تکمیل یا تسویه شده است، ارائه دهند.

بیشترین پرداخت از سوی شورای ساوتوارک در جنوب لندن صورت گرفت که 394028 پوند برای هزینه های غرامت هزینه کرد. شورا تعداد گزارش های دریافتی یا ماهیت اتهامات را فاش نکرد.

موارد برجسته آزار جنسی در دولت محلی شامل مواردی علیه جک هاپکینز است که او به شدت آن را رد کرد. او در سال 2021 از ریاست شورای کار لمبث استعفا داد. در سال 2018 او به کمیته استاندارد شورای شهرستان دوون پیوست علنا سرزنش شد Cllr برایان گرینسلید پس از یک شکایت رسمی در مورد آزار و اذیت جنسی و آزار جنسی تعدادی از کارمندان زن.

از شوراهای هال و ساوتوارک نظر خواسته شده است. تعداد کل مطالبات و مطالبات خسارت حداقل یک شهرداری را شامل می شود که مبلغی را بر اساس ادعای سهل انگاری در بیمه نامه خود در رابطه با تجاوز یا سوء استفاده جنسی ارائه کرده است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *