آوریل 30, 2024

زندان جایی برای زنان جوان آسیب پذیر نیست زندان و تعلیق

0

تصویر دختری در زندان کودکان که توسط افسران مرد به دام افتاده و برهنه شده است، نه یک بار بلکه در دو نوبت جداگانه، باورنکردنی است (دختر در YOI Wetherby دو بار توسط افسران مرد برهنه شد، سگ دیده بان می گوید، 5 مارس). این یک داستان وحشتناک است که نمی توان آن را نادیده گرفت. بازرس ارشد زندان ها به ما گفت که دختر “بسیار آسیب پذیر” با نیازهای پیچیده، به طور معمول خود را آزار می دهد، اما هیچ برنامه ای برای تامین کارکنان زن وجود نداشت.

به بیان صریح، وضعیت بد با زندان بدتر شد، زیرا کسانی که مسئول مراقبت از یک دختر نوجوان بودند، او را در معرض خطر بیشتری قرار دادند. این کودکی است که نیاز به حمایت دارد، نه ضربه روحی و درمان کاملاً ناکافی در زندان. این ایده که یک دختر آسیب‌پذیر در پریشانی به عنوان وسیله‌ای برای «حفاظت» در معرض خشونت و آسیب‌های تحقیرآمیز قرار می‌گیرد، باید ما را تا حد زیادی شوکه کند. این باعث ایجاد فلاش بک از حادثه جستجوی نوار مدرسه در مورد Child Q می شود.

کار اخیر Agenda Alliance نشان داده است که زنان جوان در بین تمام زنان زندانی در معرض بیشترین خطر خودآزاری قرار دارند. پس از ورود، تروما در محیطی قرار می گیرد که برای مردان و پسران طراحی و ساخته شده است، در حالی که نادیده گرفته می شود که زنان و دختران به رویکردی کاملاً متفاوت نیاز دارند. روبی، قربانی خشونت خانگی پیش از زندان را در نظر بگیرید: “تنها مکانیسم مقابله من روی آوردن به چیزی بود که تمام عمرم می دانستم: “درد”.

بیایید از دور نگاه نکنیم. از آنجایی که درزهای زندان مردان از هم جدا می شود، ما نباید چشم خود را بر اقلیت نادیده گرفته شده دختران و زنان جوان زندانی ببندیم. ما باید از حبس کردن دختران و زنان جوان آسیب‌پذیر در زندان‌هایی که به آنها آسیب می‌رسانند، دست برداریم. زمان سرمایه گذاری در راه حل های جامعه آگاه از آسیب است. دولت می داند که اینها حیاتی هستند.
ایندی کراس
مدیر عامل، Agenda Alliance
سونیا روپارل
مدیر اجرایی، زنان در زندان

آیا در مورد هر چیزی که امروز در گاردین می خوانید نظری دارید؟ لطفا نامه خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال کنید. سپس برای انتشار در بخش نامه های ما در نظر گرفته می شود.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *