می 2, 2024

دیده‌بان می‌گوید دختری دو بار توسط افسران مرد در YOI Wetherby برهنه شد زندان و تعلیق

0

یک سگ نگهبان دریافته است که یک دختر “فوق العاده آسیب پذیر” که در یک بازداشتگاه جوانان نگهداری می شد، حداقل دو بار توسط یک گروه کاملاً مرد از افسران بازداشت و از بدن خارج شد.

سازمان‌های خیریه خواستار حذف همه مجرمان زن از YOI Wetherby در غرب یورکشایر پس از افشاگری نفرین‌آمیز توسط بازرس ارشد زندان‌ها شده‌اند.

بر اساس یک گزارش، ماموران دختر را در حالی که قصد آسیب رساندن به خود داشت، مهار کردند اما از حضور یک افسر زن اطمینان حاصل نکردند.

این بازرسی همچنین استفاده گسترده از تکنیک‌های القای درد، جستجوی نوارهای غیرمجاز و سلول‌های سرد را در Wetherby نشان داد، جایی که نرخ آسیب به خود در انگلستان و ولز بالاترین میزان است.

چارلی تیلور، بازرس ارشد، گفت: «ما عمیقاً شوکه شدیم وقتی متوجه شدیم که افسران مرد بالغ دختری فوق‌العاده آسیب‌پذیر را نه یک بار بلکه دو بار مهار کرده و از بدن خارج کرده‌اند.

اگرچه آنها بدون شک برای جلوگیری از آسیب جدی اقدام کردند، حضور مردان متعددی که او را مهار می کردند و لباس هایش را در می آوردند آسیب های بیشتری را به همراه خواهد داشت و با توجه به اینکه رفتار این دختر خاص چقدر قابل پیش بینی بود، «مرد جوان هیچ بهانه ای برای انجام ندادن آن نداشت. مطمئنم که افسران زن حضور داشتند.»

در این گزارش آمده است که وایت هال فاقد یک “برنامه منسجم” برای مدیریت مجرمان کودک دختر است که احتمالا به عنوان انتقاد مستقیم از وزارت دادگستری تلقی می شود. برخی از آنها اکنون در مرکز آموزشی امن Wetherby (STC) پس از بسته شدن Rainsbrook مستقر خواهند شد.

«این (Wetherby) اکنون به مقصدی برای کسانی تبدیل شده است که نمی توانند یا نمی توانند STC ها را در خود جای دهند و خانه های کودکان را ایمن کنند. در این گزارش آمده است: نتیجه فشار بر کارکنانی است که در عین حال که تمام تلاش خود را می کنند، آموزش یا تخصص لازم برای مراقبت از این دختران را ندارند، که بیشتر آنها نیاز به مراقبت های تخصصی دارند.

وی ادامه داد: در نتیجه با دو مورد مواجه شدیم که دختری از لباس های خود برای بستن بند استفاده کرده و لباس های او توسط ماموران مرد درآورده شد. این به سادگی قابل قبول نیست.»

گفته می‌شود که این دختر هنگام تصمیم‌گیری برای مداخله، قصد داشت با رباط جان خود را بگیرد و اوایل شب به یکی از افسران وظیفه آسیب رسانده بود.

Wetherby یکی از سه موسسه ای است که در مجموع هفت دختر در حال حاضر در انگلیس و ولز زندانی هستند. در بازرسی در آبان و آذر سال گذشته 162 پسر 15 تا 18 ساله نیز بازداشت شدند.

در این گزارش آمده است که 24 دختر و پسر در 12 ماه گذشته در این مرکز مورد بازرسی قرار گرفته اند که 12 مورد از این بازرسی های نواری در حالی که آنها محدود شده بودند، انجام شده است. با وجود اینکه افسران تصمیم برای انجام بازرسی نواری را ثبت کردند، یافته‌ها می‌گویند: «هیچ یک اختیار استفاده از محدودیت را ثبت نکردند.»

تکنیک هایی که عمداً باعث ایجاد درد در هنگام تلاش برای مهار کودک می شوند، 9 بار در طول سال استفاده شدند و هر بار توسط یک هیئت بازبینی مستقل “نامناسب” تشخیص داده شدند.

سال گذشته 892 مورد خودآزاری در وتربی رخ داد. این گزارش می‌گوید: «این بالاترین میزان خودآزاری در بین زندان‌های کشور بود».

یک نظرسنجی از کودکان نشان داد که تقریبا یک سوم (31٪) در سلول های خود در موسسه یخ می زنند. در این گزارش آمده است که شیشه های شکسته و دریچه های هوا باعث شد برخی از زندانیان با لباس های روزمره بخوابند.

بازرسان گفتند کودکان دور از همسالان خود تا 23.5 ساعت در روز را در سلول خود می گذرانند.

آندره آ کومبر، مدیر اجرایی لیگ هاوارد برای اصلاحات کیفری، گفت: «تصور صدمات وارده به دختری که مجبور شد در زندان پسرانه زندگی کند و آنقدر ناامید بود که می‌خواست به خودش صدمه بزند، عملا غیرممکن است. سپس توسط گروهی از مردان نه یک بار بلکه دو بار به زور از بدن خارج شد.

«زندان جایی برای بچه نیست. وزرا باید به سرعت اقدام کنند تا دختران Wetherby را به محل های مناسب تری مانند خانه های امن کودکان منتقل کنند.

کمبل راب، مدیر اجرایی موسسه خیریه عدالت اجتماعی Nacro، گفت: «گروهی از مردان که به زور یک دختر جوان مضطرب را برهنه می‌کنند، کودکان را مجروح می‌کنند و آنها را در سلول‌های سرد حبس می‌کنند، رفتاری نیست که باید در یک جامعه متمدن با یک کودک رفتار شود. “

سخنگوی وزارت دادگستری گفت که هدف آن انتشار استراتژی کودکان و جوانان در سال 2024 است.

آنها گفتند: “این تعداد کمی از دختران نیازهای بسیار پیچیده ای دارند و نیاز به حمایت تخصصی دارند، به همین دلیل است که HMYOI Wetherby به کارکنان آموزش های اضافی در مورد آسیب رساندن به خود و افزایش فرصت ها برای فعالیت های معنی دار، آموزش و توسعه شخصی ارائه می دهد.” کودکان “در مواردی اعمال می شود که هیچ جایگزینی برای جلوگیری از آسیب جدی به کودک، سایر کودکان یا کارکنان وجود ندارد.”

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *