می 2, 2024

درگذشت مایک گیلفویل | زندان و تعلیق

0

شوهر من، مایک گیلفویل، که در سن 68 سالگی بر اثر سرطان پروستات درگذشت، بیش از 20 سال برای سرویس مشروط کار می کرد. مایک به عنوان یک افسر مشروط در لندن، یکی از اعضای فعال اتحادیه مشروط ناپو بود.

او مرتباً در مناظره‌ها و طرح‌ها در کنفرانس‌های سالانه اتحادیه شرکت می‌کرد و طرح‌های مبارزاتی را مطابق با مأموریت اصلی اتحادیه برای حفظ خدمات آزمایشی عمومی معرفی می‌کرد. او یک بار در تلویزیون ملی توسط یکی از وزیران کشور سابق به دلیل انتقاد از وسواس دولت وقت در سیاست کیفری مورد سرزنش قرار گرفت. توبیخ بود که با خوشحالی پذیرفت.

مایک در سال 1983 توسط اداره آموزش داخلی لندن به عنوان یک مددکار اجتماعی آموزشی استخدام شد و پس از گذراندن مدرک تحصیلات تکمیلی در رشته مددکاری اجتماعی در دانشگاه ساوت بانک در سال 1990، قبل از پیوستن به خدمات مشروط لندن در خدمات مشروط لندن، برای خدمات مشروط میدلسکس کار کرد. ، او تا زمان بازنشستگی در سال 2010 در آنجا ماند.

مایک در سال 2010 بازنشسته شد. او که مشتاق استفاده از دوران بازنشستگی خود برای کمک به دیگران و خدمت به جامعه محلی بود، در سال 2014 در جنوب شرقی لندن قاضی شد و سال ها به عنوان داوطلب با قاضی کار کرد. خدمات پناهندگان یسوعی در واپینگ، شرق لندن.

به عنوان یک همکار بسیار ارزشمند ناپو، اتحادیه در سال 2022 به او عضویت افتخاری مادام العمر اعطا کرد. او با نوشتن مقاله ای پر جنب و جوش به علاقه فعال خود به سیاست و عملکرد عدالت کیفری ادامه داد ستون ماهانه آنلاین برای مرکز مطالعات جنایت و عدالت، که بر اساس تجربیات متنوع او به عنوان یک افسر مشروط در لندن بود. و برای چندین سال، مایک همچنین از کار عدالت ترمیمی حمایت کرد لانگفورد تراست.

یکی از علایق دیگر او تاریخ قبرستان بود. او به عنوان رئیس قبرستان دوستان براکلی و لیدیول در جنوب شرقی لندن خدمت کرد، راهپیمایی های تاریخی را هدایت کرد، پادکست ها را روایت کرد و چهار کتاب راهنما در مورد برخی از متوفیان معروف دفن شده در گورستان گردآوری کرد.

مایک که در اولدهام، سپس در لنکاوی، اکنون منچستر بزرگ به دنیا آمد، بزرگترین فرزند از هفت فرزند ورونیکا (با نام خانوادگی کیلین)، یک زن خانه دار، و دنیس گیلفویل، چاپگر در منچستر گاردین بود. او قبل از فارغ التحصیلی از مدرسه عصرانه کالج اولدهام برای تحصیل علوم دینی در دانشگاه لنکستر در سال 1977 به مدرسه متوسطه مدرن اولدام رفت. پس از گذراندن مدرک فوق لیسانس در آموزش، مدت کوتاهی معلم دین در مدرسه جامع سادبری دانشگاه لنکستر بود. در سافولک و سپس یک پرستار در یک بیمارستان روانی در کولچستر، اسکس.

در سال 2002، من و مایک در سخنرانی یک وکیل حقوق بشر در سالن رویال فستیوال در لندن با هم آشنا شدیم. ما شش سال بعد ازدواج کردیم

مایک من، پسرمان متیو و شش خواهر و برادرش را پشت سر گذاشت.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *