می 6, 2024

زندانیان پرخطر در GCSE انگلیسی می نشینند – و بسیاری از همتایان خود در خارج از کشور عملکرد بهتری دارند | زندان و تعلیق

0

زندانیانی که در یکی از امن ترین زندان های بریتانیا در حال گذراندن دوران محکومیت طولانی هستند، دوره های زبان انگلیسی GCSE را گذرانده اند و از بسیاری از همسالان خود در خارج از مدرسه بهتر عمل کرده اند.

بیش از سه چهارم (78%) از گروه کوچکی از زندانیان که در امتحان HMP فرانکلند در کانتی دورهام شرکت کردند نمرات 4 یا بالاتر را گذراندند – معادل C – که تقریباً سه برابر میزان قبولی برای دوباره نشستن است. معلمان آنها بهترین کالج های تحصیلات تکمیلی در انگلستان هستند.

موفقیت او به دست آمد حتی اگر تحصیلاتش به دلیل شرایط او محدود بود. زندانیان فقط یک سال فرصت داشتند تا دوره را به پایان برسانند، که در یک جلسه سه ساعت و نیم در هفته خلاصه می شد و – بر خلاف معمول کاندیدای GCSE – اجازه دسترسی به اینترنت را نداشتند.

یکی از آنها همزمان با پسرش برای GCSE درس می‌خواند، که ثابت شد در طول تماس‌های تلفنی خانوادگی، تجربه‌ای باهم بود.

جو واتمور، مدیر آموزش HMP فرانکلند، می‌گوید: «مردم اغلب از من می‌پرسند که کلاس برای افرادی که سال‌ها آزاد نخواهند شد، اگر هیچ وقت، چه فایده‌ای دارد، اما فکر می‌کنم مجازات آنها حبس کردن است. ارائه فعالیت های معنادار و هدفمند برای برخی از سخت ترین افراد جامعه که به آنها فرصت پیشروی و توسعه می دهد.

“آموزش راهی است که به آنها کمک می کند تا طرز فکر خود را تغییر دهند و دید خود و جامعه را تغییر دهند و در نهایت اکثریت در مقطعی ترک می کنند و باید دوباره به جامعه بپیوندند.

“مطالعات نشان داده اند که آموزش به زندانیان کمک می کند تا آرام تر، کمتر پرخاشگر شوند و حتی کمتر به خود آسیب برسانند.”

فرانکلند زندانیان مرد بالای 21 سال، از جمله زندانیان پیش از محاکمه در معرض خطر و زندانیان رده A را نگهداری می کند که تصور می شود بزرگترین تهدید برای مردم، پلیس یا امنیت ملی هستند. بسیاری از آنها در حال گذراندن حبس ابد یا حبس ابد هستند.

دوره های GCSE توسط معلمان گروه کالج میلتون کینز، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان آموزش زندان در انگلستان، که با 29 زندان کار می کند، تدریس می شد.

نه زندانی که همگی در حال گذراندن دوران محکومیت طولانی برای طیف وسیعی از جنایات جدی بودند، برای GCSE حضور داشتند. آنها باید قبل از ثبت نام برای دوره درخواست می دادند، مصاحبه ای را تکمیل می کردند و یک آزمون مهارت را تکمیل می کردند.

واتمور گفت: «ما همچنین مجبور شدیم از سرویس زندان بخواهیم که او را به مدت یک سال به مکان دیگری با حداکثر امنیتی منتقل نکند تا کارش در نیمه راه قطع نشود.

از تبلیغات خبرنامه بگذرید

“بیشتر آنها در حال گذراندن حبس های طولانی یا ابد هستند، اما اکنون می توانند به مربیگری، دستیاران یادگیری یا حتی مدرک پیشرفت کنند. این در مورد ایجاد یک شغل در زندان است.”

سال گذشته، گزارشی از سوی کمیته آموزش مجلس عوام به این نتیجه رسید که آموزش زندان در «وضعیت ضعیف» قرار دارد و به دنبال کاهش طولانی‌مدت کیفیت آموزش و تعداد زندانیانی که در دوره آموزشی یا آموزشی شرکت می‌کنند، نیاز فوری به بازنگری دارد. .

در فرانکلند، به دنبال موفقیت این گروه، 30 زندانی در دوره های GCSE در زبان انگلیسی و ریاضی ثبت نام کردند.

عنوان و متن این مقاله در 24 اکتبر 2023 تغییر کرد تا یک عبارت نادرست حذف شود مبنی بر اینکه این اولین سالی است که زندانیان HMP Frankland انگلیسی GCSE می‌خواندند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *