می 6, 2024

در انگلستان، علی رغم قانون ضد کوهنوردی، سلول های زندان بدون توالت همچنان وجود دارند زندان و تعلیق

0

گاردین دریافته است که سلول‌های برخی از زندان‌های انگلیس هنوز فاقد توالت هستند، و زندانیان را مجبور می‌کند یک شب در سطل مدفوع کرده و در شرایط «غیر انسانی» بخوابند.

عملی که به نام “خارج شدن” شناخته می شود در واقع قرار بود از سال 1996 ممنوع شود. اما در حداقل پنج زندان هنوز سلول های فاقد امکانات بهداشتی وجود دارد که به ویژه برای زندانیان مسن یا معلول مشکل ساز است.

در HMP بریستول، رئیس بازرس زندان ها اخیراً با زندانیانی صحبت کرد که گفتند باید از سطل استفاده کنند و زباله را از پنجره بیرون بیاندازند که سپس به سلول های زیر پاشیده شود. بوی ادرار در فرود “غیرالعاده” بود، چارلی تیلور گزارش داد این هفته.

اگرچه قرار است زندان‌های بدون توالت سلولی دارای «سیستم‌های بهداشتی شبانه» باشند که به زندانیان اجازه می‌دهد در صورت لزوم قفل آن را باز کنند، بسیاری از آنها به درستی عمل نمی‌کنند.

زندانیانی که نیاز به استفاده از حمام دارند در صف الکترونیکی منتظر می مانند تا قفل باز شوند – معمولاً هشت دقیقه طول می کشد – و بسیاری از آنها انتظار طولانی را گزارش می دهند.

در گرندون، زندانی به اصطلاح «درمانی» در باکینگهام‌شایر، اکثر زندانیان در سلول‌های خود سرویس بهداشتی ندارند و بنابراین به سیستم صفحه کلید الکترونیکی در زندان متکی هستند.

«برای برخی از زندانیان این مشکلی نبود، اما بسیاری دیگر به ما گزارش دادند که در رفتن به توالت تاخیر داشتند، به ویژه در صبح و در راهروهایی که تعداد بیشتری زندانی وجود داشت. اگرچه برای این منظور به زندانیان گلدان های پلاستیکی در سلول هایشان داده شده بود، اما این کار شایسته نبود و آنها قادر به شستن دست های خود نبودند. بازرسان گزارش دادند.

لانگ لارتین، یک زندان با حداکثر امنیت در ووسسترشر برای حدود 600 مرد، همچنین برای محدود کردن تعداد زندانیانی که نیاز به باز کردن قفل دارند، سطل هایی را برای زندانیان بدون سرویس بهداشتی در سلول صادر می کند. حدود نیمی از سلول های آنجا توالت ندارند.

سو هاروپ، رئیس هیئت نظارت مستقل (IMB) در لانگ لارتین، می‌گوید: «برخی از زندانیان سالخورده و ضعیف در سلول‌های چهار بال نگهداری می‌شوند که فاقد آب جاری یا سرویس بهداشتی هستند. استفاده از سطل زمانی که مردان به دلیل محدودیت های رژیم برای مدت طولانی در حبس هستند مشکل ساز است. حتی یک سینک برای شستن دست ها بعد از استفاده از سطل وجود ندارد. آنها باید “بیرون” در یک قفل هوای باز، بدون محافظ آب پاش یا حریم خصوصی برای مردانی که گلدان های خود را خالی می کنند، بیرون بیایند. هیئت مدیره این عمل را غیرانسانی می‌داند.»

همچنین در بلوک آپارتمانی دهه 1960 در HMP Coldingley، یک زندان مردانه با امنیت متوسط ​​در ساری، توالتی وجود ندارد.

گزارش سالانه Coldingley IMB که در اکتبر 2023 منتشر شد، می‌گوید: «نوسازی واحدهای مسکونی قدیمی که بسیار مورد نیاز بود در حال انجام است، اما برخی از امکانات بهداشتی زنگ تلفن موجود برای سال‌های آینده مورد استفاده قرار خواهند گرفت و… وحشتناک و وحشتناک شرایط غیر انسانی” اخیرا مشاهده شده است.

در این بیانیه آمده است که رویه قرن‌ها «هچ کردن» – که گروه‌های اصلاح عدالت کیفری آن را «تحقیرآمیزترین عنصر حبس در قرن حاضر» در آن زمان نامیدند – در 12 آوریل 1996 رسماً پایان یافت. شورای ملی نهادهای نظارتی مستقل. در این روز، آخرین گلدان پلاستیکی به طور رسمی در HMP Armley در لیدز، یورکشایر غربی دور انداخته شد.

از تبلیغات خبرنامه بگذرید

اندرو نیلسون، مدیر کمپین هاوارد لیگ برای اصلاحات کیفری، گفت: “در سیستم زندان ما که بیش از حد کشیده و بودجه کافی ندارد – جایی که کثیفی، حیوانات موذی، مبلمان شکسته، تجهیزات معیوب و بهداشت نامناسب همراه با آن رایج است.” افرادی که مجبور به انجام آن هستند. به اشتراک گذاشتن سلول های باریک و با تهویه ضعیف که فقط برای یک هدف طراحی شده اند – بیرون رفتن یکی از بدترین شیوه هایی است که می توانید پیدا کنید.

سال‌ها پیش باید متوقف می‌شد، اما ازدحام بیش از حد مزمن به این معناست که زندان‌های قدیمی که باید بسته می‌شدند باز می‌مانند و هزاران نفر مجبور به تحمل شرایط وحشتناکی هستند که هرگز به آنها کمک نمی‌کند زندگی سالم داشته باشند و فرار جرم را کاهش دهند.»

وزارت دادگستری گفت که نمی تواند بفهمد چند زندان در انگلیس و ولز دارای سلول های بدون توالت هستند.

در عوض، سخنگوی سرویس زندان گفت: “همه زندانیان به سرویس بهداشتی کافی دسترسی دارند و اکثریت قریب به اتفاق به توالت سلولی دسترسی دارند.”

ما همچنین در حال بهبود شرایط در سراسر املاک هستیم – سلول‌ها را در حین ساختن شش زندان جدید و مدرن، از جمله HMP Fosse Way که در ماه می افتتاح شد، بازسازی می‌کنیم.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *