می 6, 2024

رهبر اتحادیه فرمانداران می‌گوید زندان‌ها در انگلیس و ولز «مختل شده‌اند». زندان و تعلیق

0

رئیس انجمن فرمانداران زندان (PGA) در سخنرانی سالانه خود در کنفرانس گفت: زندان‌های انگلستان و ولز به دلیل جابجایی وزرا به راست «ورشکسته» هستند.

آندریا آلبوت از سخنرانی خود در کنفرانس خداحافظی روز سه شنبه استفاده خواهد کرد تا سیاستمداران را به دلیل کاهش خدمات زندان به “دیوانگی” و اولویت دادن به نیاز روزافزون به فضاها بر سلامت و ایمنی افرادی که در زندان و محل کار زندگی می کنند، مورد انتقاد قرار دهد.

جمعیت زندانیان در هفته گذشته به 88016 نفر افزایش یافت که بیش از 6500 نفر در یک سال و نزدیک به 10000 بیشتر از دو سال پیش افزایش یافته است.

آلبوت این ارقام را «تعجب‌آور» توصیف می‌کند و می‌گوید: «ما دولتی داریم که قصد دارد افراد بیشتری را برای مدت طولانی‌تری حبس کند و آزادی آن‌ها را سخت‌تر کند.» احساس می‌کنم هر ماه یک وزیر به رسانه‌ها می‌گوید که اکنون برای یک جنایت مجازات حبس، دیگری با افزایش مجازات حبس و یا تعداد بیشتری از افراد با حبس ابد مواجه می شوند.»

او می افزاید که افرادی مانند دیوید گاوک و روری استوارت به ترتیب به عنوان وزیر دادگستری و وزیر زندان، “تصمیم شجاعانه” را برای پایان دادن به محکومیت های کوتاه مدت زندان اتخاذ کردند اما در سمت های خود باقی نماندند. او می‌گوید: «حرکت دولت به سمت راست منجر به لفاظی‌های پوپولیستی در اطراف زندان‌ها شده است و ما اکنون به خاطر مکان‌های زندان شکسته‌ایم.

او همچنین در سخنرانی خود در مورد اینکه چقدر از طرح اجاره سلول‌های خارج از کشور “تعجب” کرده است، صحبت خواهد کرد و آن را “بیهوده سرفصل” و “اعتراف به شکست فاحش” خواند که هیچ کمکی به بحران ظرفیت در خارج از کشور نمی‌کند. کوتاه مدت

آلبوت تاکید خواهد کرد که PGA غیرسیاسی است و خشم آن متوجه محافظه کاران نیست. او می‌گوید: «من به سخنان احزاب دیگر گوش می‌دهم و متأسفانه سخنان سختگیرانه در مورد جنایت از همین الگو پیروی می‌کند. ما خودمان هستیم که در این سخت ترین زمان تغییر ایجاد کنیم، صرف نظر از اینکه چه کسی کشور را اداره می کند.»

در حالی که دولت قصد دارد 20000 اتاق جدید زندان بسازد، آلبوت می گوید که نمی تواند کارکنان کافی برای ظرفیت فعلی را استخدام کند و زندان های قدیمی برای هدف مناسب نیستند.

او می گوید: «در زمان نگارش این سخنرانی، تنها چند صد مکان برای بزرگسالان مرد باقی مانده است و این تعداد شامل مکان های رده D (زندان باز) است که به راحتی قابل دسترسی نیست. برخی از زندان ها ممکن است در حال حاضر وجود داشته باشد بسیار بالا است.

آلبوت اضافه می‌کند که زندان‌های کم‌بودجه و پر «مکان‌های آرام، امن یا مناسبی نیستند» و می‌گوید: «سلامت و ایمنی کسانی که در این زندان‌ها زندگی و کار می‌کنند در درجه دوم نیاز به فضا قرار دارد».

در این سخنرانی همچنین به “ترس بسیار واقعی” او از بتن هوادهی مسلح (Raac) اشاره شده است. او هشدار می دهد: “اگر آنها پیدا شوند و ما مجبور به تخلیه آنها شویم، به معنای واقعی کلمه جایی برای اسکان زندانیان نداریم، زیرا تمام زندان های ما هر روز پر می شود.” اگرچه این می تواند یک موهبت در پنهان باشد زیرا بحران جمعیت را به حد افراط می رساند.»

برای اظهار نظر با وزارت دادگستری تماس گرفته شده است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *