می 6, 2024

درس های زندان از هلند | زندان و تعلیق

0

گزارش آنها (بریتانیا می تواند فضایی را در زندان های خارجی اجاره کند تا کمبود سلول را کاهش دهد، 3 اکتبر) این سوال را مطرح نکرد که چرا؟ هلند یا هر کشور دیگری باید فضای زندان آزاد داشته باشد. به عنوان مثال، در هلند، یک زندان کاملاً خالی برای زندانیان نروژی دوباره به بهره برداری رسید.

بیرون از از سال 2005 تا 2022، تعداد زندانیان در هلند کاهش یافته است 50,650 تا 30,380. در همین مدت تعداد زندانیان ما افزایش یافت 76190 به 80659. در هلند، کاهش تا حدی به دلیل عدم نیاز به ظرفیت است. اگرچه زندان در بسیاری از موقعیت ها راه حل است، اما تنها راه مجازات مجرمان نیست.

مقامات هلند دریافته‌اند که روش‌های جایگزین، تکرار جرم را به مراتب بهتر از احکام کوتاه کاهش می‌دهند. روش هایی مانند منع رفت و آمد و تکستراف (که متخلفان را ملزم به انجام یک کار خاص در اوقات فراغت خود می کند) اغلب استفاده می شود – شاید همراه با یک مجازات تعلیقی به عنوان “تشویق”. مجرمان شانس بیشتری برای حفظ شغل یا تحصیل دارند و دولت برای اتاق و غذای مجرمان هزینه ای پرداخت نمی کند.
دیو بیخوست
سالزبری

وینستون چرچیل زمانی گفت که ما می‌توانیم یک جامعه را بر اساس رفتارش با زندانیانش قضاوت کنیم. من نمی دانم که او در مورد واکنش این دولت به بحران شلوغی زندان ها چه فکر می کند.
متیو رایدر
باکدن، کمبریج شایر

لطفاً گاردین می تواند کمپینی را برای رسیدگی به وضعیت وحشتناک زندانیان «بازداشت برای حمایت عمومی» راه اندازی کند؟ ظاهراً بیش از 3000 زندانی برای مدت بسیار طولانی‌تر از مدتی که در ابتدا محکوم شده بودند نگهداری می‌شوند و به نظر می‌رسد هیچ نگرانی در بین مقامات مربوطه وجود ندارد.
آن کیت
کورشام، ویلتشایر

آیا در مورد هر چیزی که امروز در گاردین می خوانید نظری دارید؟ لطفا پست الکترونیک نامه خود را برای ما ارسال کنید تا برای انتشار در ما در نظر گرفته شود نامه ها بخش.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *