می 7, 2024

دو سوم زندان های انگلستان و ولز رسماً شلوغ هستند | زندان و تعلیق

0

دو سوم زندان‌ها در انگلستان و ولز رسماً شلوغ هستند، به‌رغم فرار ادعایی یک مظنون به ترور در ماه گذشته، HMP Wandsworth بیش از هر زندان دیگری زندانی دارد.

در سپتامبر، 663 مرد بیشتر از 950 مرد در واندسورث وجود داشت که زندان جنوبی لندن برای آنها اسکان “خوب و مناسب” فراهم می کند، همانطور که توسط وزارت دادگستری (MJ) تعریف شده است. این بدان معناست که زندانیان در سلول‌های جداگانه مشترک هستند، اغلب با یک توالت در وسط که با یک پرده محافظت می‌شود.

سرویس زندان معمولاً زندانیان را به زندان‌های دیگر منتقل می‌کند تا فشار را در زمانی که زندان در بحران است کاهش دهد – برای مثال به دلیل یک فرار پرمخاطب یا یک گزارش بازرسی نفرین‌آمیز که هر دو در شش هفته گذشته در واندسورث رخ داده است.

اما در آخرین جمعه سپتامبر، سه هفته پس از اینکه دانیل خلیف ادعا می‌کرد از واندسورث فرار کرد در حالی که به کف یک ون حمل غذا چسبیده بود، طبق آمار وزارت دادگستری، تنها چهار زندانی کمتر از زمان فرار وجود داشت.

این در حالی است که الکس چالک، وزیر دادگستری بریتانیا، گفته بود که 40 زندانی پس از ناپدید شدن خلیف «از روی احتیاط فراوان» از واندسورث منتقل شده اند.

گزارش هفته گذشته از هیئت نظارت مستقل از واندسورث متوجه شد که “به طور خطرناکی شلوغ است” و مردان در “شرایط غیرانسانی” نگهداری می شوند.

هفته گذشته جمعیت زندانیان در انگلیس و ولز به بالاترین حد خود یعنی 88225 نفر رسید. به قضات دستور داده شده است که محکومیت مجرمان محکوم به وثیقه – از جمله متجاوزین و سارقان – را به تعویق بیندازند زیرا زندان ها پر شده است.

چالک روز یکشنبه در ساندی تلگراف نوشت که طرح‌هایی برای «مقابله با فشارهای جمعیتی» با «عدم احکام زندان کوتاه‌مدت که مجرمانی سرسخت به‌جای مجرمان اصلاح‌شده تولید می‌کند» را تشریح کرد.

در او آخرین بولتنبه گفته وزارت دادگستری، جمعیت زندانیان در انگلستان و ولز ظرفیت کامل ندارند و 557 مکان «عملیاتی و قابل استفاده» در 120 زندان باقی مانده است.

با این حال، اعداد Certified Normal Accommodation (CNA) نشان می‌دهند که اکثر زندان‌ها شلوغ هستند، با 9714 زندانی بیشتر از رقم 78511 CNA در پایان سپتامبر.

CNA مخفف “استاندارد مناسب و مناسب محل اقامت” است که سرویس زندان می گوید هدف آن ارائه به همه زندانیان است. دو سوم (80) زندان‌های انگلستان و ولز بیش از CNA زندانی دارند.

از نظر تعداد زندانیان اضافی، اوک‌وود در استافوردشایر پس از واندسورث، دومین پرجمعیت‌ترین زندانی است. این زندان بزرگ‌ترین زندان انگلستان است و ۲۱۱۴ مرد را در خود جای داده است – ۵۱۴ نفر بیشتر از جمعیت ۱۶۰۰ نفری CNA.

سومین پر جمعیت، HMP Leeds با 1109 مرد، 468 بیشتر از CNA با 641 نفر است.

راب پریس، سخنگوی اتحادیه هاوارد برای اصلاحات کیفری، گفت: «آخرین آمار نشان می‌دهد که دولت تقریباً جایی برای مانور برای مقابله با مشکل ازدحام بیش از حد ندارد.» طبق تعریف خود وزارت دادگستری، نه فقط دو سوم زندانها شلوغ هستند، اما وقتی به زندانهایی که واقعا ظرفیت دارند نگاه می کنید، آنها تقریباً منحصراً زندانهای زنان، مؤسسات مجرمین جوان (YOIs) یا زندانهای امنیتی حداکثری (رده A) هستند. نمی تواند اکثر نقل و انتقالات را بپذیرد.

هیچ یک از پنج زندان جوانان انگلستان بیش از ظرفیت نیست و سه زندان زنانه بیش از حد شلوغ هستند.

دو زندان با کمترین شلوغی در انگلستان و ولز جدیدترین آنها هستند: فوسه وی، یک زندان خصوصی که توسط سرکو اداره می شود و در ماه می شروع به گرفتن زندانیان کرد و دارای 137 مکان است، و پنج ولز در نورث همپتون شایر، از سال گذشته که سال گذشته به صورت خصوصی توسط G4S اداره می شود. . با 124 صندلی

وزارت دادگستری در واکنش به تغییر زمان صدور قرار وثیقه توسط قضات اعلام کرد: این دولت بیش از هر زمان دیگری برای محافظت از مردم و محبوس نگه داشتن مجرمان جنسی با حذف خودکار آزادی نیمه راه برای متجاوزان و مجرمان خشونت آمیز جدی و فرستادن متجاوزان به زندان برای سه سال بیشتر از سال 2010 تلاش کرده است.»

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *