می 7, 2024

افزایش حکم مردی که زن باردار را در تصادف M66 کشت | منچستر بزرگ

0

مردی که هنگام فیلمبرداری از رانندگی با سرعت 200 کیلومتر در ساعت در بزرگراه، یک زن حامله را هنگام برخورد با ماشینش کشته بود، مجازاتش افزایش یافت.

عادل اقبال، 22 ساله، در ماه ژوئیه به دلیل مرگ فرانکی ژول هاف، 38 ساله، به دلیل رانندگی خطرناک در M66 در بوری، منچستر بزرگ، در 13 می به 12 سال زندان محکوم شد.

روز جمعه، سه قاضی دادگاه استیناف در لندن، پس از اینکه به این نتیجه رسیدند که حکم اولیه بی جهت ملایم است، حکم زندان اقبال را به 15 سال افزایش دادند.

کالوین باکلی، شریک مادر دو فرزند، گفت که از عدم صدور حکم حبس ابد از دادگاه ناامید شده است.

در جلسه استیناف گفته شد که اقبال، مربی بوکس، از خود در حال رانندگی با BMW 140i پدرش در امتداد بزرگراه، سبقت گرفتن و تسلط بر وسایل نقلیه با سرعت حداکثر 200 کیلومتر در ساعت فیلم گرفته است.

فرانکی ژول هاف. عکس: GoFundMe/PA

او پس از سبقت گرفتن از یک موتور سیکلت، سر خورد و با گاردریل برخورد کرد و باعث شد خودروی او با سرعت 150 کیلومتر در ساعت به سمت خودروی اسکودیا فابیا ژول هاو که بر روی شانه سخت پارک شده بود، بچرخد.

در جلسه اصلی صدور حکم گفته شد که جولز هاف، 38 ساله، با یک تماس تلفنی اعلام کرد که وقتی “فریاد خفه کننده” از او بیرون می آید دیر می آید. او با اولین دخترش نیو هفته 17 باردار بود و دو پسر و یک برادرزاده اش را در ماشینش داشت.

جولز-هو دچار صدمات مغزی غیرقابل زنده ماندن شد و هرگز به هوش نیامد. دخترش دو روز بعد همراه او در بیمارستان فوت کرد.

به گفته دادگاه، پسرش توماس اسپنسر 9 ساله و برادرزاده توبیاس ولبی چهار ساله به دلیل صدمات شدید مغزی در کما بودند و نتیجه درازمدت آنها نامشخص بود. هر دو هفته‌ها را در مراقبت‌های ویژه گذراندند.

اقبال، اهل آکرینگتون، لنکاوی، پس از اعتراف به گناهکاری به علت مرگ ژول هاف و آسیب جدی به پسر و برادرزاده اش با رانندگی خطرناک محکوم شد.

پس از جلسه استماع روز جمعه، شریک زندگی ژول هاف گفت: “زندگی من، مانند بسیاری دیگر، زیر و رو شده است، زیرا کسی می خواست خودنمایی کند، لاف بزند، لاف بزند و به نفس خود تغذیه کند.”

این واقعیت که (فرانکی و نیو) جان خود را در این راه از دست دادند، این تراژدی را ویرانگرتر کرد. نحوه رانندگی او در آن روز به عنوان “تصادفی در انتظار رخ دادن” توصیف شد. این یک تصادف نبود، این یک جنایت بود. جنایتی که می شد از آن پیشگیری کرد و برای جلوگیری از تکرار آن نیازمند بازدارندگی قوی است.

“جاده های ما هر روز به عنوان مسیر مسابقه استفاده می شود – زندگی کودکان و خانواده ها را برای لذت بردن خود به خطر می اندازد. من این سوال را می پرسم: برای اینکه فردی به دلیل رانندگی خطرناک به مرگ محکوم شود، چه کار دیگری باید انجام دهد؟

“من ناامید هستم که فرصت دیگری برای مقابله با مشکلات فزاینده رانندگان خطرناک و بی قانونی در جاده های بریتانیا از دست رفته است.”

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *