می 21, 2024

دزدان مغازه بیشترین سود را از پایان دادن به حبس کوتاه مدت در انگلستان و ولز می برند | محکومیت

0

ارقام نشان می دهد که دزدان فروشگاه از برنامه های دولت برای تعلیق مجازات های زندان کمتر از 12 ماه در انگلیس و ولز بیشترین سود را خواهند برد.

علیرغم تلاش ریشی سوناک برای تعیین احکام سخت برای مجرمان در آستانه انتخابات عمومی، دزدان مغازه، مجرمانی که به جرم حمله محکوم شده اند و کسانی که به کارکنان اورژانس حمله کردند، سه گروهی هستند که طبق قانون جدید دولت از زندان اجتناب خواهند کرد.

بر اساس این داده ها، بیش از یک نفر از هر هشت متخلف دزد مغازه هستند که با مجازات حبس مواجه نیستند، اما در عوض با مجازات تعلیقی مواجه می شوند.

در ماه اکتبر، الکس چالک، وزیر دادگستری، اقداماتی را برای مجرمانی که با کمتر از 12 ماه حبس روبرو هستند، به منظور دریافت احکام تعلیقی و خدمات اجتماعی، به عنوان بخشی از طرح های گسترده تر برای مقابله با ازدحام بیش از حد زندان ها در سراسر انگلستان و ولز، تعیین کرد.

او گفت که در عوض، مجرمان با دستور شرکت در برنامه‌های بازپرداخت اجتماعی که شامل «پاکسازی محله‌هایمان و حذف دیوارهای دیواری» می‌شود، مجازات می‌شوند.

گچ افزود: «مودیان مالیاتی نباید برای سیستمی که خطر جرم‌انگاری بیشتر مجرمان و گرفتار شدن آن‌ها در دوره‌ای از احکام کوتاه را به دنبال دارد، بپردازند.»

داده‌های وزارت دادگستری که توسط دادستان کل ادوارد آرگار در پاسخ به سؤال پارلمانی منتشر شد، نشان می‌دهد که سارقان مغازه بیشترین مجازات‌هایی را دریافت کرده‌اند که در آینده به حالت تعلیق در می‌آیند. سال گذشته 5289 مورد محکومیت برای سرقت از مغازه وجود داشت که کمتر از یک سال به طول انجامید، در مقایسه با 3848 مورد در سال 2021.

ضرب و جرح و ضرب و جرح دومین جرم رایج است و پس از آن ضرب و جرح یا ضرب و جرح با ضرب و شتم یک امدادگر در رتبه سوم قرار دارد.

10 جرم اصلی تقریباً 58 درصد از کل مجازات های تا 12 ماه صادر شده در دو سال گذشته را تشکیل می دهند. این داده‌ها در زمانی به دست می‌آیند که نگرانی‌ها در مورد سرقت سازمان‌یافته فروشگاه‌ها در حال افزایش است.

در حالی که وزیر دادگستری تغییرات خود را در احکام کوتاه اعلام کرد، کریس فیلپ، وزیر پلیس، متعهد شد که باندهای پشت دزدی از مغازه را سرکوب کند.

وی گفت: “من خواهان یک رویکرد جدید بدون تحمل برای مقابله با دزدی از مغازه ها هستم.” این یک آسیب در خیابان ها و جوامع ما است و معیشت تجار را تهدید می کند. من متعهد به ایجاد تغییر هستم. در حالی که افزایش 29 درصدی مجازات برای دزدی از مغازه در سال گذشته دلگرم کننده است، اما افزایش جرم غیرقابل قبول است.

از تبلیغات خبرنامه بگذرید

هفته گذشته، سوئلا براورمن، وزیر کشور پیشین، از برنامه های جدید صدور احکام دولت انتقاد کرد و گفت که این برنامه ها امنیت عمومی را به خطر می اندازد.

براورمن در نوشتن برای تلگراف گفت: برنامه هایی که به مجرمانی که کمتر از 12 ماه حبس دارند برای گذراندن دوران محکومیت خود در جوامع “اشتباه” است.

او نوشت: “لایحه احکام با هدف کاهش فشار بر اداره زندان است، اما به نظر من، امنیت عمومی را به خطر می اندازد، بار نامناسبی را بر دوش پلیس و خدمات تعلیقی قرار می دهد و به طور بالقوه منجر به افزایش جرم می شود.”

حزب کارگر قول داده است که قانون را تغییر دهد تا از زندانی شدن دزدانی که کالاهای کمتر از 200 پوند را سرقت می کنند، جلوگیری کند.

امیلی تورنبری، دستیار دادستان کل آمریکا گفت: “دزدان مغازه ها به طور فزاینده ای جسور و تهدیدکننده می شوند و کارگرانی را که سعی می کنند جلوی آنها را بگیرند در معرض آسیب جدی قرار می دهند و صاحبان مغازه ها باید مطمئن شوند که هنگام گزارش این حوادث نتیجه می گیرند.”

در غیر این صورت، ما در یک دور باطل قرار می گیریم که در آن دزدها می دانند که می توانند از هر چیزی فرار کنند، حملات آنها مکرر و خشونت آمیزتر می شود و کارکنان فروشگاه ها برای انجام هر کاری درمانده تر می شوند.”

الکس چالک می‌گوید: «حزب کارگر کیر استارمر بارها و بارها تصمیم می‌گیرد به‌جای پشت میله‌ها، علیه برنامه‌های ما برای احکام سخت‌تر و نگه داشتن جنایتکاران سرسخت در خیابان‌هایمان رأی دهد. قضات همچنان می توانند سارقان مغازه را به زندان بفرستند، حتی اگر مرتکبین حکم دادگاه را نقض کنند.

و به عنوان بخشی از برنامه‌هایمان، دوبرابر تعداد برچسب‌های موجود خواهیم داشت، بنابراین می‌توان دزدان معمولی مغازه‌ها را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز ردیابی کرد، در حالی که با تمیز کردن خیابان‌های ما هزینه جرایم خود را پرداخت می‌کنند.»

10 جرم برتر با مجازات بین شش تا دوازده ماه حبس در دو سال گذشته (2021/22)

  1. سرقت از فروشگاه ها – 3,848 / 5,289

  2. حمله مشترک و باتری – 3153 / 3071

  3. حمله یا حمله به یک کارگر خدمات اضطراری – 3050 / 2233

  4. نقض یک دستور (قانون حفاظت از مزاحمت 1997) – 2221 / 2477

  5. داشتن یک شی با تیغه یا نقطه در یک مکان عمومی – 2,089 / 2,346

  6. رانندگی بدون گواهینامه یا ابطال گواهینامه – 1817 / 1817

  7. سرقت عمدی از ساختمانی غیر از آپارتمان – 1392 / 1868

  8. تجاوزاتی که باعث آسیب واقعی بدنی می شود – 1316 / 1470

  9. ساخت، عرضه و تملک با قصد عرضه داروی کلاس B – 1249 / 1330

  10. کمک، تشویق، ایجاد یا اجازه رانندگی بی احتیاطی – 1430 / 1260

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *