می 18, 2024

دامپینگ آهسته: بهترین تاکتیک جدایی برای اجتناب | روابط

0

نام خانوادگی: تخلیه آهسته.

سن: این اصطلاح ممکن است جدید باشد، اما دامپینگ آهسته برای همیشه وجود داشته است.

چی آیا آن است? واقعا امیدوارم ربطی به روند گوارش نداشته باشه؟ نه! دور انداختن مثل پایان دادن به یک رابطه

اوه! و آهسته، برعکس تند؟ دقیقا.

نه بی شباهت به محو شدن آهسته? بیشتر در مورد رها کردن آرام آن در هنگام قرار است. در یک رابطه تثبیت شده، تخلیه آهسته رخ می دهد.

کم کم آنها را کنار بگذارید تا این اتفاق نیفتد ضربه ناگهانی؟ نه دقیقا. این شامل این است که یکی از طرفین از نظر فیزیکی و عاطفی از یک رابطه عاشقانه فاصله می گیرد نه اینکه آشکارا تمایل خود را برای پایان دادن به آن ابراز کند.

هوم، اینطوری بگم خیلی چیز خوبی به نظر نمیاد. نیا ویلیامز به مترو گفت: “این یک راه منفعلانه و بزدلانه برای پایان دادن به یک رابطه است که می تواند برای گیرنده آن بسیار آسیب رسان باشد.”

و نیا می داند؟ زیرا او بنیانگذار یک سرویس مربی دوستیابی به نام خانم دکتر تاریخ است.

آیا بهتر است فقط پیامک “شما رد شده اید” را ارسال کنید؟ خیر اگرچه کیتی پری می گوید راسل برند از طریق پیامک به رابطه آنها پایان داد. و سیمون کاول، آریانا گرانده و چارلی شین همگی ادعا کرده اند که از طریق پیامک رد شده اند.

و دنیل دی لوئیس? نه، او دامپر بود، نه دمپی، و این اتفاق از طریق فکس، نوعی ارتباط قدیمی، رخ داد. فیل کالینز اتفاقا جدایی از همسرش را انکار می کند در هر فکس

با وجود آن، به جای یک تصویر ارواح یا یکی از آن زباله های به اصطلاح آهسته. از روی علاقه، چطوری؟ می دانم اگر منتی بر شما گذشت? درخواست دوست… علائم کاهش آهسته ممکن است شامل کاهش ارتباطات، اجتناب از زمان با کیفیت با هم، فاصله گذاری عاطفی و احساس رو به رشد فاصله باشد.

حالا من نگرانم. آیا اینها فقط نشانه های یک رابطه نیستند؟ این مدتی است که ادامه دارد؟ ویلیامز می گوید، آنها می توانند به طور طبیعی رخ دهند و “همچنین نشانه استرس شخصی، اضطراب، افسردگی یا سایر مسائل مربوط به رابطه باشند که باید به آنها توجه شود.”

“خطاب به.” من حدس می زنم این کلید است، درست است؟ درست. اگر به نظر می رسد که شریک زندگی تان از شما کناره گیری می کند، زود نتیجه نگیرید. ویلیامز می گوید: «شروع یک گفتگوی باز و صادقانه بسیار مهم است. “نگرانی ها و احساسات خود را بیان کنید و به دنبال شفافیت در مورد وضعیت رابطه باشید.”

اما اگر آن را؟ است چیادامه دارد و من هستم – منظورم دوست من در حال ریختن است – به آرامی؟ شاید بهتر است بدانیم. همچنین به جنبه مثبت نگاه کنید: آنها یک بزدل ظالم هستند (و تقریباً مطمئناً به شما خیانت می کنند). شما بدون آنها بهتر هستید.

گفتن: “ماهی های بیشتری در دریا وجود دارد…”

نگو: «نه واقعاً، آیا Seaspiracy را ندیده‌اید؟»

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *