می 5, 2024

تعداد قتل های کودکان در ایالات متحده به سرعت افزایش یافته است – چرا ایالت های بیشتری بر قوانین حضانت مشترک فشار می آورند؟ | اخبار ایالات متحده

0

یک روز اوایل سال گذشته، کلی الیوت در خانه شوهرش شین در خارج از کامدن در غرب اوهایو توقف کرد. پسر 13 ساله او کالب و دختر 10 ساله او، گریسی، آخر هفته را در آنجا گذرانده بودند، اما در آن صبح برفی 25 ژانویه 2022 به مدرسه نیامدند.

الیوت جرأت نداشت به جلوی در نزدیک شود زیرا از شین که در حال طلاق بود می ترسید. او سال‌ها او و فرزندانش را در معرض طغیان‌های خشونت‌آمیز قرار داده بود، رفتاری که او بدون تأثیر قابل توجهی به مقامات گزارش داد.

در عوض، او برای جلب توجه فرزندانش از خیابان بوق زد و منتظر آمد تا پلیسی که قبلاً با آنها تماس گرفته بود حاضر شود.

الیوت به یاد می آورد: «وقتی (پلیس) آمد، چندین بار در خانه قدم زدند. “آنها (تلفن های کالب و گریسی) را پینگ کردند، بنابراین ما می دانستیم که آنها داخل هستند. به آنها گفتم در را بشکنند و داخل شوند.»

ماموران متوجه شدند که پدر به صورت بچه‌های کالب و گریسی شلیک کرد و آنها را کشت و سپس به خود شلیک کرد و جان خود را از دست داد.

الیوت به یاد می آورد: “وقتی (افسر) برگشت گفت…” خیلی متاسفم.”

الیوت تنها یکی از گروه مادرانی بود که به طرز نگران کننده ای در حال رشد بودند که چنین تراژدی غیرقابل تصوری را در ایالت خود تجربه کردند.

در 12 ماه منتهی به 30 ژوئن سال گذشته، اوهایو 112 مرگ ناشی از خشونت خانگی را ثبت کرد که 22 نفر از آنها کودک یا نوجوان بودند. این بالاترین تعداد این قتل ها از زمان ائتلاف گروه های حامی است شبکه خشونت خانگی اوهایو (ODVN) هفت سال پیش شروع به جمع آوری داده ها کرد.

لیزا دی جیتر از ODVN گفت: «همه‌گیری، خانه‌های کودکان، تجمع اجباری مردم به دلیل قرنطینه، عدم دسترسی به منابع – ما فرض می‌کنیم که همه این موارد بخشی از دلایل هستند.

این تهدید برای کودکان به هیچ وجه محدود به اوهایو نیست. مطالعه ای که در ماه دسامبر در JAMA Pediatrics منتشر شد نشان داد که در سراسر کشور، نرخ قتل کودکان در دهه گذشته به طور متوسط ​​4.3 درصد افزایش یافته است، “با افزایش شدید 27.7٪ از 2019 تا 2020.”

در حالی که کودکانی که قربانی خشونت خانگی هستند تعداد تیراندازی ها در سال های 2018 و 2019 به ترتیب 146 و 125 بوده و در سال های 2020، 2021 و سال گذشته به ترتیب به 201، 206 و 188 مورد افزایش یافته است.

بچه ها هستند بسیار بیشتر در معرض خطر است کشته شدن توسط یک مراقب در مقایسه با کشته شدن در مدرسه بیشتر اسلحه پرکاربردترین سلاح است.

در اکثریت قریب به اتفاق موارد، کودکان قربانی قتل و موارد خودکشی می شوند به دست پدران یا مراقبان مرد خود بمیرند. و مرکز تعالی قضایی، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در کالیفرنیا، گزارش ها از سال 2008، پدران مسئول 70 درصد کودکانی هستند که در طلاق یا جدایی والدین کشته می شوند.

این افزایش در قتل کودکان در حالی صورت می‌گیرد که تلاش‌ها برای تصویب قوانین جدید به نفع ترتیبات حضانت 50 تا 50 کودک در ایالت‌های سراسر کشور شتاب گرفته است. آرکانزاس، کنتاکی و ویرجینیای غربی اخیراً قوانینی را تصویب کرده اند که 50٪ حضانت را در هنگام جدایی والدین الزامی می کند در حالی که بسیاری از آنها تحت تأثیر این موضوع قرار می گیرند دیگر اندازه گیری یا تغییرات آن را در نظر بگیرید.

طرفدار حضانت 50/50 اشاره به a مطالعات میزبان این نشان می دهد که کودکان زمانی بهترین عملکرد را دارند که والدین هر دو در تربیت آنها مشارکت داشته باشند. از سوی دیگر، مخالفان بر این باورند که قوانین عمومی 50 تا 50 حضانت، کودکانی را که ممکن است قبلاً در معرض سوء استفاده و خشونت قرار گرفته اند، در معرض خطر بیشتری قرار دهد.

دانیل پولاک از مرکز ملی قانون خشونت خانوادگی در دانشگاه جورج واشنگتن گفت: «این سیاست بدی است دانشکده حقوق.

نماینده ایالت اوهایو در ماه مارس لایحه حضانت 50:50 مشابهی را ارائه کرد. آ انواع کارشناسان حقوقی به پیشنهاد حمله کرده اند.

از تبلیغات خبرنامه بگذرید

DeGeeter از ODVN می‌گوید: «این برای خانواده‌هایی که در موقعیت‌های خشونت‌آمیز قرار دارند از راه دور ایمن نیست (و امنیت کودکان را کاملاً به پس‌زمینه می‌اندازد، گویی کودکان چیزی بیش از دارایی هستند».

دیجیتر می‌گوید که از 22 کودکی که در دوره یکساله منتهی به ژوئن گذشته در اوهایو در پرونده‌های خشونت خانگی کشته شدند، 18 کودک به دست پدر یا ناپدری‌شان جان باختند که یکی از این موارد مربوط به مادر بود. چهار نفر باقیمانده نوجوانان بزرگتری بودند که توسط شرکای عاشقانه خود کشته شدند.

سال‌ها، کلی الیوت خشونتی را که شین بر او و فرزندانش اعمال کرد، تحمل کرد، مستند کرد و با دیگران از جمله وکیلش به اشتراک گذاشت. (یک چهارم موارد گزارش شده به ODVN مربوط به قربانیانی است که قبلاً چنین سوء استفاده ای را به پلیس گزارش کرده بودهمانطور که الیوت انجام داده بود.)

در سال 2015 شین الیوت بود متهم به خشونت خانگی پس از تلاش برای خفه کردن و کشتن کلی، او با دویدن یک چهارم مایل به خانه همسایه فرار کرد. او گفت که مقامات به او اجازه دادند تا به اتهام کمتری اعتراف کند.

کلی الیوت سعی کرد ترک کند. او گفت، برای مدتی شین شروع به مصرف دارو کرد و از نوشیدن زیاد الکل خود کم کرد تا او را متقاعد کند که ازدواج آنها می تواند نجات یابد. اما پس از چند ماه، مصرف دارو را قطع کرد و دوباره شروع به نوشیدن کرد.

او از اجساد مجروح فرزندانش عکس گرفت و آنها را با یک قیم به اشتراک گذاشت – یک مقام دادگاه که وظیفه او دفاع از کودکان درگیر در جدایی زناشویی است.

با این حال، بازماندگانی مانند الیوت و گروه های قربانی می گویند که نگهبانان به طور موقت می توانند به شدت تحت آموزش قرار بگیرند. دادگاه عالی اوهایو یک فرد را ملزم می کند که تنها 12 ساعت آموزش بگذراند تا به عنوان قیم adlitem تبدیل شود.

الیوت گفت: «آنها به آموزش بیشتر در زمینه خشونت خانگی و سلامت روان نیاز دارند. ما به روانشناسانی نیاز داریم که بتوانند با هر دو والدین ملاقات کنند و رفتار را ارزیابی کنند.»

ممکن است فرزندان الیوت گم شوند. اما او با حمایت از کودکان و والدینی که خود را در موقعیتی می‌بینند که زمانی با آن مواجه شده‌اند، از تکریم آنها دست برنداشته است. او در ماه های اخیر سه بار به ایالت اوهایو در کلمبوس رفته است علیه صحبت کردن نسخه قبلی لایحه حضانت 50-50.

او قصد بازگشت دارد.

الیوت گفت: «هر زنی که خشونت خانگی را تجربه می کند با صدای بلند گریه نمی کند. وقتی زنان شواهدی دارند، هرگز نباید آنها را نادیده گرفت.»

این ماده در 6 ژوئن 2023 اصلاح شد. نسخه قبلی گفته بود که “در اکثریت قریب به اتفاق موارد، کودکانی که کشته می شوند به دست پدران یا مراقبان مرد خود می میرند.” باید روشن می کرد که فقط در مورد قتل و خودکشی که قربانیان خردسال را شامل می شود اعمال می شود.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *