می 1, 2024

بیش از 100 نفر پس از پخش پس از نمایش با وکلا تماس گرفتند | رسوایی اداره پست افق

0

بیش از 100 قربانی بالقوه جدید رسوایی پستی پس از پخش یک درام ITV با وکلا تماس گرفتند، زیرا دولت در تلاش است تا به خشم فزاینده عمومی پاسخ دهد.

الکس چالک، وزیر دادگستری، روز سه‌شنبه با قضات درباره طرح‌هایی برای تسریع درخواست تجدیدنظر اپراتورهای پستی که به دلیل نقص سیستم حسابداری فناوری اطلاعات محکوم شده‌اند، ملاقات کرد.

تاکنون تنها 86 مورد از 900 محکومیت به دلیل “نقص های حسابداری” ظاهری لغو شده است، در حالی که بیش از 2500 تسویه حساب تحت طرحی برای جبران خسارت جانی، ناراحتی و ناراحتی، آزار و اذیت، از دست دادن شهرت و ورشکستگی انجام شده است.

وکلای مدافع بسیاری از متهمان و متهمان گفتند که پس از پخش درام چهار قسمتی آقای بیتس در برابر اداره پست در هفته اول سال جدید، 100 نفر دیگر که به دنبال مشاوره حقوقی بودند، با آنها تماس گرفتند.

گفته می شود که این افراد شامل افراد دیگری می شود که به اشتباه تحت تعقیب قرار گرفتند و محکوم شدند، افرادی که مجبور به پرداخت کسری ادعایی در حساب های شعبه شدند و امرار معاش خود را از دست دادند، و همچنین بسیاری از بستگان اپراتورهای پست سابق که از آن زمان جان باختند.

تحقیقات قانونی طولانی مدت در مورد این رسوایی روز پنجشنبه برای سومین و آخرین سال استماع از سر گرفته می شود.

اولین کسی که شنیده می شود، استفن برادشاو، بازپرس سابق اداره پست است که قبلاً توسط جیسون بیر کی سی، وکیل تحقیق توصیف شده بود که “ردپای سنگینی” در این رسوایی دارد.

او بخشی از تیم تحقیقاتی اداره پست بود که منجر به این شد که نوئل توماس، اکنون 77 ساله، اهل آنگلسی، به اشتباه در سال 2006 به دلیل کسری 48450 پوندی در حساب های شعبه خود، به اشتباه مجرم شناخته و به 9 ماه زندان محکوم شود.

توبی جونز در نقش آلن بیتس در فیلم آقای بیتس علیه اداره پست که درباره افرادی است که متهم به نقص حسابداری هستند. عکس: ITV/Rex/Shutterstock

برادشاو قرار بود نوامبر گذشته ظاهر شود، اما شهادت او به تعویق افتاد زیرا بخش حقوقی پست اعلام کرد که بیش از 300000 ایمیل بالقوه مرتبط را کشف کرده است که قبلا مفقود شده بودند.

Neil Hudgell از Hudgell Solicitors، که به 73 اپراتور پست کمک کرده است نام خود را پاک کنند، گفت: “مشتریان ما خواهان پاسخگویی برای کسانی هستند که تصمیماتی گرفتند که در نهایت منجر به محاکمه آنها شد، خانه های خود را از دست دادند، زندگی خود را از دست دادند.”

“این در مورد مسئولیت پذیری است، در مورد اینکه افراد برای اعمال خود پاسخگو هستند و اقدامات خود را توجیه می کنند، و اگر در نهایت پیگردهای فردی یا رسیدگی به تخلفات حرفه ای وجود داشته باشد، همین طور باشد.”

جای ما نیست که در مورد آن بیشتر بگوییم. تمرکز اصلی ما آماده کردن سوالات و کمک به ممتحنین است تا بفهمند چه اتفاقی افتاده و چه زمانی رخ داده است. ما همچنین هر روز اطلاعات جدیدی دریافت می‌کنیم که ممکن است برای تحقیقات جالب باشد و آن را به تیم تحقیق منتقل می‌کنیم.»

هاجل گفت که امیدوار است طوفان رسانه‌ای پیرامون این رسوایی از زمان پخش درام ITV منجر به بررسی بیشتر تحقیقات عمومی به ریاست سر وین ویلیامز، قاضی سابق دیوان عالی شود.

جدول زمانی تحقیقات به سال 2023 رسید و وکلا شکایت کردند که خدمات پستی نتوانسته است تمام اسناد مربوطه را به طور کامل در اختیار وکلای قربانیان قرار دهد.

هاجل گفت: «همه اسناد مربوطه که به ما امکان می‌دهد سؤالات درست را از شاهدان درست بپرسیم، به ما فاش نشده است. این یک منبع ناامیدی و همچنین منبع بی اعتمادی مداوم نسبت به مشتریان بوده است، زیرا آنها آن را به عنوان خدمات پستی می دانند که به ترفندهای قدیمی خود پایبند است.

“بسیار مثبت است که این درام تلویزیونی با از سرگیری تحقیقات چشمان جهان را به اداره پست جلب کرده است.”

این هفته تحقیقات همچنین افشای اطلاعات فوجیتسو، توسعه‌دهنده سیستم Horizon، را قبل از شنیدن هفته آینده از کارمندان شرکت، از جمله توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، روسای تیم پشتیبانی نرم‌افزار و مدیر تیم امنیتی برای حساب خدمات پستی، بررسی خواهد کرد.

وزیر امور پست کوین هالین راک روز دوشنبه گفت که دولت انتظار دارد پس از پایان تحقیقات عمومی فوجیتسو را به دادگاه بکشاند.

او گفت که شرکت فناوری ژاپنی «باید پاسخگو باشد، از جمله هرگونه پرداختی» به صندوق غرامت اداره پست.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *