می 6, 2024

برداشت گاردین در مورد کاهش خدمات عمومی: کارگر باید با مردم برسد | سرمقاله

0

اچبیمارستان‌ها، دادگاه‌ها، شوراها و بسیاری از مؤسسات دیگر که عموم مردم به آن‌ها تکیه می‌کنند، در وضعیت بحرانی دائمی به نظر می‌رسند. این پیام واضح یک فرد جدید است گزارش از مؤسسه دولت و هم دولت فعلی و هم هر کسی که در انتخابات عمومی بعدی پیروز شود، هدف قرار گرفته است. به هر اندازه که شرایط اکنون دشوار است، چشم انداز پس از سال 2025 با توجه به تعهدات هزینه های فعلی بدتر است.

این امر منجر به کاهش بودجه در اکثر ادارات به جز بهداشت و دفاع خواهد شد. نگران‌کننده است که حزب کارگر به رای‌دهندگان گفته است که در صورت انتخاب شدن، قوانین مالی محافظه‌کاران را در مورد هزینه‌ها منعکس می‌کنند. هشت مورد از 9 سرویس تحت پوشش این مطالعه در حال حاضر بدتر از سال 2019-2020 هستند. به گفته این مؤسسه، خبر خوب این است که بیماری همه گیر دیگر مستقیماً بر خدمات عمومی تأثیر نمی گذارد. خبر بد این است که توانایی ایالت برای بهبودی از کووید به طور قابل توجهی تحت تأثیر سرمایه گذاری کم تاریخی سرمایه قرار گرفته است. مشاهده گردید در مدارس ویران بریتانیا، کامپیوترهای ناکارآمد NHS و زندان های ناکافی.

تحقیقات تنها ذره ای از راحتی در مدرسه را ارائه می دهد. اکثر آنها در حال حاضر از نظر مالی در امنیت هستند، اگرچه نگرانی هایی وجود دارد که شکاف آموزشی در حال افزایش است، حضور و غیاب در حال کاهش است و کمبود معلم دانشجو وجود دارد. بیمارستان ها و دادگاه ها به عنوان دو منطقه مشکل ساز ذکر شده اند. لیست انتظار عظیم برای درمان پزشکی که در انگلیس 7.75 میلیون نفر است و انتظار می رود به 8 میلیون نفر برسد (با تقریباً 2 میلیون نفر بیشتر در انتظار درمان در ایرلند شمالی، اسکاتلند و ولز)، همراه با مشکلات نیروی کار، از جمله اعتصاب، به این معنی است که سیستم مراقبت های بهداشتی به عنوان یک کل به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است. در شرایط مشابه، دادگاه ها با حجم عظیمی از تقریبا 90000 پرونده مواجه هستند.

در مراقبت های اولیه وضعیت کمتر حاد است، تا حدی به دلیل افزایش مسئولیت های داروسازان. با این حال، کمبود پزشکان مراقبت های اولیه همچنان یک مشکل است، همانطور که نرخ نزدیک به 10 درصد جای خالی در مراقبت های بزرگسالان نیز مشکل است. دفعاتی که کارکنان باتجربه خدمات دولتی را ترک می کنند، زنگ خطر را در سراسر بخش دولتی به صدا درآورده است. این گزارش علاوه بر حقوق و شرایط کاری – به ویژه برنامه شیفت های سخت 24 ساعته و هفت روزه – به “کاهش حسن نیت” کارگرانی که احساس می کنند قدردانی نمی شوند اشاره می کند. همچنین انتقادهایی از ناسازگاری دولت در قبال اقدامات صنعتی وجود دارد. نویسندگان اشاره می کنند که وزرا نمی توانند راه خروج از بحران نیروی کار را قانون گذاری کنند.

از زمان آخرین انجام این تحقیق، ارزیابی خدمات محلی از جمله کتابخانه ها و پشتیبانی خواب اضافه شده است. با توجه به فشارهای شدیدی که بودجه شوراها با آن مواجه است، جای تعجب نیست که آنها نیز شاهد کاهش قابل توجهی باشند. همانطور که در دولت مرکزی، حفاظت از دسته بندی های خاصی از هزینه ها به معنای آسیب بیشتر مناطق دیگر است. ترکیبی از افزایش هزینه های اجتماعی و مسکن در حال حاضر بسیاری از شهرداری ها را به سمت ورشکستگی سوق می دهد.

همانطور که بین خدمات مختلف تفاوت وجود دارد، وضعیت در مناطق مختلف بریتانیا یکسان نیست. در اسکاتلند، سیستم قضایی، خدمات بهداشتی و مدارس غیرمتمرکز هستند، به این معنی که وزرای آنجا مسئول زندان ها و دادگاه ها هستند. با این حال، دامنه انحراف از سیاست دولت بریتانیا با کنترل خزانه داری بر بیشتر مالیات ها و وام ها محدود شده است.

اگر راهکارهای پیشنهادی اتاق فکر در یک کلمه خلاصه می شد، برنامه ریزی بود. کوتاه مدت به یک عادت وحشتناک تبدیل شده است که توسط دور بی پایان صندلی های موسیقی دور میز کمد تشویق می شود. اگر بریتانیا خواهان خدمات عمومی متناسب با قرن بیست و یکم است، باید روی آنها و مهمتر از همه، روی افرادی که در آنها کار می کنند سرمایه گذاری کند. با آسیب های 13 سال گذشته در همه جا قابل مشاهده است، حزب کارگر باید شجاعت خود را جمع کند و این را بگوید.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *