می 21, 2024

اندیشکده می‌گوید: 10 سال طول می‌کشد تا مشکلات موجود در NHS و دادگاه‌ها پاک شود خط مشی خدمات عمومی

0

در گزارشی آمده است که خدمات عمومی تا دهه 2030 بهبود نخواهند یافت، حتی تحت حکومت کارگری، و یک دهه طول می کشد تا مشکلات موجود در NHS و دادگاه ها برطرف شود.

مطالعه موسسه تحقیقات سیاست عمومییک اندیشکده مترقی، چالش‌هایی را که یک دولت جدید کارگر با آن مواجه خواهد شد، تشریح می‌کند، زیرا رای‌دهندگان بی‌صبرانه منتظر تغییر در دوره اول هستند.

هری کویلتر پینر، مدیر IPPR، هشدار داد که نیاز به اصلاحات و افزایش هزینه‌ها است: «دولت بعدی یکی از سخت‌ترین زمینه‌های خدمات عمومی هر دولت جدید را از زمان جنگ جهانی دوم به ارث خواهد برد».

ایده های IPPR شامل استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT در بخش عمومی برای صرفه جویی در حدود 24 میلیارد پوند در سال، با “حق بازآموزی” برای کارگرانی است که شغل آنها تحت تأثیر قرار می گیرد.

انتظار می رود حزب کارگر با وعده تغییر خدمات عمومی در انتخابات بعدی شرکت کند، اما این حزب برای وعده برنامه هزینه های کلان با کمبود نقدینگی مواجه خواهد شد.

انتظار می رود کیر استارمر در طول مبارزات انتخاباتی سال آینده هشدار دهد که بازسازی موسساتی مانند NHS سال ها طول خواهد کشید. عکس: جو گیدنز/PA

در این مقاله با عنوان «دولت بزرگ»، IPPR می‌گوید تقریباً ده سال طول می‌کشد تا لیست‌های انتظار NHS به سطح سال 2010 کاهش یابد.

تحلیل سیستم دادگاه نیز به همان اندازه هشیارکننده است و پیش‌بینی می‌کند که تا سال 2033 طول می‌کشد تا تعداد پرونده‌های معوقه به سطح قبل از همه‌گیری کاهش یابد.

در آموزش، IPPR دریافت که برای مدارس متوسطه بیش از یک ترم طول می کشد تا شکاف پیشرفت بین دانش آموزان ثروتمندتر و فقیرتر را تا سطح 2017 کاهش دهند.

در یک نظرسنجی که به عنوان بخشی از این گزارش انجام شد، اکثریت مردم گفتند که بسیاری از خدمات عمومی رو به زوال هستند، اما از اعتقاد خود به خدمات دولتی دست برنداشته اند. نیمی از جمعیت حاضرند مالیات بیشتری بپردازند اگر این پول در مناطقی مانند بیمارستان ها هزینه شود.

IPPR، که کار آن قبلاً به عنوان الهام‌بخش کارگر مورد استفاده قرار می‌گرفت، دستورالعملی را برای «پیشگیری، شخصی‌سازی و بهره‌وری» به عنوان کلید بهبود خدمات عمومی ارائه می‌کند.

این می‌گوید تلاش‌های قبلی برای تغییر خدمات عمومی بر اهداف و نتایج، انتخاب و رقابت، بدون توجه کافی به «انگیزه درونی» که در نیروی کار تحصیل‌کرده‌تر، قابل اعتمادتر و مستقل‌تر یافت می‌شود، متمرکز بوده است.

پیش نویس تغییرات او در خدمات عمومی احتمالاً توسط حزب کارگر مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت. یکی از توصیه‌های کلیدی آن، وضع قوانین برای مأموریت‌های جدید یا اهداف گسترده‌تر برای کشور است، مانند تبدیل بریتانیا به سالم‌ترین کشور، امن‌ترین کشور و کشوری با بهترین شروع زندگی. هر ماموریت دارای بدنه مستقل خود بر اساس کمیسیون آب و هوا خواهد بود تا دولت را به حساب بیاورد.

استارمر قبلاً جاه‌طلبی‌های خود را برای یک دولت مأموریت‌محور، از جمله احیای مجدد بریتانیا، بازگرداندن جنایت به خیابان‌ها، احیای NHS، فعال کردن انرژی بریتانیا و شکستن موانع فرصت‌ها، بیان کرده است.

FT این هفته گزارش داد که استارمر به دنبال کاهش گردش مالی در خدمات ملکی است، که به گفته او می تواند بر توانایی مقامات ارشد وایت هال برای انجام اولویت های کارگری تأثیر بگذارد.

IPPR همچنین مدیریت و آموزش بهتر کارکنان بخش دولتی را برای کمک به آنها در بازسازی ظرفیت خود پس از از دست دادن 900,000 شغل در دولت محلی پیشنهاد می کند و پیشنهاد می کند یک “رژیم شکست” جدید برای حمایت از خدمات عمومی ارائه شود که نیاز به بهبود دارد.

ایده های دیگر IPPR شامل تغییر هزینه های عمومی به سمت پیشگیری و بازده اجتماعی بلندمدت، مانند سرمایه گذاری در مراقبت های اجتماعی، پلیس جامعه و مراقبت از کودکان است.

کویلتر پینر گفت: «خدمات عمومی با کاهش هزینه‌ها، همه‌گیری و افزایش تقاضا از بین رفته‌اند. “برای رسیدگی به این موضوع هزینه های اضافی مورد نیاز است. اما پول به تنهایی نمی تواند مشکلات بیمارستان ها، مدارس و دادگاه های ما را حل کند. دولت بعدی نیازمند یک برنامه اصلاحی بلندمدت، بلندمدت و مدرن است. این پیش‌نویس که امروز ارائه می‌کنیم، بلوک‌های لازم برای یک دهه اصلاح و تجدید را فراهم می‌کند.»

در پاسخ به این گزارش، سخنگوی دولت گفت که در حال حاضر “مبلغ بی سابقه ای در خدمات عمومی” سرمایه گذاری کرده است.

آنها گفتند: “ما بودجه بی سابقه ای را برای NHS و مراقبت های اجتماعی ارائه کرده ایم و این سرمایه گذاری به افزایش ظرفیت تخت، ظرفیت عملیاتی و سطح کارکنان از جمله پزشکان و پرستاران بیشتر کمک می کند.”

استانداردهای مدارس در انگلستان همچنان بهبود می‌یابد و بودجه به بالاترین سطح خود از نظر واقعی برای هر دانش‌آموز در سال‌های 2024-25 خواهد رسید، از جمله بودجه اضافی برای دانش‌آموزان محروم.

ما سقف تعداد روزهای جلسه (دادگاه) را افزایش داده‌ایم، قاضی بیشتری استخدام کرده‌ایم و منابع بیشتری را در سیستم عدالت کیفری سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، به این معنی که دادگاه‌های ولیعهد اکنون با بیشترین تعداد پرونده‌ها از سال 2019 برای اجرای عدالت برای قربانیان رسیدگی می‌کنند.»

ما در حال بررسی این موضوع هستیم که چگونه فناوری‌های جدیدی مانند هوش مصنوعی می‌توانند خدمات عمومی را بهبود بخشند. این امر تاکنون میلیاردها دلار را در سال مالی گذشته صرفه‌جویی کرده است و وزیران همچنان به پیشرفت‌های حاصله برای افزایش کارایی و بهره‌وری در بخش عمومی ادامه می‌دهند.»

احزاب سیاسی به دنبال سیاست هایی هستند که در اعلامیه های انتخاباتی خود گنجانده شوند و به دنبال اتاق فکری هستند که بتوانند ایده هایی را ارائه دهند. در مقابل پس‌زمینه‌ی مشکلات مالی عمومی و قوانین مالی سخت‌گیرانه، آن‌ها به دنبال اقداماتی هستند که هزینه‌ای خنثی باشد یا به هزینه اولیه کمی نیاز داشته باشد.

لئورا کروداس، مدیر اجرایی کنفدراسیون تراست مدارس، گفت که بحث در مورد اصلاح خدمات عمومی مهم است.

او گفت: «این گزارش به درستی اشاره می کند که نقش دولت این است که استراتژیک تر باشد. ما معتقدیم تمرکز بر بازسازی تاب آوری خدمات عمومی کاملاً درست است. و تمرکز بر ظرفیت نیروی کار و سرمایه گذاری بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

ما مشتاقانه منتظر تعامل واقعی و بحث در مورد ایده های این گزارش در ماه های آینده در آستانه انتخابات عمومی بعدی هستیم.»

پنه لوپه گیبس، مدیر Transform Justice، گفت: «IPPR نیاز به اشتراک قدرت همه جانبه را تشخیص می دهد. فقط از طریق تفویض اختیار می توانیم اطمینان حاصل کنیم که خدماتی مانند عدالت کیفری بر نیازهای جوامع متمرکز شده است.

با بومی‌سازی قدرت و بودجه، یک دولت خوب آینده می‌تواند توازن هزینه‌ها را از زندان‌ها و راه‌حل‌های اجتماعی تغییر دهد.»

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *