می 1, 2024

«از نظر سیستمی، به طور جدی اشتباه»: تلاش 20 ساله برای کشف رسوایی پس از فناوری اطلاعات | رسوایی اداره پست افق

0

تیدرام آی تی وی آقای بیتس در مقابل اداره پست، درباره کمپین اپراتورهای سابق پست برای عدالت به رهبری آلن بیتس، خشم ملی را برانگیخت و به اقدامات بی سابقه دولت انجامید. از هفته نامه کامپیوتر گرفته تا نمایندگان مجلس گرفته تا حسابداران متخصص پزشکی قانونی که برای تحقیق فراخوانده شده اند، این داستان در طول 20 سال به این شکل بوده است.

روزنامه نگاران

در سال 2004، بیتس با خبرنگار تحقیقی تونی کالینز از Computer Weekly (CW) در مورد سوء ظن در مورد سیستم IT Horizon تماس گرفت. پنج سال دیگر می گذشت تا این داستان روشن شود. از آن زمان، کارل فلیندرز، روزنامه نگار CW حدود 350 مقاله در مورد این کمپین نوشته است.

اما اولین مورد توسط ربکا تامسون در سال 2009 بود. «تونی کالینز در سال 2004 نمی‌توانست با یک منبع کاری انجام دهد. سپس در سال 2008، لی کسلتون مطرح شد. کسلتون به دلیل دعوای قضایی خود با اداره پست ورشکست شده بود.

تامسون به دنبال دیگران بود. او متوجه شد که جو همیلتون مجبور به اعتراف به اتهامات نادرست حسابداری برای فرار از زندان شد و سپس چهار نفر دیگر مایل به گفتگو بودند. انتشار آن نه ماه طول کشید و او “احساس بسیار قوی ای داشت که این باید مهم باشد.”

و سپس – هیچ چیز. او گفت: «ما امیدوار بودیم که تأثیر فوری داشته باشد، اما قطعاً این اتفاق نیفتاد.

شاید به این دلیل بود که «اداره پست به شدت از خود دفاع کرد» یا به این دلیل که این حرف اپراتورها علیه اداره پست بود. یا شاید به این دلیل که “دانش فنی که Computer Weekly ارائه کرد به این معنی بود که ما شاید بیشتر از سایر اتاق‌های خبر آگاه بودیم که فناوری خطاپذیر است.”

تامسون در سال 2010 CW را ترک کرد تا شغل جدیدی را انتخاب کند و فلیندرز باتوم را به دست گرفت، که از آن زمان تاکنون ثابت قدم است.

کارل فلیندرز: “وقتی با اداره پست تماس می گیرید همیشه می گویند مشکلی وجود ندارد.”

یافته های او “بسیار کمی توسط دیگران مورد توجه قرار گرفت”. “آنها کامپیوتر هستند. آنها مدیران فرعی پست هستند. چندان جالب به نظر نمی رسد. و آنها مطالعات موردی از آنچه مردم گفتند اتفاق افتاده بود. فلیندرز گفت: ما هیچ مدرک محکمی در آن مرحله نداشتیم.

اما مهمترین چیز این بود که مدیران فرعی پست را دور هم جمع کرد، زیرا اداره پست همیشه گفته بود که “تنها شما هستید که مشکل دارید”.

فلیندرز بیشتر گزارش داد. “وقتی با اداره پست تماس می گیرید، همیشه می گویند هیچ مشکلی وجود ندارد.”

در سال 2013، شرکت حسابداری قانونی Second Sight Investigations که توسط پست برای انجام تحقیقات مستقل استخدام شده بود، گزارشی موقت تهیه کرد که حاوی انتقاداتی بود.

اکنون افرادی که داستان‌های او را می‌خواندند با فلیندرز تماس می‌گرفتند و می‌گفتند: “ببین، من این مشکلات را داشته‌ام.” اما هنوز هیچ‌کس مدرک محکمی نداشت.

این یک سفر طولانی و کند بوده است. اما در سال 2015، او اپراتور پستی را کشف کرد که می‌گفت کامپیوترش هنگام سفر به مکان‌های دورافتاده یخ می‌زند و بر ثبت تراکنش‌ها تأثیر می‌گذارد. “برای همیشه” طول کشید اما فلیندرز موفق شد یک ایمیل داخلی دریافت کند که این خطا را ذکر کرده بود.

ما فکر می‌کردیم وای، این یک مدرک قدرتمند است.» آنها همیشه گفته‌اند که هیچ اشتباهی وجود ندارد که منجر به ضرر شود. اما آنها فقط پاسخ دادند که در نتیجه ضرری نداشته است.»

این پیروزی اپراتورهای “555” به رهبری بیتس در سال 2019 در برابر اداره پست در دادگاه عالی بود که تاریخ را به آشوب کشاند. فلیندرز گفت: «این واقعاً باورنکردنی بود، می‌خواستم روی صندلی بایستم و وقتی قاضی رأی او را خواند، دست بزنم.

زمانی که سال‌ها پیش برای اولین بار در مورد این موضوع نوشتم، همیشه به مردم می‌گفتم: “این بسیار بزرگ خواهد بود.” و مردم گفتند: “باشه، این به نظر جالب نمی رسد.”

من نمی توانم باور کنم که این نیاز به دراماتیزه کردن یک داستان واقعی دارد. اما در واقع دقیقاً همان چیزی را که ما 15 سال به آن امیدوار بودیم، به دست آورد.»

تحقیقات برای نگاه دوم

ران وارمینگتون، حسابدار پزشکی قانونی از تحقیقات دوم دید، گفت که در سال‌های طولانی تحقیق در شرکت‌ها، “تنها با یک یا دو شرکت مواجه شده است که عملکرد بدتری نسبت به اداره پست داشتند.”

در درام آی‌تی‌وی، «دید دوم» – که زمانی که نمایندگان پارلمان خواستار بررسی جریان‌های اجرای قانون شدند، توسط پست فراخوانده شد – توسط شخصیت باب رادرفورد به تصویر کشیده شد. در واقع، «باب» ترکیبی از دو محقق است: وارمینگتون و کارگردان همکار یان هندرسون.

با هزینه پست، Second Sight موافقت کرد که تحقیق کند «فقط در صورتی که ما را متقاعد کنند که در جستجوی حقیقت به نیروهای خود بپیوندند، نه اینکه اسناد را دریغ کنند و ما را رها کنند تا هر کاری انجام دهیم.» ما فکر کردیم مناسب است. وارمینگتون، رئیس این شرکت گفت.

اما به محض اینکه اسناد مشکوک پیدا شد، “همکاری در جهت مخالف پیش رفت.”

ران وارمینگتون
ران وارمینگتون: «ما می‌بینیم که حق با چه کسی است.»

در حالی که وارمینگتون برای ملاقات با متهمان رفت، هندرسون مرد “اسناد” بود. آنها معتقد بودند که در برخی موارد، به نظر می رسد محتمل به نظر می رسد که دادستانی اداره پست نمی تواند از یک تعقیب عادی برخوردار باشد.

وارمینگتون احساس کرد که “من در خطر بومی شدن بودم.”

“بنابراین به ایان گفتم: “من شروع به همدردی با این افراد کردم. من آنقدر کم یا چیزی برای دفاع از پست پیدا نمی کنم که خطر از دست دادن عینیت را دارم. بنابراین، وقتی برمی گردم و از وضعیت اسفبار یک مدیر پست عوضی می گیرم و اداره پست را سرزنش می کنم، از شما می خواهم که به من حمله کنید و سعی کنید استدلال های من را از بین ببرید.» و این دقیقاً همان کاری است که ایان به شکلی استواری انجام داد. ایان موفق شد این موقعیت را برای یک سال خوب حفظ کند. اما در مقطعی دیگر نتوانست تحمل کند.»

گزارش موقت Second Sight در سال 2013 ادعا نکرد که مشکلاتی در کل سیستم با Horizon وجود دارد. اما، او گفت، آنها بر “بررسی های نقطه ای” تمرکز کردند که “نقایص سیستم و یک فرآیند پیگرد قانونی را که صرفاً برای بازیابی پول بود به جای شناسایی علل اصلی اختلافات و جستجوی حقیقت.”

Second Sight در سال 2013 اشاره کرد که شرکت‌ها معمولاً پس از اطلاع از چنین شکست‌هایی، حل چنین مسائلی را در نظر می‌گیرند.

در عوض، تلاش‌های تحقیقاتی Second Sight از طریق یک برنامه میانجی‌گری به 140 مدعی هدایت شد. در نهایت قرارداد او فسخ شد، اما نه قبل از اینکه وارمینگتون به فکر “اخراج” مشتری خود باشد.

گزارش نهایی آنها در سال 2015، 19 «مساله موضوعی» را که در همه موارد یافتند، خلاصه کرد: «از آموزش بسیار ناکافی گرفته تا احتمال اقدامات نامناسب تحقیقاتی و پیگرد قانونی با انگیزه جبران خسارات و موارد بدون آن.» این حمایت انجام شد. شواهدی که معمولاً مورد نیاز است و سندی که منعکس کننده بررسی پنهان کردن یک خطای سیستم و راه‌هایی برای اصلاح اثرات آن از مدیران پست است.»

The Post گزارشی منتشر کرد که یافته های Second Sight را رد کرد. من عصبانی بودم تا اینکه در مورد صفحه چهارم ردیه 90 صفحه ای او خواندم. بعد شروع کردم به خندیدن. خیلی پوچ بود

” داشتم به جواب دادن فکر می کردم. اما در نهایت تصمیم گرفتیم که هر دو گزارش را حل نشده رها کنیم و ببینیم حق با چه کسی است.»

مونتاژکار

جیمز آربوتنات که اکنون نماینده مجلس است، به عنوان نماینده مجلس شمال شرق همپشایر در سال 2009، با دو نفر از رای دهندگان تماس گرفت و شرایطی را که در آن هر دو از اداره پست اخراج شدند، به او گفتند. یکی از آنها جو همیلتون بود.

لرد آربوتنوت گفت: “من آنها را باور کردم.” اما زمانی که همیلتون برای فرار از زندان به جرم خود اعتراف کرد، دانستن اینکه چه باید بکند دشوار بود.

سپس دیگری «دقیقاً به همان دلایل» حذف شد. «این واقعاً مرا تکان داد. فکر می کردم این نمی تواند تصادفی باشد. باید از نظر سیستمی مشکلی جدی وجود داشته باشد.»

به دیگر نمایندگان مجلس نامه نوشت. برخی در مجلس عوام «سوالات گاه به گاه» پرسیدند. او گفت: «اما با نگاهی به گذشته، می‌بینیم که هیچ چیز بهتر از افزایش پایه که باید اتفاق می‌افتد، وجود نداشت.

این از سال 2011 شروع شد، زمانی که نمایندگان در آن زمان از حدود 50 پرونده مطلع بودند. نمایندگان مجلس توسط Arbuthnot رهبری می شدند که همچنان به کمپین متعهد است.

جیمز آربوتنات با رسانه ها صحبت می کند
جیمز آربوتنات: “من نگران هستم که چنین چیزی دوباره اتفاق بیفتد، حتی بیشتر از آن که ما به طور فزاینده ای به فناوری متکی هستیم.” عکس: جیمز منینگ/PA

او گفت: «مشکل اصلی در این موضوع توافقنامه مستقل بین دولت و اداره پست بود. این بدان معناست که دولت امور عملیاتی و قراردادی را به خدمات پست واگذار می کند. او گفت: «تنها سهامدار هرگونه مسئولیت مالکیتی را رد کرد.

مثل این است که یک سگ خطرناک داشته باشید که کسی را گاز بگیرد و شما بگویید من با این سگ خطرناک رابطه نزدیکی دارم که هیچ ربطی به من ندارد.

Arbuthnot افزود: “من فکر نمی کنم که توافقنامه شرایط مستقل پایدار باشد.”

او معتقد است که وقتی پست در «تحقیقات دید دوم» فراخوان داد، پائولا ونلز، مدیر اجرایی، و آلیس پرکینز، رئیس، «می‌خواستند و انتظار داشتند (الف) به اصل موضوع برسند، و (ب) این کار را انجام داده باشند. “. ” “یافتن Horizon به همان اندازه که فکر می کردند قوی بود.”

نباید اینطور باشد. قرارداد Second Sight فسخ شد، اداره پست برنامه داوری خود را متوقف کرد و اپراتورها احساس کردند که چاره‌ای جز شروع یک اختلاف طبقاتی ندارند، زیرا باید بیش از 550 شاکی را برای پیگیری پرونده خود پیدا کنند.

آلن (بیتس) پس از آن توانست 555 نفر را استخدام کند – یک دستاورد شگفت‌انگیز برای آوردن معتبرترین برند کشور به دادگاه.» اینکه چگونه او توانسته است سرمایه‌گذاران دعوی قضایی را متقاعد کند که چنین سازمانی را که بودجه دولتی آن را تامین می‌کند، فراتر از درک من معرفی کنم. . اما او انجام داد. و قهرمان همه اینها، همانطور که اکنون می دانیم، آلن بیتس است.

Arbuthnot برای پیروزی قانونی این گروه در سال 2019 در دادگاه عالی بود. او گفت: “تقریباً همان احساسی را داشت که دولت تصمیم گرفت این هفته همه محکومیت ها را لغو کند. “من نمی توانستم خوشحالتر از این باشم.”

اما او افزود: “من نگران هستم که این اتفاق دوباره رخ دهد، حتی بیشتر از این که ما به طور فزاینده ای به فناوری متکی می شویم که افراد کمتر و کمتری آن را درک می کنند زیرا بسیار پیچیده شده است.”

اکنون “هیچ کمبودی در کارهایی که باید انجام شود وجود ندارد.” ما باید این قانون را تصویب کنیم. غرامت را باید به دست مدیران فرعی بسپاریم. ما باید مسئولین را به دست عدالت بسپاریم. و ما باید به مدیران پست اجازه دهیم که ادامه دهند.”

او درباره تجربه خودش گفت: “وقتی کشش نداشتیم بسیار ناامید کننده بود و حالا که داریم، بسیار لذت بخش است.”

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *