جولای 27, 2024

ایستگاه پلیس از حمایت از استفاده از اقدامات ایست و بازرسی بدون سوء ظن خودداری می کند | توقف کنید و جستجو کنید

0

سازمان دیده بان رسمی از حمایت از اختیارات پلیس برای متوقف کردن و بازرسی افراد بدون سوء ظن خودداری کرده و به این نتیجه رسیده است که روسای نمی توانند توضیح دهند که چرا سیاه پوستان 12 برابر بیشتر مورد هدف قرار می گیرند.

منتقدان ادعا می کنند که بخش 60 از “بیشتر ضرر نسبت به سود” جلوگیری می کند.

این قدرت زمانی استفاده می شود که پلیس می ترسد خشونت جدی رخ دهد، و بازرسی اعلیحضرت پلیس متوجه شد که از قدرت به طور نامتناسبی علیه جوانان – به ویژه مردان سیاه پوست – استفاده شده است و برخی اقدامات حفاظتی رعایت نشده است، که خطر از دست دادن آنها را ایجاد می کند. اعتماد

این بیانیه می‌گوید که روسای پلیس باید بی‌تناسبی را جدی‌تر بگیرند و بیشتر تلاش کنند تا اطمینان حاصل شود که با کودکان مانند کودکان رفتار می‌شود. دولت محافظه کار پلیس را تحت فشار قرار داده است تا توقف ها و جستجوهای بیشتری را انجام دهد.

که در یک شکایت فوق العاده برای سال 2021اتحاد عدالت کیفری استدلال کرد که قدرت توقف و جستجو بدون شک – که در بخش 60 قانون عدالت کیفری 1994 در بخشی از مبارزه با راوها معرفی شده است – باید لغو شود. استفاده از آن در نیروهای مسلح و همچنین نابرابری نژادی کاهش یافته است.

با این حال، پلیس معتقد است که این ابزار مهمی است، به ویژه در مبارزه با خشونت جدی جوانان.

این گزارش نشان می‌دهد که اطلاعات قومیتی در 26 درصد موارد بررسی‌شده وجود نداشت و در برخی موارد، افراد بدون سوء ظن متوقف شدند، به طور غیرضروری دستبند زده شدند.

نمونه هایی از تمرین خوب نیز یافت شد، از جمله ذکر نیروهای سافولک و نورثامبرلند در ستایش.

HMIC گفت: «ما دریافته‌ایم که نیروها هنگام تصمیم‌گیری در مورد اعمال بخش 60 با در نظر گرفتن تأثیر بر جامعه و تلاش‌های آنها برای مبارزه با جرم، رویکردهای متفاوتی را اتخاذ می‌کنند.

«در مورد اینکه چه چیزی پس از تصویب بخش 60 موفقیت را تشکیل می دهد، سردرگمی وجود دارد. آنها همچنین رویکردهای متفاوتی برای ارزیابی استفاده از آن دارند. همه این عوامل به این معنی است که پاسخ دهندگان اورژانس همیشه نمی دانند که آیا استفاده از بخش 60 آسیب بیشتری به بار آورده است یا خیر.

این بدان معناست که ما اطلاعات کافی برای ارزیابی اینکه آیا استفاده کنونی نیروهای مسلح از بخش 60 ضرر بیشتری دارد تا مفید، نداریم.

رگولاتور افزود: «مردان جوان سیاه پوست با نرخ های بالاتری نسبت به سایر گروه های جمعیتی متوقف و جستجو می شوند. این اختلاف برای جستجوهای بخش 60 بیشتر از قدرت هایی است که افسران را ملزم به داشتن زمینه های معقول برای جستجوی سلاح های تهاجمی می کند. هیچ یک از نیروهایی که با آنها صحبت کردیم نتوانستند به طور کامل توضیح دهند که چرا استفاده پلیس از بخش 60 باعث ایجاد بی تناسبی می شود.

وندی ویلیامز، بازرس ارشد، گفت که یافته‌ها “نگران‌کننده” هستند و معتقد است که برای تعیین اینکه آیا بهبودهایی انجام شده و 10 توصیه دنبال شده است، بازرسی مجدد لازم است.

ویلیامز گفت این گزارش جدید نگرانی هایی را که در گزارش قبلی در مورد توقف هایی که افسران را ملزم به داشتن سوء ظن منطقی می کند، تقویت می کند. “این بخشی از یک مقاله بزرگتر در مورد توقف و جستجو است. پلیس باید این عدم تناسب را درک کند و یا توضیح دهد یا تغییر دهد.»

در سال‌های 22-2021، 4341 توقفگاه در بخش 60 وجود داشت که از هر 100، 3 ایستگاه منجر به کشف چیزی غیرقانونی بالقوه شد. آنها بخش کوچکی از تعداد کل توقف های انجام شده توسط پلیس در انگلیس و ولز را نشان می دهند که در سال های 2021-2021 به 530,365 رسیده است.

در بخش 60، تقریباً دو سوم افراد مورد جستجو زیر 25 سال سن داشتند. یک کودک زیر 10 سال و 1297 کودک بین 10 تا 17 سال به عنوان بخشی از جست و جوی اجباری در سال 2021-2022 جستجو شدند و 1533 جوان دیگر بین 18 تا 24 سال تحت تعقیب بودند.

مقررات در بیشتر موارد توسط رگولاتور بررسی می شود، اما مشخص شد که در بسیاری از موارد اینطور نبوده است.

در حین بازرسی، یک افسر گفت: «ما به اطراف می‌رویم و همه را بازرسی می‌کنیم» و با وجود اینکه آن فرد به درستی اعلام کرد که در آن منطقه بوده است، زیرا در آنجا کار می‌کند، بازرسی شد. هیچ سلاحی پیدا نشد.

در یک مورد دیگر، سه مرد بیرون یک رستوران به افسران گفتند که در آنجا کار می کنند. آنها دستگیر و تفتیش شدند، هیچ سلاحی پیدا نشد.

اتحاد عدالت جنایی جزئیات پرونده جوزیا 16 ساله را که در جنوب لندن هنگام بازگشت از بازی فوتبال به خانه متوقف شد، شرح داد.

او گفت: «من را متوقف کردند و گفتند که من توصیفی دارم. آنها مرا تحت بند 60 بازداشت کردند. و من گفتم: “چرا؟” و آنها گفتند: “اوه، زیرا شما برای توصیف مناسب هستید.”

و سپس آنها سعی کردند به من دستبند بزنند و من گفتم: “نه، من نمی خواهم با دستبند بروم” … آنها شروع به استفاده از زور کردند.” سه، چهار، پنج نفر از آنها مرا روی زمین انداختند. و بالاخره مرا روی زمین بردند و دستبندم کردند. و احساسم این بود… خیلی عصبانی بودم. نمی توانستم هیچ یک از احساساتم را کنترل کنم.»

HMIC گفت: “بسیاری از افسران اهمیت کافی به نیازهای حفاظتی کودکان تحت بازرسی نمی دهند. این نباید ادامه یابد.”

آنت سو، مدیر موقت CJA، گفت: “این گزارش گام مهمی در شناخت نارسایی‌های شیوه‌های پلیسی فعلی است… گفت‌وگوهایی که اخیراً داشته‌ایم تنها تأثیر واقعاً آسیب‌زاینده این قدرت‌ها را تایید می‌کند.”

اندرو مارینر، رئیس ایست و جستجوی شورای رؤسای پلیس ملی، گفت: «ما از بررسی HMICFRS (بازرسی اعلیحضرت نیروی انتظامی و خدمات آتش نشانی و نجات) و استفاده پلیس از توصیه های توقف و جستجوی مندرج در گزارش آنها استقبال می کنیم.

“تأثیر منفی توقف و جستجو بر افراد و جوامع، به ویژه در میان سیاه پوستان، برجسته شده است، و ما می دانیم که پلیس باید برای بهبود این تجربیات برای مردم بیشتر تلاش کند.”

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *