می 4, 2024

عذرخواهی قاضی از قربانی تجاوز جنسی که توسط سیستم دادگاه انگلیس “به شدت ناامید شد” | سیستم عدالت کیفری بریتانیا

0

یک قاضی از قربانی تجاوز جنسی که “بسیار ناامید شده از شکست سیستم” بود، پس از اینکه مهاجمش به دلیل مشکلات در یافتن حمل و نقل زندان با صندلی چرخدار در دادگاه حاضر نشد، عذرخواهی کرد.

این زن که نامش فاش نشده است، در سال های 2016 و 2017 توسط زنی که به عنوان مردی که در یک سایت دوستیابی با او آشنا شده بود مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.

بلید سیلوانو، اهل قلعه بیشاپ، شروپشایر، در ماه می به اتهام تجاوز جنسی محکوم شد، اما به دلیل مشکلات در دادگاه و سیستم زندان، محکومیت او بارها به تعویق افتاده است. یک قاضی قرارداد خصوصی برای آوردن زندانیان به دادگاه را یک “شوخی بد” توصیف کرد. “.

روز جمعه، شاکی سیلوانو امیدوار بود که بیانیه تاثیر قربانی را در دادگاه تاج و تخت کمبریج بخواند، که در آن درباره تأثیر فریب او بر او بحث شده بود. اما پس از ارائه نشدن سیلوانو و آماده نبودن گزارش حکم برای سومین بار به تعویق افتاد.

قربانی در اواخر سال 2016 به صورت آنلاین از طریق وب سایت دوستیابی Plenty of Fish با سیلوانو ملاقات کرد، پس از آن که وی پروفایل خود را به عنوان “زنی به دنبال مرد” تنظیم کرد، در حالی که متهم خلاف آن را ادعا کرد، هیئت منصفه شنیدند.

دادستان ها به هیئت منصفه گفت سیلوانو و متهم در دسامبر 2016 و فوریه 2017 رابطه جنسی داشتند و سیلوانو در حالی که با هم در رختخواب بودند از یک شی ناشناس استفاده کرد و شورت بوکس به تن کرد.

قاضی به وضوح ناراحت به قربانی گفت که سیلوانو قرار بود برای صدور حکم در دادگاه حاضر شود، اما حاضر نشد زیرا شرکت سرکو، شرکتی که برای انتقال زندانیان به دادگاه های کمبریج قرارداد بسته بود، وسایل حمل و نقل قابل دسترسی با ویلچر را برای او ترتیب نداده بود.

آقای جاستیس گری به او گفت: «می‌دانم که خانم سیلوانو هفته‌ها روی ویلچر نشسته است و نیاز به حمل‌ونقل خاصی دارد. زندان به دادگاه اطمینان می دهد که این وسیله نقلیه توسط او رزرو شده است. این توسط شرکت اسکورت ارائه نشده است.»

وی افزود: اگر مردم بدانند در حالی که دادگاه خالی است و ما منتظر حضور دیرهنگام کسی هستیم، چقدر وقت و هزینه تلف می شود، باز هم خشمگین می شدند.

دادگاه استماع کرد، سرکو Sodexo، شرکت خصوصی که HMP Peterborough را در جایی که سیلوانو در آن نگهداری می‌شود، اداره می‌کند، متهم کرد. همه کمبود کارکنان، فشار بر کارکنان و مشکلات در حفظ کارمندان را مقصر می دانند. اما به هر دلیلی، انتقال زندانیان از زندان به دادگاه تبدیل به یک شوخی بد شده است.

قاضی گفت، علاوه بر این، هنوز هیچ گزارشی برای سیلوانو ارائه نشده است، و در پایان گفت: “به طور خلاصه، کل وضعیت به هم ریخته است.” قربانی) امروز پس از ماه‌ها انتظار برای نتیجه‌گیری این موضوع حاضر شد و متوجه شد که تقریباً به طور قطع امروز دیگر نمی‌توانیم با آن مقابله کنیم. او از شکست های سیستم بسیار ناامید بود.»

سخنگوی وزارت دادگستری گفت: “بیش از 99 درصد از حدود 250000 زندانی که هر سال به دادگاه آورده می شوند، به موقع به دادگاه می آیند و اگر متهم دیر برسد، پیمانکاران با مجازات های سختی روبرو می شوند.”

«شکست‌های جدی به‌صورت فردی بررسی می‌شوند و تأمین‌کنندگان در صورتی که مسئول شناخته شوند، پاسخگو خواهند بود».

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *