می 6, 2024

عمه زارا آلینا پس از کاهش مجازات قاتل خواستار تغییر قانون شد | محکومیت

0

عمه زارا آلینا پس از آن که قاتل خواهرزاده‌اش برای کاهش حداقل مجازات حبس ابد او در دادگاه تجدید نظر برنده شد، خواستار تغییر قانون شد.

فرح ناز گفت که خانواده او از تصمیم دادگاه استیناف مبنی بر کاهش حداقل مجازات زندان جردن مک سوینی از 38 به 33 سال “بسیار ناامید” شده اند و این سوال را مطرح کردند که چرا قاضی صادرکننده حکم توسط قضات تجدیدنظر رد شد.

مک سوئینی در ساعات اولیه 26 ژوئن 2022، زمانی که از یک شب در ایلفورد در شرق لندن به خانه می رفت، آلینا، یک دانشجوی حقوق 35 ساله را مورد تجاوز جنسی قرار داد و به قتل رساند.

او از شرکت در جلسه صدور حکم در دسامبر گذشته خودداری کرد، جایی که قاضی چیما گراب در اولد بیلی به او حبس ابد با حداقل 38 سال حبس محکوم کرد.

در حکمی که روز جمعه صادر شد، سه قاضی دادگاه تجدیدنظر حداقل مجازات زندان مک سوینی را به 33 سال کاهش دادند و حکم اولیه را “به وضوح بیش از حد” تشخیص دادند.

ناز گفت که این بریدگی پیامی “ناامیدکننده” به زنان ارسال کرد که “مصائب آنها پاسخگو نیست.”

او روز شنبه به صبحانه بی‌بی‌سی گفت: «او به صورت قانون تف کرده است، قانون از او دفاع می‌کند و او می‌تواند از حق خود استفاده کند – مطمئناً کسی که اینقدر قانون را تحقیر می‌کند باید این حق را نداشته باشد. در تجدیدنظر.» .

ما باید این قانون را تغییر دهیم. من به شدت عصبانی هستم.»

در جلسه روز جمعه، که مک‌سوینی از طریق لینک ویدیویی از زندان در آن شرکت کرد، لیدی کار، رئیس قاضی گفت: «پس از اینکه قاضی به درستی متوجه شد که خانم آلینا باید در مراحل اولیه حمله بیهوش شده باشد، دلیل کافی برای اثبات وجود نداشت. مطمئن باشید که رنج روحی یا جسمی اضافی رخ داده است که افزایش را در دوره اولیه 30 ساله تضمین می کند.

در یک قضاوت 12 صفحه ای که روز جمعه منتشر شد، لیدی کار، در کنار خانم جاستیس مک گوان و خانم جاستیس النبوگن، گفت که “ماهیت جنسی” این حمله قبلاً مجازات اولیه را از 15 به 30 سال دو برابر کرده است.

او بعداً گفت که این نتیجه گیری که مک سوئینی تلفن آلینا را گرفته تا او را از تماس گرفتن برای کمک باز دارد، “بی دلیل” است و نباید مجازات او را افزایش می داد.

قاضی ارشد خاطرنشان کرد که حداقل مجازات تنها زمانی تعیین می‌شود که مجرم واجد شرایط آزادی مشروط توسط هیئت آزادی مشروط باشد و او «لزوماً در پایان آن دوره یا در هیچ زمانی پس از آن آزاد نخواهد شد».

ناز گفت که او درک می کند که این حکم به نظر “با چارچوب تعیین شده مجازات قانونی مطابقت دارد” اما از لغو حکم توسط قضات تجدیدنظر انتقاد کرد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *