می 4, 2024

زندان های کودکان در انگلستان و ولز به طور قابل توجهی خشن تر از زندان های بزرگسالان هستند | زندان و تعلیق

0

رئیس بازرس زندان ها گفت: زندان هایی که کودکان در آن نگهداری می شوند «به طور قابل توجهی خشن تر» از زندان هایی هستند که مردان بزرگسال را در خود جای داده است و اکثر آنها نمی توانند «هر هفته با یک کودک گفتگوی معنادار داشته باشند».

چارلی تیلور گفت که علیرغم اینکه دولت سالانه 300 هزار پوند برای هر کودک بازداشت شده هزینه می کند، میزان خشونت و خودآزاری در زندان های جوانان در انگلیس و ولز در حال افزایش است.

اما او از دولت خواست که اجازه استفاده از اسپری فلفل را بر روی کودکان بازداشتی ندهد – تماسی از سوی انجمن افسران زندان در بحبوحه افزایش 28 درصدی حملات به محل سکونت جوانان در سال گذشته – گفت که این “خطر افزایش خصومت را به جای کاهش می دهد.” ” .

تیلور گفت که دو گزارش منتشر شده توسط ناظر او در روز سه‌شنبه تصویری تاریک از بازداشت جوانان در انگلیس و ولز را نشان می‌دهد.

این گزارش کودکان بازداشت شده 2022-23این مطالعه که کودکان 12 تا 18 ساله را در مراکز آموزشی امن (STCs) و مؤسسات مجرمین جوان (YOIs) مورد بررسی قرار داد، نشان داد که کودکان به مدت طولانی در سلول خود به تنهایی ادامه می‌دهند. تنها 46 درصد از کودکان گفتند که احساس می‌کنند توسط کارکنان مورد مراقبت قرار می‌گیرند و 32 درصد از کودکان حتی یک نفر از کارکنانی ندارند که بتوانند به آنها در مشکلات کمک کنند.

با وجود استخدام صدها پرسنل و ده‌ها مدیر، اکثر سایت‌ها قادر به گفتگوی معنادار با هر کودک در هفته نیستند. با توجه به این شرایط، تعجب آور نیست که بیشتر کارکنان احساس می کنند به آنها اهمیت نمی دهند و تعداد کمی از آنها انگیزه خوبی برای رفتار کردن دارند.

تیلور به برنامه امروز رادیو 4 بی بی سی گفت که در کوکام وود یو آی، بازرسان دریافتند که از 77 پسر، 20 پسر در “حبس انفرادی” محبوس شده اند. مخاطب. این ایده که این کار باعث بازپروری افراد می‌شود – که این امر به آنها امکان می‌دهد در صورت بیرون آمدن از ارتکاب جرم دست بردارند – فقط خیالی است.

بازرسی از Werington YOIاین مطالعه که روز سه‌شنبه نیز منتشر شد، نشان داد که ناآرامی‌های جدی در سال گذشته 76 درصد افزایش یافته و چندین حادثه مستلزم استقرار منابع ملی است. این شامل گروه‌هایی از پسران بود که سعی می‌کردند از درها عبور کنند تا به کودکان دیگر برسند.

تیلور گفت: “جناح نوجوانان به طور قابل توجهی خشن تر از زندان هایی است که مردان بزرگسال را در خود جای داده است.” ما با ناتوانی در کمک به کودکان برای مقابله بهتر با ناامیدی و تعارض و با ناکامی در دسترسی آنها به آموزش و پرورش، مشکلات واقعی برای آینده ایجاد می کنیم. آنها قبل از زندانی شدن زندگی خود را از دست دادند.»

تیلور گفت، در حالی که کمبود نیروی انسانی مشکلی در زندان‌های بزرگسالان است، امکانات برای کودکان “به خوبی تجهیز شده است”. وی گفت که ورینگتون 340 کارمند دارد که فقط از 89 کودک مراقبت می کنند، اگرچه نیمی از افسران خط مقدم در زمان بازرسی برای انجام وظایف خود “به دلیل ناخوشی یا مجروح شدن در حین کار” در دسترس نبودند.

تیلور به بی‌بی‌سی گفت که املاک حضانت جوانان «کم نیست» و گفت که دولت «سالانه حدود 300 هزار پوند برای هر کودک خرج می‌کند تا آنها را در بند نگه دارد».

از تبلیغات خبرنامه بگذرید

افزایش سطح خشونت، انجمن افسران زندان را بر آن داشته است تا با دولت لابی کند تا اجازه استفاده از پاوا یا اسپری فلفل را در مراکز بازداشت نوجوانان بدهد. تیلور گفت که “نگرانی های جدی” در مورد عرضه دارد و این “اعتماد ضعیف” بین کارکنان و کودکان را بدتر می کند. او نوشت: «ایده اضافه کردن چیزی به شدت پاوا به ترکیب، که می‌تواند خصومت را به جای کاهش آن افزایش دهد، گامی بسیار نگران‌کننده در جهت اشتباه است.

میانگین جمعیت کودکان و نوجوانانی که در STC و YOI اسکان داده شده‌اند در سال‌های 23-2022 434 نفر بوده است، در مقایسه با 939 نفر در سال 16-2015.

سخنگوی وزارت دادگستری گفت: «تعداد کودکان تحت بازداشت از سال 2010 به دلیل مداخله زودهنگام و استفاده گسترده تر از احکام سختگیرانه اجتماعی، 79 درصد کاهش یافته است.»

آنها گفتند که بچه های باقی مانده “اغلب مرتکب جدی ترین تخلفات شده اند و نیازهای بسیار پیچیده ای دارند”. آنها افزودند که وزارت دادگستری “یک متخصص قضایی نوجوانان را استخدام می کند که برای کار با کودکان بسیار آسیب پذیر آموزش دیده است.”

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *