می 3, 2024

اندرو مالکینسون که به اشتباه به اتهام تجاوز به عنف محکوم شده است، سردبیر مهمان بی بی سی امروز | رادیو 4

0

اندرو مالکینسون که 17 سال را به دلیل تجاوزی که مرتکب نشده بود در زندان گذراند، یکی از سردبیران مهمان برنامه امروز رادیو بی بی سی 4 در دوره کریسمس خواهد بود.

مالکینسون از برنامه خود برای بررسی تأثیر روانشناختی حبس نادرست، موانع تحصیل در زندان و اینکه چگونه اشتیاق او به علم و نجوم در دوران حبس به او کمک کرد، استفاده خواهد کرد.

دیگر سردبیران مهمان شامل الی گولدینگ خواننده و جیمز می مجری سابق تاپ گیر هستند.مدیر علمی ناسا، دکتر. نیکولا «نیکی» فاکس، برنامه را با نگاهی به آموزش علوم و تأثیر فضا بر موسیقی آغاز خواهد کرد.

در این سریال مهمان که از شنبه 23 دسامبر تا دوشنبه 1 ژانویه پخش می شود، هفت چهره مشهور حضور دارند که هر کدام یک قسمت از برنامه خبری و خبری را بر عهده خواهند داشت.

حنیف کوریشی، نویسنده و فیلمنامه نویس، از برنامه روز باکس خود برای بزرگداشت یک سال از سقوط شدیدش در رم استفاده خواهد کرد که باعث آسیب های جانی او شد. او تأثیر جراحاتش را بر خانواده‌اش و اینکه چگونه شیوه نوشتن او را تغییر داده است، بررسی خواهد کرد.

می، ستاره سابق Top Gear در 27 دسامبر سکان هدایت خودروهای خودران را در دست خواهد گرفت تا درباره آینده خودروهای خودران و اینکه آیا سرگرمی ها می توانند سلامت و رفاه را بهبود بخشند، بحث کنند.

گولدینگ، یک نوازنده و سفیر جهانی محیط زیست سازمان ملل متحد، به اقلیم و طبیعت و گام‌هایی که برای پایدارتر کردن صنعت موسیقی برداشته می‌شود، می‌پردازد.

پروفسور جیسون آردی، یکی از جوانترین اساتید دانشگاه کمبریج در سال جاری، در 30 دسامبر این مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت. این جامعه شناس و نویسنده در سه سالگی به تاخیر رشد جهانی و اوتیسم مبتلا شد. او در فرهنگ دهه 1990 صحبت کردن را در یازده سالگی و خواندن و نوشتن را در 18 سالگی آموخت.

Dame Emma Walmsley، مدیر اجرایی شرکت جهانی داروسازی زیستی GSK، در روز سال نو با برنامه ای به بررسی چگونگی سلامت مردم، مشاغل و جامعه در بریتانیا پایان می دهد.

سردبیر Today Owenna Griffiths گفت: “در 20 سال گذشته، سردبیران مهمان امروز به یکی از برجسته ترین بخش های فصل کریسمس تبدیل شده اند. امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست.»

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *