آوریل 30, 2024

اروین جیمز الهام گرفته از اصلاح طلبان زندان در داخل و خارج از سیستم | زندان و تعلیق

0

آنها مرگ اروین جیمز را به عنوان خبر ملی (23 ژانویه) گزارش کردند. جیم در طول 20 سال داخل و 20 سال دیگر بیرون از اسارت نوشت و درباره اسارت صحبت کرد. او نه با خطوط گسترده، بلکه از روی گزارش های شخصی نوشت و اعمال کوچک مهربانی و ظلم در نهادهای غیرانسانی را توصیف کرد.

جیم این خدمات عمومی ما را که کمتر دیده می‌شود و بیشترین غفلت شده‌اند را عمومی کرد. او کار شنوندگان زندان را که توسط سامریان آموزش دیده و مورد حمایت قرار می گرفتند و خود یکی از آنها سال ها بود توصیف کرد – نه اینکه او چنین گفته باشد. او به مردم کمک کرد تا از حبس جان سالم به در ببرند، مقامات زندان را تشویق کرد تا با همه بدون توجه به آنچه انجام داده‌اند با عزت و احترام رفتار کنند، و به اصلاح‌طلبان زندان در داخل و خارج از سیستم الهام بخشید تا به حمایت از تغییر ادامه دهند.

مرگ او، تنها یک سال پس از مرگ اریک آلیسون، خبرنگار زندان گاردین، یک ضایعه بزرگ و در واقع خبر ملی است.
جولیا لیون
سابق مدیر، تراست اصلاحات زندان

در مقاله خود در مورد زندگی و مرگ اروین جیمز به ما یادآوری کردید که چرا او در سال 1984 در سن 27 سالگی به حبس ابد محکوم شد. او همراه با دیگران، دو نفر را دزدید و کشت. او این جنایات را “نابخشودنی” و خود را “بی رحمی آسیب دیده و نادان” توصیف کرد. 20 سال بعد او به عنوان یک فرد تغییر یافته و کاملاً توانبخشی با آزادی مشروط آزاد شد. امروز با او چنین رفتاری نمی شود.

من اخیراً وکالت مردی 29 ساله را بر عهده گرفتم که به همراه افراد دیگری اقدام به سرقت و کشتن دو نفر کردند. اگرچه دادستان و قاضی توافق کردند که این واقعیت که آنها قصد کشتن قربانیان خود را نداشتند یک عامل تخفیف مهم است، دستورالعمل های فعلی مجازات منجر به محکومیت این مجرم به گذراندن دوران محکومیت شد. حداقل 38 سال از حبس ابد او قبل از اینکه بتواند درخواست آزادی مشروط کند.

در سال 1984، 621 قتل در بریتانیا و در سال 2023 602 قتل رخ داد. بنابراین به نظر نمی رسد که جنایتکاران ما در حال تبدیل شدن به وحشیانه تر باشند، اما به نظر می رسد که ما به عنوان یک جامعه، هر گونه فکر بازپروری را به نفع جدی رها کرده ایم. قتل و قصاص آیا این پیشرفت است؟
پل کلهر کی سی
لندن

از شنیدن خبر درگذشت اروین جیمز بسیار متاسف شدم. او پادزهر عالی برای کسانی بود که می خواستند مجازات اعدام را دوباره اجرا کنند. ستون‌های او آموزنده و سرگرم‌کننده بودند و به ما نگاهی اجمالی به دنیایی می‌دادند که تعداد کمی از ما می‌شناختیم یا دوست داریم بدانیم. تعلیق در مقاله او درباره جلسه دادگاه آزادی مشروط که در مورد آزادی او تصمیم می گیرد به اندازه هر نویسنده پرفروش فیلم های هیجان انگیز هیجان انگیز بود. در دنیایی که در حال افزایش عدم تحمل است، او به شدت دلتنگ خواهد شد.
پیتر تورنتون
Ramsbottom، منچستر بزرگ

آیا در مورد هر چیزی که امروز در گاردین می خوانید نظری دارید؟ لطفا پست الکترونیک نامه خود را برای ما ارسال کنید تا برای انتشار در ما در نظر گرفته شود نامه ها بخش.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *