جولای 27, 2024

کدام خدمات عمومی از کاهش مالیات محافظه کاران بیشتر آسیب می بینند؟ | کاهش در بخش دولتی

0

کاهش مالیات جرمی هانت در پاییز با کاهش 20 میلیارد پوندی ارزش واقعی مخارج عمومی تا پایان مجلس آینده در مقایسه با برنامه‌های او در ماه مارس – دور جدید ریاضت‌ها – پرداخت شد. باور بسیاری از کارشناسان در عمل غیر قابل اجرا خواهد بود.

در اینجا برخی از مناطقی وجود دارد که وقتی مجموع صدراعظم را جمع می‌کنید، کمبود بودجه آشکار وجود دارد:

ظرف ها، زندان ها و دوره آزمایشی

وزارت دادگستری یکی از ادارات “حفاظ نشده” است که دولت هیچ تعهد هزینه خاصی برای آن قائل نشده است. اداره مستقل نظارت بر بودجه (OBR) محاسبه کرده است که اگر صدراعظم یا جانشین وی بیانیه پاییز امسال را اجرا کند، این مناطق تا پایان برنامه های مجلس آینده با کاهش واقعی 2.3 درصدی بودجه خود در سال مواجه خواهند شد.

اما چنین کاهشی به سیستم عدالت کیفری ضربه می زند که در حال حاضر برای برآورده کردن اساسی ترین انتظارات عمومی تلاش می کند. این به وضوح در اخبار ماه گذشته نشان داده شد که از قضات خواسته شده است که مجرمان – از جمله متجاوزان و سارقان – را به دلیل پر بودن زندان ها حبس نکنند. اتحادیه هایی که نماینده افسران مشروط هستند هشدار داده اند که اعضای آنها در یک حرفه پرکار و کم کار با “استرس، فشار و فشار مداوم” مواجه هستند.

در همین حال، تعداد پرونده های معوقه دادگاه تاج و تخت به رکورد 64709 رسیده است که 28.3 درصد از قربانیان بیش از یک سال منتظر رسیدگی به پرونده های خود هستند، در حالی که بودجه کمک های حقوقی کیفری از سال 2011 بیش از 40 درصد کاهش یافته است. OBR، که باید پیش بینی های خزانه داری را به صورت اسمی در نظر بگیرد، به عقب افتادگی در دادگاه ها به عنوان مثالی از اینکه چرا اجرای برنامه های هانت دشوار است اشاره کرد.

محلی دولت

شوراها حوزه دیگری از هزینه های محافظت نشده را نشان می دهند که هیچ تعهد مشخصی برای آن انجام نشده است، به این معنی که در معرض خطر کاهش واقعی مجدد قرار دارند. تعدادی از مقامات محلی – از جمله بزرگترین بریتانیا، بیرمنگام – قبلاً اعلامیه های بخش 114 را صادر کرده اند که نشان می دهد آنها نمی توانند بودجه خود را متعادل کنند و عملاً ورشکسته هستند و انتظار می رود موارد بیشتری نیز دنبال شوند.

مقامات محلی برای مقابله با تقاضای فزاینده سریع برای خدمات قانونی که ارائه می کنند، مانند: ب. مراقبت اجتماعی بزرگسالان، با کاهش شدید بودجه دولت مرکزی و فرصت های اندک برای افزایش درآمد اضافی در سطح محلی. بسیاری سعی کرده اند با قطع خدمات غیر قانونی دایره را مربع کنند.

انجمن دولت محلی اخیراً تخمین زده است که به دلیل تورم بالا، مقامات محلی در حال حاضر با شکاف بودجه ای تقریباً 3 میلیارد پوندی طی دو سال آینده روبرو هستند تا سطح خدمات موجود را حفظ کنند. طبق برنامه‌های هانت، آنها احتمالاً با پنج سال کاهش واقعی دیگر مواجه خواهند شد – حتی اگر کمبود بودجه مراقبت‌های اجتماعی بزرگسالان در حال حاضر تأثیر قابل‌توجهی بر NHS داشته باشد.

دفاع و کمک های خارجی

دولت متعهد شده است که به تعهدات بریتانیا در ناتو مبنی بر صرف 2 درصد از تولید ناخالص داخلی برای دفاع عمل کند و نخست وزیر در رقابت رهبری با لیز تراس در تابستان گذشته از “کف به جای سقف” صحبت کرد. اما ترکیب رشد ضعیف تولید ناخالص داخلی و تورم بالاتر از حد انتظار در دوره پیش‌بینی OBR به این معنی است که بودجه دفاعی احتمالاً طولانی خواهد شد.

تقاضاهای زیاد برای سایر خدمات عمومی خط مقدم، جاه طلبی ریشی سوناک برای افزایش مخارج دفاعی به 2.5 درصد تولید ناخالص داخلی (یک وعده همچنین در کمپین رهبری کوتاه مدت هانت) را مورد تردید قرار می دهد، که OBR می گوید “فشار بر هزینه های محافظت نشده را افزایش خواهد داد” . .

به همین ترتیب، تصمیم سوناک که به طور گسترده مورد انتقاد قرار گرفته برای شکستن وعده دیرینه بریتانیا مبنی بر صرف 0.7 درصد از درآمد ملی برای کمک های خارجی، بعید به نظر می رسد در آینده نزدیک برعکس شود. OBR هشدار داد که اگر این دو وعده، در مورد کمک های دفاعی و خارجی، عملی شود، ادارات آسیب پذیر با فشار بودجه سالانه 4.1 درصدی مواجه خواهند شد.

وزارت کشور

در حالی که نقش سیاست مرکزی این بخش تحت رئیس جدید جیمز کلورلی “توقف قایق ها” است، اما مسئولیت مقابله با جرم و جنایت، مبارزه با تروریسم و ​​مهاجرت را نیز بر عهده دارد. محافظه‌کاران ادعا می‌کنند که وعده بوریس جانسون برای استخدام 20000 افسر پلیس جدید در انتخابات عمومی 2019 محقق شده است. اما بودجه وزارت کشور از کمبود هزینه های قریب الوقوع مصون نیست.

بنیاد رزولوشن محاسبه می‌کند که اگر برنامه‌های هانت دنبال شود، دپارتمان‌های آسیب‌پذیر، از جمله وزارت کشور، تا پایان مجلس آینده به‌طور متوسط ​​16 درصد کمتر هزینه‌ای برای هر نفر خواهند داشت – نتیجه‌ای که تورستن بل، مدیر قطعنامه گفت: “برای پرندگان”.

سوئلا براورمن، سلف کلورلی، به نشانه فشاری که این وزارتخانه تحت فشار قرار دارد، اخیراً از پلیس خواست تا درمورد سرقت تلفن و خودرو در میان نگرانی فزاینده عمومی مبنی بر نادیده گرفتن چنین جنایاتی تحقیق کند. سیستم مهاجرت همچنین از عقب ماندگی طولانی در پردازش برنامه ها رنج می برد. تا تیرماه امسال، 136 هزار و 779 نفر در انتظار تصمیم گیری در مورد پرونده خود بودند.

مدارس و دانشگاه ها

سوناک زمانی که صدراعظم بود، در بررسی مخارج خود در سال 2021 قول داد که هزینه های مدرسه به ازای هر دانش آموز را تا سال 2024/25 به سطح سال 2010 بازگرداند، با توجه به تورم، تا سال 2024/25، و OBR انتظار دارد در مجلس بعدی در این سطح باقی بماند. این امر منجر به رکود بودجه‌های هر دانش‌آموز در پنج سال آینده خواهد شد و مدارس از کاهش‌های جدید مصون خواهند ماند.

با این حال، اندیشکده IFS اخیراً هشدار داده است که هزینه های مدارس بالا است سریعتر از تورم کلی اقتصادی افزایش می یابد پیشنهاد می کند سوناک همچنین وعده داده است که معلمان بیشتری را استخدام کند، بدون اینکه مشخص کند حقوق آنها چگونه خواهد بود. کاهش تعداد دانش آموزان نیز احتمالاً برای مقابله با آن دشوار است، به ویژه برای مدارس کوچکتر – در حالی که اتحادیه های آموزشی اخیراً ادعا کردند که بازسازی ساختمان های ویران مدارس بیش از 4 میلیارد پوند هزینه دارد.

در همین حال، هیچ تعهد مالی در آینده برای آموزش پس از 16 سال وجود ندارد، که IFS گفته است که قبلاً با “کمبود قابل توجهی” مواجه بود و انتظار می رود هزینه هر دانش آموز در کلاس ششم در سال آینده بیش از یک پنجم کمتر از سال 2010 باشد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *