جولای 27, 2024

قاضی مرحله آخر اختلاف فردریک بارکلی با همسر سابقش را “شبه” خواند | برادران بارکلی

0

مرحله نهایی یک نبرد حقوقی طولانی مدت بین یکی از تاجران شناخته شده بریتانیا و همسر سابقش پس از یک تاخیر دیگر توسط یک قاضی دیوان عالی به عنوان یک “شبه” توصیف شده است.

سر فردریک بارکلی، 88 ساله، در کنار برادر فقید خود، سر دیوید بارکلی، مالک تعدادی از سهام در رسانه، خرده فروشی و دارایی بود.

اوایل امسال پس از شکست ازدواج 34 ساله‌اش، به همسر سابقش هیروکو بارکلی، او در دهه 80 سالگی، دستور پرداخت مبالغ یکجا به مبلغ 100 میلیون پوند را صادر کرد.

قاضی ناظر بر این مناقشه، سر جاناتان کوهن، در دو جلسه در اوایل این هفته توسط مشاور فردریک بارکلی گفته شد که مردم منتظر دریافت پول در حساب هستند.

اما روز جمعه استوارت لیچ کی سی، وکیل سرپرست تیم حقوقی لیدی بارکلی، به قاضی گفت که پول هنوز نرسیده است.

کوهن گفت: “شاراد.”

زالو پاسخ داد: این برداشت ما هم هست.

مکس ترنل، وکیل فردریک بارکلی، گفت که پول قرض گرفته شده است. او به قاضی گفت: “سر فردریک از وام دهنده دیگری پول قرض می کند.” این وام دهنده پول را از یک وام دهنده قرض گرفته است.» او افزود: «این پول در اختیار ما نیست.»

هیروکو بارکلی در سال 2019 دادگاه عالی لندن را ترک می کند. عکس: Kirsty O’Connor/PA

کوهن گفت که جلسات استماع را به این دلیل به تعویق انداخت که توافقی در دست است.

قاضی گفت: “چهار یا پنج بار به من گفته اند که این پرونده باید به تعویق بیفتد زیرا توافق به نهایی شدن نزدیک است.” “در حال حاضر مطمئن نیستم که هرگز اتفاق بیفتد.”

وی افزود: در چند ماه گذشته بارها به من گفته شده که همه اینها اتفاق می افتد… و هر بار این اتفاق نمی افتد.

دعوای این دو بر سر پول بیش از دو سال پیش آغاز شد.

در ماه مه 2021، کوهن به بارکلی دستور داد که پس از شکست ازدواج 34 ساله آنها، مبلغی معادل 100 میلیون پوند به همسر سابقش بپردازد. کوهن که به او گفته شد هنوز پول پرداخت نشده است، در آن زمان گفت که بارکلی در جریان دعوا رفتاری “سرزنش آمیز” داشته است.

روز سه شنبه به قاضی گفته شد که این زوج “تلاش کرده اند تا موضوع را حل کنند” و به زمان بیشتری نیاز دارند.

از تبلیغات خبرنامه بگذرید

روز چهارشنبه به او اطلاع دادند که هنوز پول به حسابی واریز نشده است.

هیروکو بارکلی که به دلیل رفتار نامناسب درخواست طلاق داده بود، شکایت کرد که شوهر سابقش طبق دستور او را پرداخت نکرده و مدعی شد که او به دادگاه اهانت کرده است.

کوهن سپس حکم داد که فردریک بارکلی به دلیل عدم پرداخت 245000 پوند به همسر سابقش به عنوان هزینه های قانونی و نگهداری، تحقیر شده است.

علایق برادران بارکلی شامل گروه رسانه ای تلگراف و هتل ریتز در لندن بود. این خانواده همچنین با جزایر کانال و موناکو ارتباط دارند.

به کوهن گفته شد که پسران دیوید بارکلی، آیدان و هوارد بارکلی، اکنون مسئولیت روزانه “تجارت گروهی” را بر عهده خواهند داشت.

در ماه ژوئن مشخص شد که دیلی و ساندی تلگراف و مجله اسپکتیتور پس از شکست مذاکرات بین صاحبان آنها و وام دهندگان احتمالاً برای فروش گذاشته می شوند.

این اتفاق پس از آن رخ داد که خانواده بارکلی این موضوع را رد کردند که شرکت با روند ورشکستگی مواجه است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *