جولای 27, 2024

طرح 20000 زندان دیگر در انگلستان و ولز تا سال 2030 تکمیل نخواهد شد | زندان و تعلیق

0

به دلیل تأخیر در برنامه ریزی، انتظار نمی رود که برنامه ریزی برای 20000 زندان اضافی تا اواسط دهه 2020 تا سال 2030 تکمیل شود.

یک منبع وایت هال گفت که برنامه 4 میلیارد پوندی تابستان امسال با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد، به این معنی که سلول های جدید برای مقابله با بحران ظرفیت فعلی در دسترس نخواهند بود.

این افشاگری در حالی منتشر می شود که آمارهای منتشر شده در جمعه گذشته نشان می دهد که جمعیت زندانیان به 87685 نفر رسیده است که نزدیک به “ظرفیت عملیاتی قابل استفاده” 88314 نفر و افزایش 7 درصدی در یک سال است.

این وضعیت با رکورد شکنی در دادگاه ها تشدید شده است که منجر به افزایش تعداد افراد در بازداشت موقت در 50 سال گذشته شده است.

طرح های مکان های جدید زندان در سال 2020 توسط وزرا تصویب شد. تاکنون دو زندان افتتاح و یکی در حال ساخت است.

اما در ماه ژوئن مشخص شد که سه تا از ابر زندان‌های جدید – در لنکاوی، لسترشر و باکینگهام‌شر – به دلیل مخالفت‌های برنامه‌ریزی، تا سال 2027 افتتاح نمی‌شوند.

یک مقام ارشد وزارت دادگستری در یک کنفرانس گفت که مشکلات بدلیل عدم امکان اخراج گورکان از شهرک هایشان در فاصله جولای تا نوامبر افزایش یافته است.

آنتونیا رومئو، بلندپایه ترین مقام وزارت دادگستری، در نامه ای در ژوئیه گفت که 3400 مکان اضافی تاکنون در انگلیس و ولز اختصاص یافته است. وی افزود که این تعداد تا پایان ماه می 2025 به حدود 8200 نفر خواهد رسید.

یک منبع آگاه هفته گذشته تایید کرد که هدف برای باز کردن هر شش زندان تا سال 2027 دیگر امکان پذیر نیست و گفت که امیدواریم “تا پایان این دهه” باز شوند.

سر باب نیل، رئیس محافظه‌کار کمیته عدالت پارلمان، گفت که این توسعه سوالاتی را در مورد فقدان “دولت متصل” در مورد تعداد زندان‌ها ایجاد کرده است.

او گفت: “نیاز به بازنگری است تا وزارت کشور از درخواست احکام طولانی‌تر دست بردارد و وزارت دادگستری این مشکلات را پیش‌بینی کند.”

پیا سینها، مدیر اجرایی صندوق اصلاحات زندان، گفت که این توسعه باید دولت را وادار کند که تعداد زندانیان را کاهش دهد.

«سرویس زندان نمی تواند از بحران ظرفیتی که با آن مواجه است خارج شود.

او گفت: «وزرا اکنون چاره‌ای ندارند – هر چند از نظر سیاسی نامطلوب باشند، اکنون باید پیشنهاداتی را برای کاهش فوری تقاضا برای سیستم ارائه دهند.»

شبانه محمود، منشی دادگستری در سایه، گفت که مجتمع زندان در بحران است زیرا دولت نتوانسته امکانات کافی را فراهم کند.

این یکی دیگر از شکست‌های محافظه‌کاران است که خودشان ساخته‌اند. مجموعه زندان در بحران است زیرا نتوانسته اند همان فضاهای زندانی را که سال ها وعده داده بودند فراهم کنند.»

سخنگوی وزارت دادگستری گفت: برنامه ما همچنان ساخت شش زندان جدید و مدرن برای محافظت از مردم و بازپروری بهتر مجرمان است. این بخشی از برنامه ای برای ایجاد 20000 مکان اضافی به عنوان بخشی از بزرگترین گسترش مجموعه زندان در بیش از یک قرن است.

ما همیشه روشن کرده‌ایم که تاریخ تحویل به عوامل خارجی از جمله مجوز برنامه‌ریزی بستگی دارد، اما متعهد به ساخت هر چه سریع‌تر این زندان‌ها هستیم.»

حدود 5500 مکان در حال حاضر تحویل داده شده است و باید حدود 8000 مکان تا می 2025 وجود داشته باشد.”

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *