می 18, 2024

صاحب و همسر خانه تشییع جنازه کلرادو به اتهام دست زدن به جسد دستگیر شدند

0

مقامات در ایمیلی به خانواده‌های آسیب دیده گفتند، جان و کری هالفورد به ظن سه جنایت: سوء استفاده از جسد، پولشویی و جعل در واگنر، اوکلاهاما دستگیر شدند.

به گفته مردی که به تماس تلفنی در زندان پاسخ داد اما از ذکر نام خودداری کرد، جان هالفورد در زندان شهرستان ماسکوگی، اوکلاهاما، نگهداری می‌شود، اگرچه هیچ سندی وجود ندارد که نشان دهد همسرش نیز ممکن است در آنجا باشد.

یک ماشین نعش کش و آوار در پشت خانه تشییع جنازه بازگشت به طبیعت در پنروز، کلرادو، در 5 اکتبر 2023 دیده می شود. (AP)

روز چهارشنبه نمی‌توان فوراً با هالفوردز تماس گرفت. همچنین شماره تلفن شخصی ذکر نشده است و شماره خانه تشییع جنازه دیگر کار نمی کند.

جان هالفورد صاحب خانه تشییع جنازه بازگشت به طبیعت در پنروز است، شهر کوچکی در حدود 100 مایلی جنوب دنور.

این بقایا توسط مقامات در 4 اکتبر در پاسخ به گزارشی مبنی بر “بوی مشمئز کننده” در ساختمان ویران شرکت پیدا شد.

مقامات در ابتدا تخمین زدند که حدود 115 جسد در داخل آن وجود دارد، اما بعد از آن که در اواسط اکتبر تمام اجساد را بیرون آوردند، این تعداد به 189 افزایش یافت.

یک روز پس از گزارش بوی، مدیر اداره ثبت احوال و تشییع جنازه و ثبت کوره‌سوزی در ایالت با هالفورد تلفنی تماس گرفت.

او تلاش کرد تا ذخیره سازی نامناسب اجساد در پنروز را پنهان کند، اعتراف کرد که “مشکل” در این مکان دارد و طبق دستور 5 اکتبر مقامات ایالتی ادعا کرد که در آنجا تاکسیدرمی انجام داده است.

این شرکت که در سال 2017 تأسیس شد و سوزاندن و تدفین «سبز» را بدون مایعات مومیایی‌سازی ارائه می‌کرد، حتی با افزایش مشکلات مالی و حقوقی آن در سال‌های اخیر، به فعالیت خود ادامه داد.

طبق سوابق عمومی و مصاحبه با افرادی که با آنها کار کرده اند، مالکان در ماه های اخیر پرداخت های مالیاتی خود را از دست داده بودند، از یکی از املاک خود اخراج شده بودند و به دلیل صورت حساب های پرداخت نشده توسط کوره سوزی که نزدیک به یک سال پیش کار با آنها را متوقف کرد، مورد شکایت قرار گرفتند. با یکدیگر.

کلرادو یکی از ضعیف‌ترین تنظیم‌کننده‌های مراسم تشییع جنازه را در کشور دارد که هیچ بازرسی معمولی یا الزامات صلاحیتی برای اپراتورهای تشییع جنازه ندارد.

تا بیش از ده ماه پس از پایان ثبت نام Penrose Funeral Home در نوامبر 2022، هیچ نشانه ای مبنی بر بازدید تنظیم کنندگان ایالتی از سایت یا تماس با هالفورد وجود ندارد.

قانونگذاران ایالتی سال گذشته به تنظیم‌کننده‌ها این اختیار را دادند که بدون رضایت مالکان، خانه‌های تشییع جنازه را بازرسی کنند، اما هیچ بودجه اضافی برای افزایش بازرسی‌ها ارائه نشد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *