می 4, 2024

رئیس پلیس اسکاتلند می گوید قانون جرایم ناشی از نفرت اعتماد عمومی به پلیس را تضعیف می کند | پلیس

0

دبیر کل فدراسیون پلیس اسکاتلند گفت: اجرای قانون جدید جرایم ناشی از نفرت در اسکاتلند “مطمئنا” باعث کاهش اعتماد عمومی به پلیس خواهد شد.

دیوید کندی به برنامه امروز رادیو 4 بی بی سی گفت که این قانون که از روز دوشنبه اجرایی شد و افسران را ملزم به ارزیابی مسائل “احساسی” مانند سوءجنسیت آنلاین می کند، “اعتماد به پلیس در اسکاتلند را از بین می برد و قطعا کاهش خواهد یافت”.

را قانون جنایات نفرت و نظم عمومی (اسکاتلند). به دنبال تثبیت قوانین موجود جرایم ناشی از نفرت است، اما همچنین یک جرم جدید “رفتار تهدید آمیز یا سوء استفاده آمیز با هدف تحریک نفرت” به دلایل سن، ناتوانی، مذهب، گرایش جنسی، هویت تراجنسیتی و تفاوت های جنسیتی ایجاد می کند.

وزرای دولت اسکاتلند اصرار دارند که این قانون “آستانه بسیار بالایی” برای پیگرد قانونی و “محدوده سه گانه” برای آزادی بیان تعیین می کند. با این حال، در هفته‌های اخیر نگرانی‌های فزاینده‌ای در مورد نحوه نظارت بر آن و تأثیری که می‌تواند بر آزادی بیان داشته باشد، وجود داشته است، و این نگرانی وجود دارد که ممکن است به‌طور بدخواهانه علیه گروه‌های خاصی که نظرات خود را ابراز می‌کنند، به‌ویژه علیه فمینیست‌های منتقد جنسیتی استفاده شود. .

کندی، مانند بسیاری از منتقدانی که در مورد عدم شفافیت قانون ابراز نگرانی کرده اند، به امروز گفت که او معتقد است قبل از در نظر گرفتن «عناصر واقعی قانون و چگونگی تفسیر قانونی آنها» باید در دادگاه های تجدیدنظر آزمایش شود. وارد عمل شود».

وی افزود که در زمان کاهش تعداد پلیس به این نیروها هیچ بودجه اضافی برای آموزش داده نشده است و آماده سازی به یک ماژول آنلاین دو ساعته محدود شده است که بازتاب نظرات راب هی، رئیس انجمن در روز دوشنبه بود. کمیسران پلیس اسکاتلند که گفتند افسران “در موقعیت بسیار دشواری” قرار می گیرند، دستگیر شدند.

هی به برنامه یکشنبه بی بی سی اسکاتلند گفت: “ما می ترسیم که این امر به طور بالقوه بر افزایش شدید گزارش ها تأثیر بگذارد – که برخی از آنها ممکن است با حسن نیت تهیه شده باشند اما ممکن است آستانه های تعیین شده در قانون را برآورده نکنند.”

“یا احتمالاً در مواردی که مردم واقعاً در تلاش هستند تا به طور فعال از قانون برای کسب امتیاز علیه افرادی استفاده کنند که در طرف دیگر یک بحث بحث برانگیز قرار دارند.”

سیوبیان براون، وزیر قربانیان و ایمنی جامعه دولت اسکاتلند نیز روز دوشنبه در امروز گفت که در رسیدگی به شکایات مزاحم به پلیس اسکاتلند اعتماد دارد.

براون تاکید کرد که قانون جدید “آستانه بسیار بالایی” را برای جرم تعیین می کند. او گفت: “آنچه باید به صورت آنلاین یا حضوری گفته شود، تهدید یا توهین آمیز خواهد بود، اگر نظر شخصی چالش برانگیز یا توهین آمیز را بیان کنید که مجرمانه نیست.”

براون در پاسخ به این سوال که آیا ارائه اطلاعات نادرست به صورت آنلاین جرم است یا خیر، پاسخ داد: “به هیچ وجه”، اما تاکید کرد که “می توان آن را گزارش کرد و بررسی کرد، این به پلیس بستگی دارد که آن را مجرمانه بداند یا خیر.” “پلیس اسکاتلند”.

مقامات پلیس گفتند اگر اطلاعات آنها توسط پلیس ثبت شود ممکن است مردم آزرده شوند زیرا آنها گزارش جنایت نفرت را دریافت کرده بودند اما به این نتیجه رسیدند که شرایط برای پیگرد قانونی وجود ندارد. طبق دستورالعمل‌ها، آستانه این «حوادث نفرت غیرجنایی» پایین‌تر و ذهنی‌تر به نظر می‌رسد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *