می 19, 2024

بررسی بی بی سی دو شکایت دیگر درباره ستاره سقوط کرده را تایید می کند.

0

به گفته مردی که رفتار ستاره سقوط کرده و پاسخ پخش کننده به آن را بررسی کرده است، دو نفر دیگر از زمان حضور راسل برند در پخش کننده به بی بی سی شکایت کرده اند و در مجموع پنج نفر را دریافت کرده اند.

در به روز رسانی بررسی روز سه شنبه، بی بی سی تأیید کرد که دو نفر در زمانی که برند در 6 Music and Radio 2 از سال 2006 تا 2008 کار می کرد، شکایت کرده اند و شخص سوم پس از آن که در لس آنجلس رخ داده بود، در مورد یک حادثه برجسته در لس آنجلس صحبت کرد. چپ بود

را پخش ملی بریتانیا این بررسی را اعلام کرد به گزارش رسانه های انگلیسی ساندی تایمز، زمان و کانال 4 پخش می کند تحقیقات مشترکی را منتشر کرد که در آن چهار زن ادعا کردند که برند بین سال‌های 2006 تا 2013 در موارد جداگانه از آنها سوء استفاده جنسی کرده است.
راسل برند روی صحنه سخنرانی می کند.
سه سازمان خبری بریتانیایی گزارش داده‌اند که راسل برند، کمدین و تأثیرگذار اجتماعی، بر اساس ادعاهای چهار زن، به تجاوز جنسی، تجاوز جنسی و آزار متهم شده است. (لستر کوهن/گتی ایماژ)

برند تمام اتهامات را به شدت رد کرده است.

پیتر جانستون، مدیر شکایات و بررسی‌های سرمقاله بی‌بی‌سی، که این روند را رهبری می‌کند، گفت که دو شاکی دیگر از زمان شروع تحقیقات او مطرح شده‌اند.

او گفت که بررسی “به هیچ وجه کامل نیست” اما به نظر می رسد که ستاره سابق قبل از جدایی اش در سال 2008 با هیچ اقدام انضباطی روبرو نشده است.

او گفت: «گذر زمان به این معنی است که این کار آسانی نیست – برای مثال، در آن زمان بی‌بی‌سی پرونده مرکزی شکایات کارکنان در مورد قلدری و آزار و اذیت (از جمله آزار جنسی) را حفظ نکرد.

وی گفت: «ما متوجه شده ایم که برخی از شکایات و نگرانی ها مطرح شده است. تا زمانی که راضی نباشم که تمام راه های تحقیق تمام شده است، برای من مناسب نیست که به هیچ نتیجه ای برسم.

“به ویژه، ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که هر کسی که اطلاعات مرتبط دارد، فرصت صحبت با ما را دارد.”

جانستون گفت که ادعای لس آنجلس رسماً در سال 2019 به بی‌بی‌سی گزارش شد، اما او در حال بررسی اطلاعاتی بود که قبل از آن زمان در پخش‌کننده در مورد آن شناخته شده بود و آنچه در آن زمان پخش می‌شد.

جانستون در پاسخ به این ادعا که برند از ماشین های بی بی سی برای بردن یک دختر 16 ساله از مدرسه استفاده کرده است، گفت که سوابق رزرو ماشین دیگر “به دلیل گذشت زمان” در دسترس نیست.

اگرچه برند به ماشین‌ها دسترسی داشت، جانستون گفت که هیچ‌کس تا به حال با او صحبت نکرده است، رانندگی این بازیگر را به خاطر نمی‌آورد.

او همچنین ارقامی را در مورد شکایات بینندگان مربوط به ستاره منتشر کرد که 62 شکایت در سال 2006، 317 شکایت در سال 2007 و 225 شکایت در سال 2008 را فاش کرد، بدون احتساب هزاران شکایت دریافتی در قسمتی که او را مجبور به ترک کانال کرد و پیام های توهین آمیز را در پاسخگویی یک بازیگر فاش کرد. گرفتار.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *