جولای 27, 2024

کودکان تحت مراقبت خطر ورود به سیستم قضایی نوجوانان انگلیسی را هشت برابر افزایش می دهند | عدالت جوانان

0

بزرگترین مطالعه تا به امروز در مورد تجارب مراقبتی و سیستم عدالت جوانان در انگلستان نشان داده است که کودکانی که در مراقبت زندگی کرده اند، هشت برابر بیشتر از کودکانی که این کار را نکرده اند، اخطار یا محکومیت از سیستم قضایی جوانان دریافت کرده اند.

از داده ها استفاده کنید گردآوری شده توسط این مطالعه با همکاری وزارت دادگستری (MoJ) و وزارت آموزش، تجربیات تقریباً 2.3 میلیون کودک متولد شده در انگلستان را بین سال‌های 1996 و 1999 مورد بررسی قرار داد. داده های آنها بین سنین 10 سال – حداقل سن مسئولیت کیفری در انگلستان – جمع آوری شده است. و 17.

این نشان داد که 33 درصد از کودکان با تجربه مراقبت از مؤسسه مجرمان جوان اخطار یا محکومیت دریافت کردند، در مقایسه با 4 درصد از کودکان بدون تجربه مراقبت. این رقم برای برخی از گروه‌های اقلیت قومی با تجربه مراقبت، از جمله سیاه‌پوستان کارائیب (39%)، مخلوط سفید و سیاه کارائیب (42%)، مسافران ایرلندی تبار (46%) و کولی/روم (50%) حتی بیشتر بود.

کسانی که از دکتر مطالعه ای که توسط کیتی هانتر، مدرس ارشد جرم شناسی در دانشگاه متروپولیتن منچستر و با حمایت دانشگاه لنکستر انجام شد، تامین شد. توسط Administrative Data Research UK. از بین کودکان تحت نظارت، 2,241,250 هیچ تجربه مراقبتی نداشتند و 50,070 کودک تجربه مراقبت داشتند. افراد با تجربه مراقبت 2٪ از کل مجموعه داده ها را تشکیل می دادند، اما 15٪ از کسانی که در عدالت جوانان مشارکت داشتند و 32٪ از کسانی که حکم حبس را دریافت کردند.

به طور کلی، 9 درصد از کودکان سیاهپوست و مختلط با تجربه مراقبت محکوم به زندان شدند – تقریباً دو برابر کودکان سفیدپوست با تجربه مراقبت. نسبت کسانی که هیچ تجربه مراقبتی نداشتند که حکم زندان دریافت کردند کمتر از 0.5٪ بود. هانتر گفت که کودکان اقلیت های قومی با تجربه مراقبت با “بار مضاعف” آسیب روبرو هستند.

کودکانی که تجربه مراقبت را دارند به احتمال زیاد «مجرم پرکار جوان» هستند – که توسط وزارت دادگستری به عنوان کسانی که چهار یا بیشتر اخطار یا محکومیت از سیستم قضایی جوانان دریافت کرده اند تعریف می شود. کودکان دارای سوابق کیفری که تجربه مراقبت داشتند به طور متوسط ​​هفت اخطار یا محکومیت دریافت کردند، در مقایسه با سه مورد برای کودکانی که سابقه مراقبت نداشتند، در حالی که آنهایی که به عنوان قومیت سیاه و مختلط شناسایی شدند به ترتیب به ترتیب هشت و نه اخطار یا محکومیت دریافت کردند. بازداشتگاه نوجوانان

کودکان دارای سابقه کیفری که تحت مراقبت بودند بیش از دو برابر کودکان بدون سابقه کیفری در معرض مجازات زندان بودند.

کودکان هندی و پاکستانی با تجربه مراقبت کمترین احتمال را در بین هر گروه قومی داشتند (16%)، اما این میزان همچنان چهار برابر بیشتر از کودکان بدون تجربه مراقبت بود.

هانتر به دلایل متعددی اشاره کرد که چرا کودکان دارای تجربه مراقبت بیشتر احتمال دارد که سوابق کیفری داشته باشند و در میان مجرمان پرتعداد بیش از حد حضور دارند: آنها اغلب به دلیل رفتارهایی که اگر در محیطی غیر مراقبتی رخ می داد به مداخله عدالت نوجوانان منجر نمی شد جرم انگاری می شوند. ; کودکان ممکن است تحت نظارت بیش از حد در مراقبت باشند. پلیس ممکن است به طور ناعادلانه دسته خاصی از کودکان، از جمله کودکان خانواده های از هم گسیخته را هدف قرار دهد.

کودکانی که تجربه مراقبت دارند نیز بیشتر در معرض مشکلات سلامت روان، مشکلات مواد مخدر و مشکلات در مدرسه هستند که احتمال جرم انگاری را افزایش می دهد. هانتر گفت که این معایب را می توان با بی ثباتی و عدم حمایت در سیستم مراقبت تشدید کرد.

تعداد کودکانی که در انگلستان اخطار یا محکوم شده بودند در طول دوره مطالعه به شدت کاهش یافت. حدود 39 درصد از متولدین سال 1996 با سابقه مراقبت سابقه کیفری داشتند، در حالی که این رقم در سال 1999 26 درصد بود. این کاهش برای کسانی که هیچ تجربه مراقبتی نداشتند بیشتر بود، به طوری که مشارکت عدالت جوانان در هر چهار کشور از 6٪ به 3٪ سال تولد به نصف رسید، بنابراین شکاف بین دو گروه در این دوره افزایش یافت. در حالی که احتمال دریافت اخطار یا محکومیت کودکانی که در سال 1996 در سال 1996 به دنیا آمدند، نسبت به همسالان خود که تجربه مراقبت نداشتند، هفت برابر بیشتر بود، کودکانی که در سال 1999 متولد شدند، 9 برابر بیشتر احتمال داشت.

از تبلیغات خبرنامه بگذرید

آن لانگفیلد، رئیس کمیسیون زندگی جوان و کمیسر سابق کودکان، گفت: «تعداد نامتناسب کودکانی که تجربه مراقبت از دریافت اخطار، محکومیت یا حکم حبس در دادگاه جوانان را دارند، تکان دهنده است.» این شواهد دیگری است که بسیاری از سیستم‌ها را نشان می‌دهد. طراحی شده برای محافظت و حمایت از آسیب پذیرترین جوانان ما، به ویژه کودکان سیاه پوست و خردسال، در عوض در حال شکست هستند.

بدون سرمایه‌گذاری بهتر و اصلاح خدمات بهداشت روانی کودکان، مراقبت‌های اجتماعی کودکان، حمایت خانواده و سیستم آموزشی، ما شانس زندگی هزاران جوان را قبل از رسیدن به بزرگسالی از بین می‌بریم.»

دیوید گراهام، مدیر ملی انجمن مرتکبین مراقبت، گفت: «تعداد 33 درصد از این کودکان در تماس با سیستم قضایی جوانان بسیار بیشتر از برآوردهای قبلی است.» این یک کیفرخواست وحشتناک از شکست مقامات محلی است. آموزش و حمایت از کودکان در مراقبت از آنها. اگر به والدین مادری گفته شود که احتمال یک سوم این که فرزندانشان در سیستم قضایی نوجوانان قرار بگیرند وجود دارد، هر کاری که می توانند برای جلوگیری از آن انجام می دهند. زمان آن فرا رسیده است که دولت از این وضعیت بیدار شود و گام‌های مشخصی برای حمایت از کودکان تحت مراقبت برای داشتن زندگی مثبت و موفق بردارد.»

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: “اکثریت قریب به اتفاق کودکان تحت مراقبت هیچ تماسی با سیستم عدالت کیفری ندارند… ما یک پروتکل ملی برای کاهش جرم انگاری غیرضروری کودکان تحت مراقبت و بازمانده از مراقبت داریم و در حال انجام اقداماتی برای رفع آنها هستیم. عوامل خطری که می تواند منجر به رفتار مجرمانه شود، از جمله از طریق کار ما برای بهبود حضور در مدرسه.”

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *