جولای 27, 2024

کمبود کارکنان در میان مرگ‌های «عمیقا نگران‌کننده» در زندان‌های انگلستان نگران‌کننده است | زندان و تعلیق

0

بر اساس یک گزارش، حداقل 9 تحقیق در مورد مرگ و میر در بازداشتگاه نشان داده است که از ابتدای سال 2021، کمبود کارکنان زندان و مشکلات بار کاری وجود دارد. مشاهده کننده تجزیه و تحلیل گزارش های پزشکی قانونی.

مسائل مطرح شده شامل شکاف در نظارت بر زندانیان به دلیل کمبود کارکنان، کمبود کارکنان بالینی در زندان و کمبود در برنامه کارگران کلیدی است. پزشکان قانونی همچنین مکرراً مشکلات مربوط به آموزش کارکنان و فرآیند ارزیابی، مراقبت و کار گروهی (ACCT) را برای زندانیانی که در معرض خطر خودکشی یا آسیب رساندن به خود هستند شناسایی کرده اند.

فرار اخیر مظنون ترور دانیل خلیف از HMP Wandsworth توجه را به تأثیر ریاضت بر خدمات زندان جلب کرد. ارقام دولتی تجزیه و تحلیل شده توسط Prison Reform Trust نشان می دهد که نسبت به سال 2010 تعداد کارکنان خط مقدم زندان 10 درصد کمتر است و گردش مالی زیاد تجربه آنها را محدود کرده است.

اندی کین داونز، مدیر اجرایی Prison Advice and Care Trust گفت: «تعداد افرادی که در بازداشت می میرند عمیقاً نگران کننده است. “تعدادی از عوامل موثر وجود دارد، اما شکی نیست که مسائل استخدام و حفظ نقش مهمی دارند. هزاران افسر زندان هر روز کار بزرگی انجام می دهند، اما تعداد آنها به اندازه کافی نیست و تعداد زیادی از آنها تجربه نسبتا کمی در این شغل دارند.»

در تحقیقات اخیر درباره خودکشی یک زندانی در HMP Swaleside در ژوئن 2022، هیئت منصفه به این نتیجه رسید که ایمنی وی به دلیل کمبود کارکنان به خطر افتاده است و انتظار می رود کمبود کارکنان پشتیبانی و افسران زندان حتی بدتر شود.

فرار دنیل خلیف از HMP Wandsworth توجه را به کمبود بودجه زندان ها جلب کرده است. عکس: پلیس متروپولیتن/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ

«کارکنان زندان مطابق انتظارات محلی بر قرنطینه شدن زندانی نظارت نکردند. آنها گفتند که این نتیجه مستقیم کمبود کارکنان در سوالساید بوده است. من به شدت نگران کمبود مداوم کارکنان در Swaleside هستم و این که چگونه بر سطح حمایت و نظارت او تأثیر می گذارد.

این گزارش می افزاید: فرماندار به ما گفت که کمبود کارکنان و خستگی کارکنان ادامه دارد و میزان بالای بیماری بر مدیریت زندان تأثیر می گذارد.

مورد دیگری مشکلات برنامه کلیدی را نشان می دهد که هدف آن بهبود امنیت از طریق کار با زندانیان و ایجاد روابط با کارکنان است. در گزارشی از پیشگیری از مرگ‌های آینده (PFD) در سال جاری، یک پزشک قانونی هشدار داد: «شواهدی ارائه شده است که نشان می‌دهد از زمان معرفی (طرح کار کلیدی)، که تصور می‌شود در سال 2016 اتفاق افتاده است، مرگ و میر افزایش یافته است. در سال 2017 و یکی از دلایل آن بود که در سطح ملی تنها موفقیت محدودی حاصل شده است.» زیرا این منابع است.

نشان داده شده است که اجرای برنامه Keyworker در HMP Guys Marsh دشوار است و برای مدت طولانی به سطح مطلوبی اجرا نشده است. بنابراین من نگران این هستم که سیستم فعلی برای هدف مناسب نیست.»

گزارش‌های PFD برای نشان دادن مشکلاتی که در طول تحقیقات یافت می‌شوند نوشته می‌شوند و می‌توانند منجر به مرگ‌های آینده شوند. موضوعاتی که آنها برجسته کردند لزوماً علت مرگ مورد بررسی در تحقیقات نبود و خودکشی می تواند ناشی از عوامل متعدد و پیچیده باشد.

اما گزارشی که در ماه جاری توسط هیئت مشاوران مستقل دولت در مورد مرگ و میر در بازداشت منتشر شد، هشدار داد که رشد جمعیت زندانیان منجر به “عدم تعادل” در نسبت کارکنان به زندانی شده است.

زندانیان نمی توانند از حمایت دلسوزانه و شخص محوری که به عنوان کلیدی برای پیشگیری از خودکشی برجسته شده است دریافت کنند، اگر کارکنان خود حمایت و نظارت برای کاهش فشارهای کاری خود را دریافت نکنند.» گزارش گفت.

کمبود کادر بالینی نیز مشکل ساز است. گزارش اخیر PFD هشدار داد که HMP Wakefield دارای حداکثر امنیت است که دارای 750 مرد است که بسیاری از آنها با مشکلات جدی سلامت روانی یا اعتیاد مواجه هستند، علیرغم اینکه NHS انگلستان این ماده را بررسی کرده است، فقط یک روز در هفته یک روانپزشک مشاور در اختیار دارد.

میک پیمبلت، معاون دبیر کل انجمن افسران زندان، گفت: «فشار کارکنان قابل توجهی در اکثر زندان‌ها وجود دارد و اعضای ما در این زندان‌ها برای مقابله با این مشکل تلاش می‌کنند. «فشار برای پیروی از رژیم روزانه زندان، که شامل الزامات اولیه برای زندانیان است، وجود دارد. علاوه بر این، آنها روزانه با حوادث خشونت آمیز مواجه می شوند و اغلب مجبورند اولویت ها را تغییر دهند.

«اگرچه هیچ افسر زندان داوطلبانه از زندانی که در معرض خطر تلقی می‌شود غفلت نمی‌کند، فشارهای عملیاتی شغل گاهی باعث می‌شود که چیزها نادیده گرفته شوند.

از تبلیغات خبرنامه بگذرید

«(سرویس زندان) و دولت به دلیل ریاضت و کاهش آنها از سال 2010 در این گزارش های غم انگیز شریک هستند. همانطور که این اتحادیه مدام می گوید: کاهش عواقب دارد.

لوسی مک کی، سخنگوی موسسه خیریه Inquest، گفت: “شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد زندان ها به طور مداوم در حفظ امنیت مردم شکست می خورند و بدترین مشکل مرگ و میر قابل پیشگیری است.”

تحقیقات سطوح ناپایدار بی‌توجهی و ناامیدی را در زندان‌ها نشان می‌دهد، با اشاره به مشکلات کارکنان، نقص اساسی در مراقبت و ناتوانی در اعمال روش‌هایی برای نظارت بر خودکشی و خودآزاری.»

او گفت که زندان ها قابل اصلاح نیستند و احزاب سیاسی بزرگ را به نادیده گرفتن شواهد و امتناع از سرمایه گذاری در گزینه های جایگزین خارج از سیستم عدالت کیفری متهم کرد.

سخنگوی سازمان زندان گفت: “هیچ مدرکی دال بر افزایش ناگهانی و غیرعادی تعداد مرگ‌های خودساخته در بازداشت وجود ندارد.” این رقم به طور کلی ثابت مانده است و بین سال‌های 1997 تا 2022 به استثنای سال 2016، زیر 100 بوده است. “

«ما می‌خواهیم در زندان شاهد مرگ‌های خودساخته و آسیب‌رسانی به خود باشیم. به همین دلیل است که ما آموزش کارکنان را برای جلوگیری از آسیب رساندن به خود افزایش داده‌ایم، با NHS برای بهبود مراقبت‌های بهداشت روانی کار کرده‌ایم و سامری‌ها را تامین مالی کرده‌ایم.” ما در حال حاضر 4000 افسر بیشتر از مارس 2017 داریم – در حالی که حقوق اولیه آنها را به بیش از 30000 پوند افزایش داده ایم تا جذب کنیم. و بهترین کارمندان را حفظ کنید.»

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *