جولای 27, 2024

نگاه گاردین به کار بخش دولتی: کمبود مهدکودک به بحران عمیق‌تر اشاره دارد | سرمقاله

0

آرآن عصرهای پنجشنبه و تشویق کارگران کلیدی در آستانه خانه را به خاطر دارید؟ در طول همه‌گیری، افرادی که در مشاغل سخت و عمومی کار می‌کنند به درستی و به گرمی مورد تحسین قرار گرفته‌اند. آن موقع بود. امروزه کمبود کارکنان باعث ایجاد مشکلاتی در سراسر خدمات عمومی شده است، به ویژه در مشاغلی که نیاز به سطح بالایی از تعامل چهره به چهره دارد، از جمله معلمان، زندان ها و افسران مشروط.

آموزش در دوران کودکی جدیدترین صنعتی است که می گوید کمبود کارکنان توانایی آن را برای برآوردن نیازهای خانواده ها تهدید می کند. بر اساس مطالعه ای که توسط ائتلاف آموزش اولیه و مراقبت از کودکان انجام شد، تنها 17 درصد از مدیران مهدکودک معتقدند که می توانند “دوره های رایگان” وعده داده شده توسط وزیران را از سال آینده ارائه دهند. حدود 10000 نفر در انگلیس از سال 2019 شغل خود را در مهدکودک ها یا به عنوان پرستار کودک ترک کرده اند که کاهش 3 درصدی را نشان می دهد.

در دسترس بودن به ویژه در جایی که افراد فقیرتر زندگی می کنند کم است. تقریباً یک سوم مهدکودک‌های غیرانتفاعی در این مناطق بین سال‌های 2018 تا 2022 بسته یا خصوصی شدند. با توجه به اینکه اکنون حدود دو سوم مهدکودک‌ها به صورت خصوصی اداره می‌شوند (از جمله بسیاری از مهدکودک‌ها که بودجه عمومی دارند)، هشدارهایی وجود دارد که خطر تبدیل شدن مهدکودک‌ها به «زمین بازی برای سهام خصوصی» وجود دارد. سابقه چنین مالکانی در خانه های سالمندان و جاهای دیگر این امر را بسیار نامطلوب می کند. به خصوص، کارشناسان نگران هستند در مورد کودکان با نیازهای آموزشی ویژه و در مورد ساختارهای مالکیت و مدیریتی که فاقد شفافیت هستند.

حقوق کم و وضعیت پایین کار مراقبت از کودکان، که عمدتاً توسط زنان انجام می شود، مدت هاست که با توجه به مسئولیتی که در بر دارد، ناعادلانه تلقی می شود. برای پرستارانی که از خانه کار می‌کنند، افزایش انرژی و سایر هزینه‌ها چالش خاصی را ایجاد می‌کند. با این حال، خروج بسیاری از کارگران مسن‌تر و با تجربه نیز می‌تواند به عنوان بخشی از یک مشکل گسترده‌تر بازار کار دیده شود.

یکی از دلایل این امر توقف سال ها دستمزد در بخش دولتی و به دنبال آن افزایش دستمزدها زیر نرخ تورم است. ماه گذشته، پزشکان جوان با وزرا گفتگو کردند، اما این اختلاف حل نشده باقی ماند. معلمان افزایش 6.5 درصدی را در تابستان پذیرفتند، اما مشکلات استخدام همچنان با نیمی از جابجایی های دبیرستانی امسال تکمیل نشده است. عامل دیگر کاهش مشاغل در طول سال های ریاضت اقتصادی است که باعث شد بسیاری از کارگران مسن تر کار را ترک کنند و استخدام های جدید بدون مربیان مناسب و تیم هایی بدون اعضای با تجربه باقی بماند. در زندان‌ها، پلیس و مددکاری اجتماعی به رسمیت شناخته می‌شود که از دست دادن حافظه و دانش نهادی باعث آسیب‌های پایدار می‌شود.

این بیماری همه گیر این امید را ایجاد کرد که آسیب های عاطفی و فیزیکی نقش های عمومی به رسمیت شناخته شود. اما میراث کووید خشن بوده است. از آنجایی که کار ترکیبی، انعطاف‌پذیر و آنلاین برای بسیاری از کارگران به امری عادی تبدیل شده است، کسانی که در خط مقدم کار می‌کنند بیش از هر زمان دیگری از خطرات و خواسته‌هایی آگاه هستند – از جمله ساعات کار ضد اجتماعی و تماس فیزیکی با دیگران – که کارشان به همراه دارد. . مؤسسه دولت هشدار داده است که برخی از خدمات ممکن است در یک “حلقه فاجعه” گیر کنند زیرا عموم مردم به طور فزاینده ای از ارائه ناکافی ناامید می شوند – و مردم تمایل کمتری به کار در چنین شرایطی دارند.

چند راه حل خلاقانه برای این مشکلات مرتبط پیشنهاد شده است. حزب کارگر در حال بررسی لغو بدهی دانشجویی پزشکان و پرستاران تازه واجد شرایط NHS است. ویزاهای جدید برای مراقبین قرار بود اصلاحات در محل کار به دنبال این اتفاق بیفتد – اما این به طرز نگران کننده ای به تعویق افتاده است. مراقبت از کودکان نیازمند یک استراتژی ملی و مقررات بهبود یافته است. به طور گسترده تر، نیاز فوری به شناخت ارزش کارگران خط مقدم وجود دارد که وظایف سختگیرانه آنها شامل برآوردن نیازهای انسانی است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *