جولای 27, 2024

فرار از زندان واندسورث نیاز به اصلاحات کیفری را برجسته می کند | زندان و تعلیق

0

بیایید از تور غیرمجاز دانیل خلیف در زندان واندسورث به عنوان کاتالیزوری برای اصلاحات کیفری بسیار مورد نیاز استفاده کنیم (سرمقاله، 10 سپتامبر).

زمانی که این زندان برای اولین بار در سال 1851 افتتاح شد، این زندان قبلاً منسوخ شده بود – طراحی آن از زندان پنتونویل که یک دهه قبل از آن ساخته شده بود الگوبرداری شد. از آن زمان تاکنون، برای بهبود شانس این گونه مکان‌ها که مردم را به سمت بهتر شدن تغییر می‌دهند، کاری انجام نشده است.

زندان‌های انگلستان و ولز دارای مشتریان متنوعی هستند که در مجموع بیش از 80000 نفر را تشکیل می‌دهند که عمدتاً مرد هستند. بیش از یک چهارم از اقلیت های قومی هستند و 38 درصد در حال گذراندن محکومیت های کمتر از شش ماه هستند. دو سوم آنها مشکلات روانی دارند. به دلیل کمبود نیرو و کمبود بودجه، توانبخشی مناسب یک رویای لوله است.

ما باید شروعی تازه داشته باشیم: ارائه خدمات امنیتی و پزشکی در صورت لزوم. آزمایش با جایگزین های تخیلی برای زندان بر اساس جبران، غرامت و آشتی؛ و همه آنها را برای اطمینان از پیشرفت مداوم در کاهش تکرار جرم ارزیابی کنید. و واندسورث را به موزه «غیرانسانی بودن انسان نسبت به انسان» تبدیل کنید.
فیلیپ پریستلی
افسر سابق آزمایشی; مورخ زندان
موریس وانستون
استاد بازنشسته جرم شناسی و عدالت کیفری در دانشگاه سوانسی

آوریل گذشته از سمت خود به عنوان مدیر زندان بازنشسته شدم. هر چه بیشتر در مورد وضعیت وخیم زندان هایمان مطالعه می کنم، مطمئن تر می شوم که تصمیم درستی گرفته ام. فرمانداران می خواهند برای افراد زندانی تفاوت ایجاد کنند و کارکنان خود را حمایت و توسعه دهند. شرایط کنونی این اجازه را نمی دهد و دیگر هیچ چیز دلسرد کننده ای برای همکاران باقیمانده من نخواهد بود.

وقتی شما مسئول یک زندان هستید، مسئول آن هستید، اما اغلب نمی توانید اوضاع را بهتر کنید. من از اینکه یک زندان را اداره می کنم احساس افتخار می کردم، اما برای همکارانم و آنهایی که در زندان هستند که هنوز با یک سیستم شکسته مبارزه می کنند، نگران هستم.
جودیت فیلین
میدستون، کنت

آیا در مورد هر چیزی که امروز در گاردین می خوانید نظری دارید؟ لطفا پست الکترونیک نامه خود را برای ما ارسال کنید تا برای انتشار در ما در نظر گرفته شود نامه ها بخش.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *