جولای 27, 2024

زندانیان بریتانیایی زندگی زندان را از طریق تلفن های قاچاق به صورت آنلاین پخش می کنند | زندان و تعلیق

0

زندانیان از تلفن های مخفی برای پخش زندگی خود در شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. برخی از هم سلولی‌های خود مصاحبه می‌کنند مانند زندانی Paxman، برخی دیگر شیرین کاری‌هایی به سبک Jackass انجام می‌دهند. برخی مهارت های رپ خود را به رخ می کشند و برخی با نشان دادن آنچه می توان در یک دیگ زندان پخت، جیمی الیور را در معرض آزمایش قرار دادند.

در TikTok – اغلب با هشتگ #prisontok – و همچنین در یوتیوب و اینستاگرام، هزاران ویدئوی زندان وجود دارد که در آنها به نظر می‌رسد قربانیان جنایات زندانیان کاملا نادیده گرفته می‌شوند.

یک زندانی مجموعه یوتیوب خود به نام مصاحبه های HMP را دارد که در آن از افرادی که در داخل با آنها ملاقات می کند در مورد جنایات و محاکمه آنها سؤال می کند. یکی از سوژه های او در سال گذشته رایان مک فی بود به 16 سال زندان محکوم شد در سال 2019 به دلیل بریدن دست یک غریبه با قمه در یک حمله غیرقانونی.

مصاحبه شونده دیگر بود توماس فریزراو که در سال 2019 به دلیل کور کردن مردی با ضربه چاقو به چشم او با بطری و آتش زدن مرد دیگری به 21 سال زندان محکوم شد. او در این ویدئو از طولانی بودن حکمش و اینکه افراد حاضر در دادگاه با دریافت آن شروع به کف زدن کردند، شکایت می کند.

بعد از اینکه یوتیوب از مصاحبه ها توسط گاردین آگاه شد، محدودیت سنی برای جلوگیری از مشاهده آنها توسط کودکان اضافه کرد، اما آنها را حذف نکرد. یک سخنگوی گفت: «ما ایمنی کاربر را جدی می‌گیریم و سیاست‌هایی داریم که محتوایی را که محتوای خشونت‌آمیز یا گرافیکی را تبلیغ می‌کند ممنوع می‌کند. در طول بازبینی، ویدیو دارای محدودیت سنی بود.»

در یک حساب کاربری TikTok به نام hmp5starchef، یک زندانی ناشناس ویدئوهایی از غذاهایی که آماده می‌کند، از جمله برگر، برگر و کاری را منتشر می‌کند. گزارش های دیگر نشان می دهد که با کتری زندان چه کاری می توان انجام داد، از جمله تبدیل آن به سرخ کن مخصوص سمبوسه.

چند سال پیش یک زندانی مبتلا به کوتولگی که لیکلمن نامیده شداو با پخش شیرینی و رقص از تلفن همراه خود ده ها هزار دنبال کننده در اینستاگرام جمع کرد.

همچنین ویدیوهایی در فضای مجازی وجود دارد که نشان می دهد مجرمان جنسی محکوم به شکنجه و ضرب و شتم در اتاق پشتی هستند.

دیوید ناوارو کانال یوتیوب را راه اندازی کرد ملت جنایتکار در سال 2019، زمانی که مدت حبس 10 ساله برای سرقت مسلحانه به پایان می رسید. او از هم زندانیان در مورد بدترین چیزهایی که در زندان دیده‌اند، پرسید: اولین شب آنها چگونه بود – یکی گفت: «خیلی ترسیده بودم، فکر می‌کردم زیر دوش به من تجاوز می‌شود» – و اینکه آنها به زندان چه امتیازی می‌دهند. غذا.

من این کانال را راه اندازی کردم زیرا از توصیف نادرست رسانه های جریان اصلی از زندگی زندان خسته شده بودم. من به اندازه کافی مستند زندان دیده بودم که بدانم قبل از رسیدن دوربین ها، نظافتچی ها یک نظافت دیوانه وار انجام می دهند و فقط به زندانیان «تقویت شده» اجازه می دهند از سلول هایشان خارج شوند. آنها می خواهند که راحت به نظر برسد زندگی مخفی زندانها و اکنون پس از آزادی با زندانیان مصاحبه های قانونی در یوتیوب انجام می دهد.

او گفت که زندانیان سعی کردند در مقابل دوربین‌ها سخت‌گیرانه رفتار کنند، اما حقیقت این بود که «هیچ‌کس واقعاً آنجا را دوست ندارد».

ناوارو گفت که کارکنان زندان می‌دانستند که او یک کانال یوتیوب دارد اما هرگز تلفنی در سلولش پیدا نکرده است. “آنها می دانستند که من هستم. آنها همیشه در هنگام فرود به سراغ من می آمدند و می پرسیدند “شما بزهکاران چه کار می کنید؟” و “قسمت بعدی کی منتشر می شود؟”

بخش 40D قانون زندان‌ها 1952 می‌گوید که پخش بدون مجوز از زندان جرم است. زندانیان برای 42 روز دیگر قابل تمدید است اگر آنها در استفاده از تلفن همراه دستگیر شوند، جریمه خواهند شد، اما در بیشتر موارد امتیازات آنها برای مدت مشابه لغو می شود. سیاست زندان بیان می کند که تمام سلول ها باید حداقل یک بار در ماه مورد بازرسی قرار گیرند، اما به دلیل کمبود کارکنان اغلب این اتفاق نمی افتد.

ناوارو گفت: «دسترسی به گوشی های هوشمند در زندان آسان نیست. “اگر 60 نفر در یک بال وجود داشته باشند، شاید چهار یا پنج نفر گوشی هوشمند داشته باشند.”

او گفت که برخی از آنها را روی دیوار زندان پرتاب کردند یا با هواپیماهای بدون سرنشین به آنجا رسیدند، اما بیشتر آنها توسط مقامات فاسد یا سایر کارکنان زندان مانند معلمان آورده شدند.

قیمت بالایی دارند. در زندانی که تعداد زیادی گوشی هوشمند وجود دارد، ممکن است به قیمت 1000 پوند نگاه کنید. ناوارو گفت، در مکان‌هایی که امنیت سخت‌تر است، مانند بلمارش، می‌توانید تا 3000 پوند بپردازید.

TikTok از اظهار نظر خودداری کرد، اما چندین ویدیو که توسط گاردین به این شرکت گزارش شده بود، روز سه شنبه حذف شدند. اینستاگرام نیز از اظهار نظر خودداری کرد، اما منبعی در شرکت مادر متا گفت که این شرکت با مجریان قانون کار می کند تا محتوای به اشتراک گذاشته شده با ما را بررسی کند.

سخنگوی سرویس زندان گفت: «تلفن‌ها در زندان‌ها تحمل نمی‌شوند و کسانی که قوانین را زیر پا بگذارند با مجازات‌های سختی از جمله مجازات‌های زندان اضافی مواجه خواهند شد.» ما با شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی برای حذف ویدیوها و سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون پوندی خود در فرودگاه‌ها همکاری می‌کنیم. اقدامات امنیتی به ما کمک کرده است تا بیش از 28000 تلاش برای قاچاق کالای قاچاق – از جمله تلفن – را در پشت میله‌ها شناسایی کنیم.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *