جولای 27, 2024

با زندان‌های شلوغ و طولانی‌ترین احکام در اروپا، آخرین چیزی که بریتانیا به آن نیاز دارد «اصلاحات» بیشتر جناح راست است. پولی توینبی

0

اچقبل از شروع دوباره، بیایید پیچ ​​ها را محکم کنیم و احکام زندان را افزایش دهیم تا اشتهای سیری ناپذیر برخی رای دهندگان را برای حبس کردن مجرمان بیشتر و بیشتر برآورده کنیم. این یک بیماری بریتانیایی است – ناشی از ناآگاهی عمومی است که بریتانیا برای چندین دهه از این بیماری رنج می برد. سخت ترین مجازات در اروپای غربی، جایی که سرانه افراد بیشتری نسبت به چین زندانی می شوند. این یک جهل است که هم دولت محافظه کار و هم دولت کارگر بدبینانه به دلایل سیاسی از آن بهره برداری کرده اند.

یک کمیته قضایی ناامید به ریاست باب نیل، نماینده حزب محافظه کار، دریافت که 70 درصد مردم معتقدند محکومیت موجه است. خیلی ملایم. این کمیته ماه گذشته از دولت خواست تا “مردم را فعالانه در سیاست مجازات مشارکت دهد”. مردم تقریباً هیچ نمی دانند که چگونه مجازات های زندان به طور مداوم تمدید شده است و اغلب نرخ های زندان موجود برای جرایم را دست کم می گیرند.

در مورد درخواست کمیته چیزی تاثیرگذار و کمی ناامیدکننده وجود دارد: “وظیفه همه تصمیم گیرندگان سیاسی و صاحب نظران این است که یک بحث سازنده تر ایجاد کنند و برای اجماع بیشتر در مورد موضوعات تلاش کنند.” در عوض، ما دچار ترس و وحشت می شویم. -تغییر نمایندگان برجسته مجلس و یک حزب دست راستی مطبوعاتی که خواستار مجازات بیشتر هستند و از هر جنایت فوق العاده تکان دهنده ای به عنوان نشانه ای استفاده می کنند که کشور با گاری دستی به جهنم می رود. پس از وحشت بی نظیر جیمز بولگر، مایکل هوارد، وزیر کشور محافظه کار وقت، تصمیم گرفت جمله سن مسئولیت کیفری 10 سال است. این دولت نیز مانند همه دولت‌ها به دلایل سیاسی به این فراخوان گوش داده و احکام سخت‌تری صادر کرده است.

بلافاصله پس از گزارش کمیته، سخنرانی پادشاه (یکی دیگر) از پیش نویس قانون جزایی پرده برداری کرد که برای بدترین قتل ها و تجاوزها حبس ابد پیش بینی می کرد و هیچ اختیاری برای قضات باقی نمی گذاشت. همه مجرمانی که مرتکب تجاوز جنسی و سایر جرایم جدی جنسی شوند اکنون مجازات خواهند شد روزانه محکومیت آنها: معمولاً نیمی از مدت محکومیت خود را به صورت مشروط می گذرانند. این بدان معناست که زندان‌ها به سرعت شلوغ می‌شوند – اما بدتر از آن، این بدان معناست که مجرمان خطرناک دیگر با مجوز آزاد نمی‌شوند، تحت نظارت دقیق قرار می‌گیرند و با تهدید فراخوان مواجه می‌شوند. اکنون آنها بعداً آزاد می شوند، اما بدون نظارت برای تنظیم زندگی خود در خارج. برای این که تصور کنیم این طرح خطرناک تری است، لازم نیست در قبال جنایتکاران ملایم باشیم.

این اقدامات تشدیدکننده جدید که بار دیگر بر تعداد زندانیان افزوده می‌شود، علی‌رغم پیش‌بینی‌های افزایش موی دولت صورت می‌گیرد. با رکورد 88225 نفر به گفته وزارت دادگستری، تعداد زندانیان در انگلیس و ولز تا 106300 افزایش خواهد یافت. مارس 2027. تنها در سال جاری 7 درصد افزایش یافته است.

چرا؟ حتما باید موج جنایت افسارگسیخته باشد؟ نه، خود دولت می‌گوید که این به دلیل تغییرات در احکام و حتی صف‌های طولانی‌تر زندانیان بازداشت‌شده در انتظار محاکمه است که به دلیل حجم عظیم ریاضت اقتصادی به تأخیر افتاده است: طبق آخرین آمار، ۱۶۱۹۶ زندانی. به گفته صندوق اصلاحات زندان، این بالاترین سطح در 50 سال گذشته است.

زندان‌های پر ازدحام و ناامن ماه گذشته باعث وحشت شد، چرا الکس چالک، وزیر دادگستری اعلام کرد اکثر زندانیان 18 روز زودتر آزاد می شوند تا سلول ها را آزاد کنند. شاید فکر کنید خبر خوبی است که او می گوید برای جلوگیری از چرخش سریع که بدون گذاشتن زمان برای معالجه و زندانیانی که در معرض خطر هستند، هیچ فایده ای ندارد، نباید به زندان های کمتر از یک سال محکوم شود. تماس برای از دست دادن شغل و خانواده. اما تنها با 3833 عدد جمله کوتاهs، که به سختی مشکل ازدحام بیش از حد را لمس می کند. علاوه بر این، ریچارد گارساید از مرکز مطالعات جنایی و عدالت هشدار می‌دهد که اگر دادگاه‌ها بخواهند کسی را حبس کنند، مجازات را به بیش از یک سال افزایش می‌دهند.

صندوق اصلاحات زندان گزارش می دهد که با وجود هزینه های هنگفت، شرایط همچنان رو به وخامت است. موسسه خدمات عمومی سالانه دولت نظرسنجی به صراحت می‌گوید که «زندان‌ها در بحران هستند» و کمبود شدید کارکنان، تشدید بدبختی، خشونت و حوادث خودآزاری توسط زنان را گزارش می‌دهد، در حالی که برنامه‌های بازپروری از سال 2010 تقریباً به هیچ‌وجه کاهش یافته است.

دولت به دور از موج جنایت، به جنایت می بالد پسندیدن 50 درصد از سال 2010 – و طبق بیانیه، این مورد است فول فکت. قتل کاهش یافته است، اما جنایت چاقو و اسلحه بالا هستند.

او می گوید که برخی ادعا می کنند که جرم فقط به این دلیل کاهش می یابد که بسیاری از مجرمان در بند هستند، اما هیچ ارتباطی وجود ندارد اداره حسابرسی ملی. نرخ جرم و جنایت در چند دهه گذشته به طور مشابه در کشورها کاهش یافته است بالا و پایین نرخ خاموشی

حزب کارگر وقتی می‌گوید 90 درصد جنایات حل‌نشده باقی می‌مانند، درست می‌گویند که از سال 2010 افزایش زیادی داشته است. اما حزب کارگر چیز زیادی برای ارائه ندارد. او نیز می تواند به طور موجه کاهش چشمگیر جرم را گزارش کند. در سراسر جهان غرب، علیرغم درام های تلویزیونی و گزارش های مطبوعاتی که داستان های جنایی را گزارش می کنند، جرم و جنایت در حال کاهش است. دلایل این کاهش در میان جامعه شناسان انباشته شده است: آموزش بیشتر، تغییر در مد جوانان؟ اما در دوران حزب کارگر، با کاهش جرم و جنایت، وزرای کشور دیوید بلانکت و جک استراو، وزیران کشور، در حالی که برنامه‌های اشتغال جوانان و برنامه‌های اشتغال جوانان به شدت بر سیاست‌های مبارزه با جرم و جنایت فشار می‌آورند، تعداد زندان‌ها نیز افزایش یافت. شروع روشن حمایت خانواده “اقدامات سختی در برابر علل جرم” انجام داد.

من و دیوید واکر در کتابمان «حکم» که درباره 13 سال حکومت حزب کارگر است، دقیقاً همان سوء استفاده بی شرمانه سیاسی از جنایت و مجازات را شرح دادیم. جمعیت زندانیان 32500 نفر افزایش یافت 83,887 همانطور که حزب کارگر 19 لایحه جدید جنایی را معرفی کرد – با سبک سخنرانی یکسان ملکه و همان “چشم گیر”. در سال 2000، تونی بلر از پلیس خواست تا مردم را به سمت دستگاه های خودپرداز برای پرداخت فوری جریمه بکشاند. پلیس مودبانه به او اطلاع داد که این نوجوانان هیچ حساب بانکی ندارند و موضوع برطرف شد.

دفعه بعد، کیر استارمر، رئیس سابق سرویس دادستانی تاج و تخت که همه اینها را بهتر از هرکسی می داند، مطمئناً سیاست پلید راضی کردن نادانان را تکرار نخواهد کرد، حتی در شرایطی که استراتژیست های انتخاباتی محافظه کاران یک طوفان به سبک جیمی ساویل از پرونده های ادعاهای دروغین را تهدید می کنند. از زمان استارمر در CPS. آنها پایین می روند، پس او باید بالا برود. آیا کارگر در مقام، همانطور که کمیته عدالت درخواست می کند، می تواند این بار جرأت کند که ملت را با برخی حقایق اساسی در مورد جرم و مجازات روشن کند؟

  • پولی توینبی ستون نویس گاردین است

  • بیشتر از پولی توینبی بشنوید که او در مورد میراث برگزیت با سایر روزنامه نگاران گاردین در یک رویداد زنده پخش زنده در تاریخ 23 نوامبر صحبت می کند. بلیط های موجود اینجا

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *