می 21, 2024

کیمبرلی سینگر اهل کلرادو اسپرینگز متهم به قتل دو فرزندش است که در بریتانیا دستگیر شده بودند.

0

پس از اینکه کیمبرلی سینگلر جسد پسر هفت ساله و دختر نه ساله اش را در خانه پیدا کردند، حکم بازداشت به اتهام قتل و اقدام به قتل صادر شد. پلیس کلرادو اسپرینگز گفت دختر 11 ساله او برای درمان جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.

پلیس گفت که از زمان صدور حکم دستگیری در روز سه شنبه، گروه ویژه فراری مجرمان خشونت آمیز این وزارتخانه در جستجوی سینگر 35 ساله بوده است. یک مقام روابط عمومی در دفتر FBI در دنور به سی ان ان گفت که FBI در جستجو کمک کرد.

مقامات کلرادو در جستجوی کیمبرلی سینگلر 35 ساله بودند که مظنون به قتل دو فرزندش و تلاش برای کشتن فرزند سوم بود. (سی ان ان)

ماموران در ابتدا پس از دریافت تماس 911 در مورد سرقت، بلافاصله بعد از نیمه شب 19 دسامبر به خانه سینگر پاسخ دادند. ایرا کرونین افسر اطلاعات عمومی به سی ان ان گفت که این تماس از داخل خانه انجام شده است، اما نمی تواند تایید کند که چه کسی تماس را برقرار کرده است.

در بیانیه CSPD آمده است: «ماموران در صحنه حاضر شدند و یک زن بالغ و یک زن 11 ساله را مشاهده کردند که دچار جراحات شده بودند. دو نوجوان دیگر، یک دختر نه ساله و یک پسر هفت ساله در آپارتمان پیدا شدند.

کرونین گفت که مادر و دخترش به بیمارستان منتقل شدند.

کرونین گفت که سینگل در ابتدا بر اساس گزارش اولیه سرقت به عنوان یک قربانی در نظر گرفته می شد، اما با پیشرفت تحقیقات به مظنون تبدیل شد. تا زمانی که دلیل احتمالی نداشتیم، به دلایلی نتوانستیم او را بازداشت کنیم.

بر اساس این بیانیه، بعداً مشخص شد که این سرقت “بی اساس” بوده است.

سینگل در ابتدا پس از مرخص شدن از بیمارستان با پلیس همکاری کرد. کرونین گفت که در مقطعی او همکاری نکرد و پلیس نتوانست با او تماس بگیرد.

دختر 11 ساله او چند روز پس از این حادثه از بیمارستان مرخص شد. او در حال بهبودی است و از مادرش دور بود

سینگل آخرین بار در 23 دسامبر دیده شد. او با چهار فقره قتل درجه یک و دو فقره تلاش برای قتل روبرو است. اتهامات مربوط به هر جنایت ادعایی دو برابر شد، زیرا همه کودکان زیر 12 سال داشتند.

اوراق قرضه سینگر 10 میلیون دلار (14.6 میلیون دلار) تعیین شد.

در بیانیه مطبوعاتی پلیس آمده است: «جزئیات این حکم در حال حاضر به دستور دادگاه مهر و موم شده است و انتظار می‌رود در تاریخ دیگری از مهر خارج شود».

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *