می 2, 2024

پلیس می‌گوید قربانی حمله شیمیایی در بریتانیا «بسیار ضعیف عمل می‌کند» زیرا مظنون فراری است.

0

دو روز پس از حمله شیمیایی در لندن، دو روز پس از حمله شیمیایی در لندن، مقامات بریتانیا در سراسر کشور به جستجوی مظنونی پرداختند که همچنان فراری است، یک زن را با جراحات جانی به بیمارستان فرستاد و دو دختر جوانش را نیز مجروح کرد.

جان ساول، فرمانده پلیس متروپولیتن روز جمعه گفت که این زن پس از حمله با ماده سوزاننده “بسیار ناخوشایند” بود، اما کودکان آنطور که ابتدا تصور می شد آسیب جدی ندیده اند.

ساول برای یافتن مظنون، عبدالعزدی 35 ساله که از ناحیه سمت راست صورتش نیز جراحات قابل توجهی دیده بود، از مردم کمک خواست.

تصویر دوربین مداربسته به تاریخ 31 ژانویه 2024 که توسط پلیس متروپولیتن عبدالعزدی در ایستگاه متروی کینگز کراس در لندن منتشر شده است.
تصویر دوربین مداربسته به تاریخ 31 ژانویه 2024 که توسط پلیس متروپولیتن عبدالعزدی در ایستگاه متروی کینگز کراس در لندن منتشر شده است. (پلیس متروپولیتن از طریق AP)

از او خواست که خود را تسلیم کند.

رسانه های بریتانیایی گزارش دادند که عزدی یک پناهجوی افغان است که علیرغم محکومیت به جرم جنسی در بریتانیا در سال 2018 به او پناهندگی داده شد.

جزوه تصویر دوربین مداربسته مورخ 31 ژانویه 2024، صادر شده توسط پلیس متروپولیتن عبدالعزدی، ​​مظنون حمله به مواد خورنده کلافام.
جزوه تصویر دوربین مداربسته مورخ 31 ژانویه 2024، صادر شده توسط پلیس متروپولیتن عبدالعزدی، ​​مظنون حمله به مواد خورنده کلافام. (پلیس متروپولیتن از طریق AP)

درخواست پناهندگی عزدی در ابتدا رد شد، اما بعداً با ادعای اینکه به مسیحیت گرویده است، اجازه ماندن در بریتانیا به او داده شد و در صورت بازگشت به افغانستان تحت تعقیب قرار خواهد گرفت. دیلی تلگراف روزنامه گزارش داد.

پلیس گفت که تیم بزرگی از بازرسان در این تعقیب و گریز مشارکت داشتند. حکم جستجو در شرق لندن و در شهر شمالی نیوکاسل، جایی که Ezedi اهل آن است، اجرا شد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *