می 19, 2024

شرکت‌های بزرگ نسبت به افزایش بدهی‌ها خوش‌بین نیستند: دقیقه صبح

0

شما ممکن است دوست داشته باشید

4 دقیقه زمان مطالعه

4 دقیقه زمان مطالعه

5 دقیقه مطالعه

6 دقیقه مطالعه کنید

بیشتر از ALM

اشتراک حق بیمه

با این اشتراک، دسترسی نامحدودی به محتوای ممتاز با کیفیت بالا، آنلاین و درخواستی از اساتید محترم صنعت حقوق دریافت خواهید کرد. این برای وکلای دارای مجوز در حوزه های قضایی متعدد یا برای وکلایی که الزامات CLE خود را تکمیل کرده اند اما نیاز به دسترسی به اطلاعات پرمحتوا برای حوزه های کاری خود دارند ایده آل است.
الان ببین

حساب های تیم

خدمات اشتراک حساب تیم ما برای تیم های حقوقی چهار یا چند وکیل طراحی شده است. هر وکیل دسترسی نامحدودی به محتوای ممتاز با کیفیت بالا و درخواستی از اعضای هیئت علمی معتبر در صنعت حقوقی و همچنین دسترسی اداری برای مدیریت آسان CLE برای کل تیم دریافت می کند.
الان ببین

اشتراک های بسته

با 2 گزینه بسته ما به برخی از آگاه ترین و با تجربه ترین وکلا دسترسی پیدا کنید! بسته‌های انطباق ما توسط مشاوران CLE تنظیم می‌شوند و موضوعات و چالش‌های حقوقی جاری در صنعت را پوشش می‌دهند. گزینه دوم ما به شما امکان می دهد بسته خود را بسازید و به صورت استراتژیک محتوایی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده می کند. قیمت هر دو گزینه یکسان است.
الان ببین

هافستاین واینر و مایر، کامپیوتر

10/10/2023
هوشیار حقوقی

HOFSTEIN WEINER & MEYER، PC با خوشحالی اعلام می کند که ARLAN MINTZ KARDON و ELIZABETH A. GARDINER به عنوان شرکا به شرکت ملحق شده اند. این شرکت به طور انحصاری در زمینه حقوق خانواده، سوئیت 2650، خیابان بازار 1600 فیلادلفیا، پنسیلوانیا 19 103 215.561 ادامه خواهد داد. 1100 www.hwmfamilylaw.com

مشاهده اطلاعیه ›



About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *