می 6, 2024

تلاش‌های DE&I با وجود واکنش‌های منفی، حقوقی را پیش می‌برد

0

ردیابی تغییرات کلیدی در اکوسیستم قانونی


هر هفته، خبرنامه بارومتر Law.com که توسط ALM Global Newsroom و Legalweek ارائه می شود، روندها، اختلالات و تغییراتی را که خبرنگاران و سردبیران ما از طریق پوشش در همه بخش ها و مناطق در اتاق خبر جهانی ALM پیگیری می کنند، به شما ارائه می دهد. پوشش میکروتوپیک نه تنها به شما کمک می کند تا در تغییر چشم انداز قانونی حرکت کنید، بلکه شما را آماده می کند تا درباره این تغییرات با هزاران نفر از رهبران حقوقی در هفته قانونی 2025، 24 تا 27 مارس 2025 در شهر نیویورک گفتگو کنید. ثبت نام به زودی باز می شود.

تغییر: حقوقی تلاش‌های DE&I را علی‌رغم واکنش‌های متقابل پیش می‌برد

نزدیک به چهار سال پیش، قتل جورج فلوید باعث تمرکز دوباره بر تنوع، برابری و شمول (DE&I) در سراسر ایالات متحده شد. اما در سال‌های اخیر، چنین تلاش‌های DE&I با حملات مستمری مواجه شده است که اخیراً تا ژوئن 2023 تا حدی تشدید شده است. حکم SCOTUS علیه اقدام مثبت در آموزش عالی این محیط بحث برانگیز باعث شده است که برخی از صنایع کمپین های DE&I خود را متوقف یا حتی کاهش دهند.

با این حال، صنعت حقوقی همچنان ثابت قدم است. اگرچه ممکن است لفاظی های DE&I به اندازه سال 2020 برجسته نباشد، تلاش ها برای از بین بردن تفاوت های جنسیتی و نژادی در صنعت حقوقی نه تنها در حال انجام است، بلکه در حال گسترش و بلوغ است.

برای برخی، واکنش منفی علیه DE&I انگیزه ای برای حرکت به جلو با قدرت و اراده بیشتر است. و این تلاش‌ها بیهوده نیستند – در حالی که به طرز دردناکی کند هستند، برخی پیشرفت‌های قابل توجهی را مشاهده می‌کنند.

با این حال، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، به ویژه زمانی که صحبت از شفاف‌تر کردن جمعیت‌شناسی صنعت حقوقی، پیگیری تلاش‌های تنوع در سازمان‌ها و ایجاد فضایی برای صداهایی است که اغلب حذف می‌شوند.

گفتگو

این واقعیت که تلاش‌های DE&I صنعت حقوقی در حال پیشرفت، رشد و بلوغ است ممکن است در ابتدا واضح نباشد. دلیل؟ این احتمال وجود دارد که افراد کمتری در مورد آن صحبت کنند.

«احساس می‌کنم بسیاری از مشتریان ممکن است از بین بروند پیام های عمومیجنیفر مارتینز، شریک و افسر ارشد تنوع، حقوق صاحبان سهام و شمول در شرکت حقوقی هانسون بریجت مستقر در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، گفت. وکلای داخلی خواهند گفت، آیا می‌توانیم از صحبت کردن در این مورد اجتناب کنیم؟ احساس اصلی من این است که آنها لزوماً اقدامات واقعی را پس نمی زنند، اما نمی خواهند آنچه را که انجام می دهند در رسانه های عمومی گزارش کنند.

با وجود این سکوت، اما نشانه هایی وجود دارد که بسیاری از آنها عقب نشینی نمی کنند. گزارش ژانویه 2024 از شرکت حقوقی کار لیتلر مندلسون که از 320 مدیر ارشد نظرسنجی کرد نشان داد که بیش از نیمی از پاسخ دهندگان منبسط تلاش‌های DE&I آنها در سال گذشته، اگرچه تقریباً 60٪ گفتند که واکنش‌های منفی DE&I از زمان حکم اقدام مثبت SCOTUS افزایش یافته است.

جینین کانلی دیوز، شریک مدیر دفتر لیتلر، گفت: «ما می بینیم که بسیاری از کارفرمایان تعهد خود را به (DE&I) حفظ می کنند یا حتی با افزایش واکنش ها، تعهد خود را دو برابر می کنند.

در واقع، واکنش های منفی در واقع باعث می شود برخی از شرکت ها به اهداف خود متعهد بمانند تمرکز DEI . یوسف ذاکر، افسر ارشد تنوع، عدالت و شمول دیویس رایت ترمین گفت: «با هر حرکت دو قدم به جلو و یک قدم به عقب بود، اما این یک سود خالص است. «… یادم می آید که این کار نادیده گرفته شد. ما اکنون آن را پشت سر گذاشته ایم. ما در نقطه حساسی قرار داریم، در نقطه‌ای که مستقیماً با این اثر مخالفت می‌شود و تلاش می‌شود اساساً آن را سوزاند. من مطمئن هستم که می توانیم این کار را انجام دهیم.”

خارج از دپارتمان‌های حقوقی و شرکت‌های حقوقی نیز تلاش‌های فزاینده‌ای برای رفع شکاف‌های تنوع در فضای فناوری حقوقی وجود دارد. در ثانیه او نشست سالانه در Legalweek 2024 در نیویورک، Blacks United in Legal Technology (BUiLT)، سازمانی که توسط متخصصان فناوری حقوقی سیاه پوست که به دنبال پیشرفت DE&I در بازار خود تأسیس شده است، درباره چگونگی برنامه ریزی برای رشد جامعه و تلاش های خود در سال های آینده بحث کرد.

پیش از رویداد سالانه آنها، داوسون هورن، یکی از بنیانگذاران BUiLT، مشاور عمومی بخش دعاوی AIG، گفت: سازمان گفت ایده هایی در مورد چگونگی «ترویج تنوع در جامعه … چیزهایی مانند شبکه سازی بیشتر و چیزهایی مانند راهنمایی، چیزهایی مانند درک صنعت و دریافت معیارهای آن … (و) تسهیل مشاغل یا تسهیل خط لوله برای نامزدهای مختلف برای ورود به صنعت بود.

اگر به نظر می رسد که در پشت تلاش های DE&I صنعت حقوقی حرکتی وجود داشته باشد، ممکن است تا حدی به زنان و افراد رنگین پوست نسبت داده شود که موقعیت های رهبری بیشتری را اشغال می کنند.

اینها تنها چند نمونه از بسیاری هستند: مدیر عامل سابق Ogletree Deakins از ابتدای سال لیزا الیس جیمز مدیریت شرکت خدمات حقوقی هاربر گلوبال را بر عهده گرفت و به عنوان مشاور کشف الکترونیک در آنجا مشغول به کار شد اشلی انتخاب دوبین اولین زنی بود که تا به حال در دی پیتنی هدایت اکتشافات را بر عهده گرفت.

اکنون تعداد زنان بیشتری در بازار فناوری قانونی وجود دارد بنیانگذار فناوری حقوقیاین یک علامت محو نشدنی و بسیار مورد نیاز در صنعتی می گذارد که اغلب کمک های فناوران زن حقوقی را نادیده می گیرد.

برای دوبین، چنین پیشرفت هایی فقط نوک کوه یخ هستند. او گفت: «زنان اغلب به پس‌زمینه رانده می‌شوند. «آنها دست خود را بلند نمی کنند، آنها عموماً مرددتر هستند – ما معمولاً مرددتر هستیم. و من فکر می کنم که ما صدای خود را به گونه ای پیدا می کنیم که قبلاً هرگز نداشته ایم. من فکر می کنم سال 2024 “سال زن” در فناوری حقوقی است.

اهمیت

پیشرفت‌های DE&I آسان نبوده‌اند – و به اندازه کافی فاصله دارند.

به عنوان مثال، در حالی که زنان بیشتری شرکت‌های فناوری حقوقی را راه‌اندازی می‌کنند، اکثریت قریب به اتفاق این‌گونه هستند سرمایه گذاری های فنی حقوقی هنوز به استارت آپ هایی می رود که توسط مردان تأسیس شده اند.

علاوه بر این، در حالی که زنان بیشتر و بیشتری نقش‌های رهبری را برعهده می‌گیرند، هنوز هم وجود دارد.باشگاه پسران در صنعت فناوری قانونی، خود را به روش‌های مختلفی نشان می‌دهد، از مردانی که بیشتر خود را شناسایی می‌کنند یا به عنوان متخصص در فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی انتخاب می‌شوند تا «مانل‌ها» – پانل‌های تمام مردانه – در کنفرانس‌های صنعتی.

“من فکر می کنم صداهای زیادی در آنجا وجود دارد. صداهای واقعاً جالب و کنجکاوی که دیدگاه هایشان از تجربه منحصر به فرد آنها در این اکوسیستم منحصر به فرد ناشی شده است. سانگ لی، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران شرکت رتبه‌بندی مبتنی بر فناوری Thine، گفت: فکر می‌کنم این صداها اغلب برای جشن گرفتن صداهای جدید، تازه و سفیدپوست مردانه کنار گذاشته می‌شوند و این مایه ناامیدی است.

وقتی نوبت به حصول اطمینان از اینکه رنگین پوستان در صنعت گنجانده می شود، مشکلات به همان اندازه فراگیر هستند، اگر نه بیشتر. مشابه تجربه ای که بسیاری از زنان دارند، Legal Tech موسس رنگ حتی با تلاش‌های بیشتر برای گسترش مشاوره و فراگیرتر کردن صنعت فناوری حقوقی، احتمال بیشتری وجود دارد که توسط سرمایه‌گذاران واگذار شوند.

و در حالی که بسیاری از مشتریان شرکت های خود را برای تبدیل شدن به سازمان های متنوع تر و فراگیر تر تحت فشار قرار می دهند، به نظر می رسد چنین پیشرفتی در حال رخ دادن است. متوقف شده است، تا حدی به این دلیل که ادارات حقوقی این قوانین را اجرا نمی کنند. با این حال، زمانی که پیشرفت کمی در پیگیری تنوع در بازار قانونی صورت گرفته است، اجرای چنین سیاست‌هایی دشوار است.

اکثر شرکت ها احساس می کنند هنوز در مراحل اولیه جمع آوری داده های کامل و با کیفیت هستند داده ها برای تنوعدیوید کانینگهام، مدیر ارشد نوآوری در رید اسمیت گفت.

بازار فناوری قانونی نیز همین کاستی ها را دارد. من معتقدم صنعت هنوز هم با معیارهای تنوع ارتباط زیادی دارد. من فکر نمی‌کنم مطالعه‌ای وجود داشته باشد… غیر از کاری که ما حدود یک سال پیش انجام دادیم که بر استعدادهای مختلف در صنعت فناوری حقوقی تمرکز داشت.»

به سختی می توان درک کرد که چنین داده ها و معیارهایی برای تلاش های DE&I در سراسر صنعت حقوقی، از شرکت های حقوقی و دادگاه ها گرفته تا فناوری های حقوقی و بازارهای کشف الکترونیکی، اساسی هستند. “واقعا تنوع ایجاد کنیم تانیا آر کندی، قاضی دادگاه عالی نیویورک، گفت: و برای هدایت نوآوری در کشف الکترونیکی، باید بدانید چه کسی در آن چشم انداز وجود دارد. مشکل این است که هیچ داده ای در مورد تعداد گروه هایی که در جامعه کشف الکترونیکی حضور ندارند وجود ندارد.

اطلاعات

دوست دارید بیشتر بدانید؟ این چیزی است که ما در اتاق خبر جهانی ALM دریافتیم:

پیش بینی

متخصصان حقوقی می دانند که شکاف ها در تلاش های DE&I آنها کجاست. بسیاری، از جمله آنهایی که در BUiLT و جاهای دیگر هستند، بر انجام کار سخت برای ایجاد و انتشار معیارهای تنوع، عادلانه تر کردن بودجه، و اطمینان از اینکه صدای زنان و رنگین پوستان نه تنها در سازمان های خود شنیده می شود، متمرکز هستند، بلکه می توانند در همه جای صنعت شنیده شود.

این تلاش‌ها بر ایجاد و تقویت پایه‌ای متمرکز است که بر اساس آن صنعت حقوقی بتواند آینده‌ای متنوع‌تر و فراگیرتر را پرورش دهد. و هنگامی که موفق می شوند، شتاب بیشتری ایجاد می کنند و پایه و اساس تغییرات پایدارتر را می گذارند.

وقتی زنان و رنگین پوستان در شرکت‌های حقوقی، دپارتمان‌های حقوقی، و شرکت‌های فنی حقوقی، به‌ویژه در پست‌های رهبری بیشتر باشند، کسانی که اغلب در این دفاتر نمایندگی ندارند، می‌توانند بدانند که متعلق به آنها هستند.

“گاهی اوقات ممکن است سندرم ایمپوستور ، قطعا به عنوان یک زن و به عنوان یک زن سیاه پوست. من می دانم که تجربه من این است که گاهی اوقات شما در مورد حرکت در شرکت نامطمئن هستید. اما توانایی قدم زدن تا تیفانی، قدم زدن به سمت کلی-آن و گفتن، “این چیزی است که من به آن فکر می کنم” یا “این چیزی است که من تجربه می کنم” – بررسی روده ارزشمند است.” تیم حمایت از مصرف‌کننده، دفاع و انطباق هلند و نایت، کوامینا ویلیفورد، در مورد شریک مدیریتی معاون جدید شرکت، تیفانی لی، و شریک مدیریتی او، کلی-آن کارترایت بحث می‌کند.


ریس دیپشان سردبیر ارشد اتاق خبر فناوری حقوقی است. با او تماس بگیرید (ایمیل محافظت شده) و او را در توییتر دنبال کنید: @R_Dipshan


About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *