جولای 27, 2024

کمیسر پلیس آفریقای جنوبی به خدمات عمومی پسرش ادای احترام می کند

0

استرالیای جنوبی عالی افسر پلیس او در مواقعی ادای احترامی احساسی و خنده‌دار به «پسر چارلی» خود، شاگرد نجاری 18 ساله‌ای که پس از تصادف مشکوک در حین جشن فارغ‌التحصیلی از مدرسه جان خود را از دست داد، پرداخته است.

گرانت استیونز، کمیسر پلیس، شب گذشته به صدها بستگان غمگین در اتاق ویلیام ماگاری آدلاید اووال گفت: چارلی استیونز “هیچ فرشته” نبود، اما او “پسری خوب” با “شخصیت بزرگ، قلب بزرگ و روح خوب” بود. .

از آکوردهای آغازین آهنگی که توسط برادر چارلی نوشته شده تا گل هایی که دوستان و خانواده به صورت جداگانه روی تابوت او گذاشته بودند، کسانی که جمع شده بودند شنیدند که چقدر چارلی را دوست داشتند.

کمیسر پلیس آفریقای جنوبی، گرانت استیونز و همسرش اما، پسرشان چارلی استیونز را در مراسم یادبود عمومی در آدلاید در روز پنجشنبه، 30 نوامبر 2023 به یاد می آورند. (استخر)

گرانت در حالی که کتف همسرش اِما را محکم گرفته بود، گفت: «او واقعاً به مردم اهمیت می‌داد.

همه چارلی را می‌شناختند. او به خاطر قلب بزرگ و لبخند بزرگش معروف بود.»

او گفت چارلی منحصربه‌فرد، پرانرژی و مصمم بود و «روح ساسی» داشت که «احتمالاً بیشتر از چهار خواهر و برادر بزرگ‌ترش کنار رفت».

برادر تام او را به عنوان “بهترین دوست من، بزرگترین رقیب من، بزرگترین طرفدار من، برادر کوچکم” توصیف کرد که “یک پسر کوچک سرگرم کننده” بود و “می دانست چگونه تک تک دکمه های من را فشار دهد.”

دوستانش به رفیق وفادارش که همیشه سریع می خندید و از دیگران استقبال می کرد ادای احترام کردند.

آیا این فریاد زدن “Bang” در یک تئاتر شلوغ در یک لحظه به خصوص پرتنش بود. ماموریت غیرممکن یا اینکه در طول اقامتشان در بالی به پدر و مادرش در مورد خرید یک داششوند دیگر دروغ می گفت، او همیشه لبخند می زد.

چارلی استیونز به همراه پدرش گرانت، کمیسر پلیس استرالیای جنوبی.
چارلی استیونز به همراه پدرش گرانت، کمیسر پلیس استرالیای جنوبی. (پلیس SA)

موج‌سوار، اسکیت‌باز و دوچرخه‌سوار عاشق فوتبال حتی در سال‌های اولیه «قرار بود که سنت داشته باشد».

پدرش گفت که وقتی چارلی سه ساله در آن زمان یک چکش واقعی و یک مته بی سیم واقعی برای کریسمس دریافت کرد، دوستان ابروها را بالا انداختند.

اما ما عاقل بودیم. گرانت گفت: “او مجبور شد به جای اره واقعی به یک اره دایره ای اسباب بازی بسنده کند، که بسیار ناراحت شد.”

شاید چارلی از آنها تشکر کرده باشد، اما سوله انباری که به تازگی برچیده شده، مبلمان پاسیو و نردبان از آنها تشکر نکرده است.

کوچکترین پسر کمیسر پلیس استرالیای جنوبی، گرانت استیونز، پس از یک تصادف مشکوک با ضربه و فرار، دچار آسیب مغزی غیرقابل برگشت شده است.  چارلی استیونز در یک جشن فارغ التحصیلی مدرسه در ساحل گوولوا، در حدود 67 کیلومتری جنوب آدلاید شرکت می کرد که ظاهراً ساعت 9 شب جمعه 17 نوامبر با یک ماشین تصادف کرد.
استیونز امروز عصر در مراسم یادبود عمومی وداع خواهد شد. (9اخبار)

این احساسات و حمایت دوستانش بود که در ابتدا کمیسر مصمم پلیس هنگام خداحافظی با پسرش به خطر افتاد.

صدای او شکسته شد وقتی که تاکید کرد چقدر برای چارلی مهم هستند و از آنها به خاطر “در خانه ما بودن” و “آبجو خالی کردن یخچال” تشکر کرد.

وقتی همه شوخی ها از بین رفت، چیزی که روی صحنه باقی ماند دو والدین عزادار بود که سعی می کردند با از دست دادن ناگهانی و غیرمنتظره پسر نوجوان خود کنار بیایند.

کمیسر گفت: «چارلی، مادرت و من تو را دوست داریم و از اینکه تو را به این سرعت از ما گرفتند، ناراحتیم.

ما گفتیم تو نیروی طبیعت هستی. پر از انرژی، توقف ناپذیر، فراموش نشدنی. اکنون ما دل شکسته ایم.»

اما در حالی که اشک هایش را نگه می داشت، از او خواست سخت ترین کاری را که یک والدین می توانند انجام دهند، انجام دهد و گفت: “هنوز یک خط باقی مانده است.”

گرانت قبل از اینکه تابوت پسرش را ببوسد و اما در حالی که به سمت صندلی‌هایشان می‌رفتند، صورت او را در دسته‌ای از گل فرو برد، گفت: “ما نمی‌توانیم بدون لبخند به تو فکر کنیم.”

“از زمانی که رفتیم هر روز دلتنگت بودیم و همیشه دلتنگت خواهیم بود.”

“ما برای همیشه دوستت خواهیم داشت، چارلی، پسر.”

گرانت تابوت پسرش را بوسید و اما در حالی که آنها به سمت صندلی‌هایشان می‌رفتند، صورت او را در یک دسته گل فرو برد. (استخر)
قبل از تشییع جنازه، والدین چارلی یکی را نوشتند نامه قدرتمند در مورد پسرشاو صد و یکمین نفری شد که امسال در جاده‌های این ایالت جان خود را از دست داد، تا نشان دهد که “خیلی بیشتر از یک عدد در یک آمار غم انگیز” است.

دولت ایالتی دیروز 100000 دلار به یاد او به بنیاد عملیات فلیندرز اهدا کرد.

کمیسر و خانواده اش مردم را تشویق کردند که به جای گل به این موسسه خیریه اهدا کنند.

چارلی در یک جشن فارغ التحصیلی مدرسه در Goolwa هنگامی که با یک ماشین در ساعت 9 شب روز 17 نوامبر تصادف کرد جان باخت.

درن رانداوا 18 ساله به چهار مورد از جمله رانندگی خطرناک در مرگ استیونز متهم شده است.

او متهم است که پس از ضربه زدن به استیونز رانده شده و در ماه مارس به دادگاه باز می گردد.

گروهبان ارشد کارآگاه ویکتوریا، پل لاینهام، به طور موقت به یک پاسبان ویژه پلیس آفریقای جنوبی تبدیل می شود تا اطمینان حاصل شود که تحقیقات مستقل باقی می ماند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *