جولای 27, 2024

پیش از تصادف در مونتری که منجر به مرگ پسران کوچک شد، گفته می شد راننده با سرعت 136 کیلومتر در ساعت رانندگی می کرد.

0

آ دادگاه جزئیات شگفت انگیز جدیدی در مورد آن شنیده است تصادف در دو پسر جوان بر اثر برخورد خودرو با درخت جان خود را از دست دادند سیدنی جنوب.
پلیس در دادگاه ادعا کرد که جیمی مارتین بریتو راننده 33 ساله با حداقل سرعت 84 مایل در ساعت در منطقه 40 مایل در ساعت حرکت می کرد قبل از اینکه درست قبل از ساعت 10 شب روز 25 اوت در Grand Parade مونتری به یک درخت برخورد کند.

دو پسر نه و ده ساله کشته شدند. دختر نه ساله ای با جراحات جزئی جان سالم به در برد.

پس از تصادف مونتری در Grand Parade درست قبل از ساعت 10 شب در 25 اوت، لاشه ماشین دیده شد. (9اخبار)

در دادگاه شنیده شد که سه گوشی تلفن همراه کشف شده در محل به عنوان مدرک کشف و ضبط شد.

بازرسان موفق به باز کردن قفل یکی از تلفن ها شده بودند که حاوی فیلمی بود که گفته می شود توسط یکی از کودکان در لحظات منتهی به تصادف فیلمبرداری شده بود.

بازرسان جعبه سیاه خودرو را نیز برای تحلیل فرستاده اند.

نظارت تصویری از سقوط و لحظات قبل از آن در دادگاه به نمایش درآمد.

فیلم‌هایی که قبلاً منتشر نشده بود، ظاهراً نشان می‌داد که ماشین در حال سبقت گرفتن از راننده دیگری در ۱۸۰ متری محل تصادف با سرعت زیاد.

این مرد 33 ساله درست زمانی که وکیلش، جان پلوسو، به دنبال وثیقه بود، از بیمارستان لانگ بی با دادگاه قضایی ساترلند تماس گرفت.

نظارت تصویری از تصادف مونتری و لحظاتی قبل از آن در دادگاه نمایش داده شد. (9اخبار)

پلیس تایید کرده است که پس از این حادثه، اتهامات بیشتری تشکیل شده است. بریتو همچنین اکنون با دو فقره رانندگی و رانندگی کشنده روبرو است که هر کدام حداکثر 14 سال زندان دارند.

امیلی فاولر، دادستان ناحیه پلیس، در مخالفت خود با قرار وثیقه، خاطرنشان کرد که متهم “به دلیل سرعت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی و رانندگی در حالت تعلیق، محکومیت قبلی غیر قابل ملامتی به جرایم راهنمایی و رانندگی داشته است.”

تیم حقوقی بریتو مدعی شد که جراحات جسمی و روحی مداوم او در بازداشت به اندازه کافی درمان نشده است و او باید برای درمان آزاد شود.

قاضی فیلیپ استوارت با صدور قرار وثیقه امتناع کرد و گفت که در صورت محکومیت این مرد 33 ساله، حبس اجتناب ناپذیر است.

پلیس یک راننده را پس از مرگ دو کودک در یک تصادف رانندگی در سیدنی متهم کرد.  پلیس یک راننده را پس از مرگ دو کودک در یک تصادف رانندگی در جنوب سیدنی متهم کرد.  پس از اینکه یک سوبارو WRX از جاده خارج شد و قبل از ساعت 10 شب جمعه با درخت برخورد کرد، خدمات اضطراری به رژه بزرگ در مونتری فراخوانده شدند.  پس از اینکه یک سوبارو WRX از جاده خارج شد و قبل از ساعت 10 شب جمعه با درخت برخورد کرد، خدمات اضطراری به رژه بزرگ مونتری فراخوانده شدند.
بازرسان جعبه سیاه خودرو را برای تحلیل فرستاده اند. (9اخبار)

وکیل او، سوفیا تومی، تایید کرد که آنها به این تصمیم اعتراض خواهند کرد.

این پرونده در 30 نوامبر مجدداً در دادگاه رسیدگی خواهد شد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *